eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Prochowice › Budowa ulicy H.Pobożnego wraz z siecią wodociągową i kanalizacyjna w Prochowicach.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-26

Prochowice: Budowa ulicy H.Pobożnego wraz z siecią wodociągową i kanalizacyjna w Prochowicach.
Numer ogłoszenia: 109935 - 2008; data zamieszczenia: 26.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Prochowice, ul. Rynek 1, 59-230 Prochowice, woj. dolnośląskie, tel. 076 8584342 lub 8584343, fax 076 8584581.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.prochowice.com

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ulicy H.Pobożnego wraz z siecią wodociągową i kanalizacyjna w Prochowicach..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w zakresie umożliwiającym oddanie do użytkowania drogi z chodnikiem, wjazdami, zjazdami w ul. H.Pobożnego oraz sieci wodociągowej z przyłączami, przykanalikami sieci kanalizacji deszczowej i sanitarnej. Budowa jezdni o nawierzchni asfaltowej, chodnik i wjazdy na posesje z kostki brukowej. Budowa nowej nawierzchni na odcinku o długość 210m, przebudowa na odcinku 20m do ul. Mickiewicza, przebudowa zjazdu z ul. Pobożnego na łącznicę drogi krajowej nr 94. Odprowadzenie wód opadowych do projektowanych wpustów deszczowych i dalej do istniejącej kanalizacji deszczowej - do wykonania przykanaliki z rur PVC, D=160m, długości L= 10,80m. W zakresie zamówienia jest także przebudowa sieci wodociągowej z przyłączami do budynków mieszkalnych (do wykonania sieć z rur PE 100, D 110mm, długości L = 203,10m, przyłącza z rur PE 80, D 32mm, długości L=87,10 m i z rur PE 80, D 50 mm, długości L =6,50 m) oraz budowa przyłączy kanalizacji sanitarnej (z rur PVC, D=160mm, długości L= 22,90m - odgałęzienia z drogi na działki).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu Oryginalny kod CPV: 45.23.33.30 - Fundamentowanie ulic Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.33.30 - Fundamentowanie ulic Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Oryginalny kod CPV: 45.23.21.30 - Rurociągi do odprowadzania wody burzowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 5.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium wartości 10.000 PLN słownie: dziesięć tysięcy złotych. Wadium musi zabezpieczać złożoną ofertę przez cały okres związania ofertą o którym mowa w rozdziale IX SIWZ . 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wymienionych w art. 45 ust.6 ustawy. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego: nr 8686 6900 0103 4135 9720 0000 03 w Banku Spółdzielczym we Wschowie Oddział w Prochowicach z dopiskiem - wadium przetargowe - ulica H.Pobożnego. Pieniądze winny znaleźć się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 24.06.2008r. do godz. 10:00. Wadium w formie nie pieniężnej - oryginał dokumentu - należy złożyć u Skarbnika Miasta i Gminy Prochowice - Genowefy Bzdek - Urząd Miasta i Gminy Prochowice pokój nr 2 przed upływem terminu składanie ofert. Kserokopię dowodu wniesienia wadium dołączyć do oferty. 4. Brak lub niewłaściwe wniesienie wadium skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 5. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, jeżeli: upłynął termin związania ofertą, zawarto umowę z wybranym wykonawcą, zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin ich wnoszenia. 6. Zamawiający zwróci wadium na pisemny wniosek wykonawcy: który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, został wykluczony z postępowania lub którego oferta została odrzucona. 7. Wykonawca, którego oferta została wybrana utraci wadium na rzecz Zamawiającego jeżeli odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, nie wzniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r (t.j. Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz.1655): 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. udokumentują należyte wykonanie, w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zadań odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia w ilościach co najmniej: 2 zadań dotyczących wybudowania dróg, placów itp. o powierzchni min. 1.000m2 każde oraz 2 zadań dotyczących wbudowania sieci wodno kanalizacyjnych. Do wykonania zamówienia dysponują osobami należącymi do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa z uprawnieniami do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalnościach: drogowej i instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych wentylacyjnych, gazowych wodociągowych i kanalizacyjnych. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, na warunkach określonych w projekcie umowy; 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Ustawy Pzp z 29 stycznia 2004r. (Dz.U.07.223.1655 j.t.), Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że spełnia określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów - wymienionych w rozdziale VI SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: wypełniony i podpisany formularz ofertowy wg wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ, kosztorys ofertowy na wykonanie zamówienia, harmonogram rzeczowo finansowy w układzie co najmniej kwartalnym, kopia dowodu wniesienia wadium. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga przedłożenia w ofercie następujących dokumentów (zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z dnia 24.05.2006r.): - oświadczenie, że Wykonawca spełnia wszystkie warunki udziału w niniejszym postępowaniu (oświadczenie do złożenia na formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ). - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). - wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (wypełniony lub sporządzony wg wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ) - wykonawca udokumentuje należyte wykonanie co najmniej: 2 zadań dotyczących wybudowania dróg, placów itp. o powierzchni min. 1.000m2 każde oraz 2 zadań dotyczących wbudowania sieci wodno kanalizacyjnych. - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wypełniony lub sporządzony wg wzoru - załącznik nr 3 do SIWZ) - załączyć uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w branżach: drogowej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych wentylacyjnych, gazowych wodociągowych i kanalizacyjnych oraz zaświadczenia z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzające przynależność do tej Izby. - pełnomocnictwo, upoważnienie - jeżeli dotyczy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.prochowice.com w zakładce zamówienia publiczne

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Prochowice ul. Rynek 1, 59-230 Prochowice pokój nr 12, 13 w godzinach 8:00-15-00.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Prochowice ul. Rynek 1, 59-230 Prochowice pokój nr 16 - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.