eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Braniewo › Ucyfrowienie pośrednie (CR) urządzeń RTG znajdujących się w Pracowni RTG Powiatowego Centrum Medycznego Spółka z o. o. w Braniewie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-01-16

Braniewo: Ucyfrowienie pośrednie (CR) urządzeń RTG znajdujących się w Pracowni RTG Powiatowego Centrum Medycznego Spółka z o. o. w Braniewie
Numer ogłoszenia: 10992 - 2015; data zamieszczenia: 16.01.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 758 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Medyczne Spółka z o.o. w Braniewie, ul. Moniuszki 13, 14-500 Braniewo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 55 6208361, faks 55 6208362.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Powiatowe Centrum Medyczne Spółka z o. o.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ucyfrowienie pośrednie (CR) urządzeń RTG znajdujących się w Pracowni RTG Powiatowego Centrum Medycznego Spółka z o. o. w Braniewie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja i uruchomienie fabrycznie nowego nie używanego systemu do ucyfrowienia pośredniego (CR) urządzeń RTG znajdujących się w Pracowni RTG wraz z przeszkoleniem personelu merytorycznie odpowiedzialnego za funkcjonowanie systemu. Dostawa przedmiotu zamówienia odbędzie się w ramach operacji pt. Zakup specjalistycznego sprzętu medycznego. Realizowana w ramach programu operacyjnego Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013 z pomocy finansowej pochodzącej z publicznych środków krajowych oraz Europejskiego Funduszu Rybackiego (nr umowy : 00321-6173-SW1400038/14). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, okresy gwarancji, warunki serwisu i instalacji zostały określone w dodatku nr III do siwz , który jest jednocześnie załączniku nr 2 do oferty Formularz wymaganych warunków technicznych i użytkowych Dopuszcza się składanie ofert równoważnych. Pod pojęciem oferty równoważnej Zamawiający rozumie przedmiot zamówienia o parametrach takich samych jak opisane w dodatku nr III do siwz lub o parametrach wyższych 2. W Pracowni RTG Zamawiającego znajdują się następujące aparaty do ucyfrowienia: 2.1. 2 aparaty RTG stacjonarne (analogowe) - radiografia 2.2. 1 aparat analogowy przyłóżkowy 3. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do: 3.1. Dostawy, instalacji i uruchomienia urządzeń i sprzętu wraz z oprogramowaniem do Pracowni RTG mieszczącej się w Powiatowym Centrum Medycznym Spółka z o. o. w Braniewie, 14-500 Braniewo, ul Moniuszki 13. 3.2. Przeprowadzenie szkolenia w zakresie eksploatacji i administrowania urządzeniami, sprzętem i oprogramowaniem dla pracowników Zamawiającego. Po upływie miesiąca Wykonawca przeprowadzi szkolenie przypominające. 4. Dostawa przedmiotu zamówienia obejmuje: 4.1. Skaner, dozymetr z detektorem do kontroli jakości aparatury RTG - 1 kpl 4.2. Stacja technika- 1 kpl 4.3. Zestaw kaset- 6 kpl 4.4. Stacja opisowa (lekarska, diagnostyczna) - 1 kpl 4.5. Oprogramowanie RIS - 1 kpl 4.6. Oprogramowanie PACS - 1 kpl 5. Urządzenia przedmiotu zamówienia muszą być fabrycznie nowe rok produkcji nie wcześniej niż 2014 rok 6. Oferowane urządzenia przedmiotu zamówienia muszą by kompletne i po zainstalowaniu i uruchomieniu gotowe do pracy zgodnie z ich przeznaczeniem, bez żadnych dodatkowych zakupów inwestycyjnych 7. Przedmiot zamówienia musi posiadać dokumenty dopuszczające do obrotu i używania zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych ( Dz. U. z 2010 r., Nr 107, poz. 679 ze zm.) 8. Dostarczony przedmiot zamówienia powinien być wolny od wad fizycznych i prawnych, a także praw osób trzecich oraz, że nie toczą się przeciw nim żadne postępowania. Za wszelkie ewentualne roszczenia osób trzecich skierowane do przedmiotu umowy Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność. 9. Wykonawca zapewni na oferowany przedmiot zamówienia autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny. 10. Wymagana minimalna gwarancja liczone od daty podpisania przez strony protokołu zdawczo-odbiorczego winna wynosić: 10.1. skaner CR, kasety, oprogramowanie stacji opisowej, oprogramowanie PACS, RIS - min. 12 miesiące. 10.2. komputery, UPS, serwer - min. 36 miesięcy 10.3. monitory diagnostyczne - min. 60 miesięcy 11. Wraz z dostawą przedmiotem zamówienia Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć: 11.1. Kartę gwarancyjną 11.2. Dokumentację techniczną 11.3. Instrukcję obsługi w języku polskim do wszystkich urządzeń w formie elektronicznej na CD lub w wersji papierowej. 12. Warunki płatności: termin 30 dni po protokólarnym odbiorze przedmiotu zamówienia i prawidłowym wystawieniu faktury VAT IV. Termin wykonania zamówienia: Wymagany termin realizacji zamówienia: 45 dni od dnia podpisania umowy. jednak nie później niż 03.03.2015.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.13.00 - Rentgenowskie urządzenia przetwarzające .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jest realizowane w ramach programu operacyjnego Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013 z pomocy finansowej pochodzącej z publicznych środków krajowych oraz Europejskiego Funduszu Rybackiego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.01.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MKJ Radiologia Sp. z o. o. Sp. k, ul. Gwiezdna 16, 80-297 Banino, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 201600,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 205800,00

  • Oferta z najniższą ceną: 205800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 205800,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.