eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Modernizacja systemu nadzoru telewizyjnego (CCTV) w Centrali Narodowego Banku Polskiego w Warszawie ul. Świętokrzyska 11/21.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-07-02

Warszawa: Modernizacja systemu nadzoru telewizyjnego (CCTV) w Centrali Narodowego Banku Polskiego w Warszawie ul. Świętokrzyska 11/21.
Numer ogłoszenia: 109899 - 2007; data zamieszczenia: 02.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowy Bank Polski - Departament Ochrony, ul. Świętokrzyska 11/21/21, 00-919 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6531783.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nbp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja systemu nadzoru telewizyjnego (CCTV) w Centrali Narodowego Banku Polskiego w Warszawie ul. Świętokrzyska 11/21..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja istniejącego systemu nadzoru telewizyjnego (CCTV), działającego w Centrali NBP przy ul. Świętokrzyskiej 11/21 w Warszawie. System ten zbudowany jest w oparciu o krosownicę wizyjną typu SIMATRIX SYS oraz rejestratory typu SISTORE MX PRO i SISTORE AX. Krosownica posiada 64 wyjścia wizyjne i jest skonfigurowana tak, aby na każdym z nich była dostępna dowolna kamera podłączona do krosownicy. Dostawcą tych urządzeń oraz instalatorem systemu CCTV jest firma Siemens. Zakres planowanej modernizacji obejmuje : 1. wymianę wersji programu zarządzającego krosownicą na nowszą. 2. dostawę 2 sztuk macierzy dyskowych typu RAID.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 32.23.10.00 - Aparatura telewizyjna o obwodzie zamkniętym Kod CPV wg słownika 2008: 32.23.10.00 - Aparatura telewizyjna o obwodzie zamkniętym .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych, co oznacza: Dla Części I: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, a w szczególności wykażą, że: a) posiadają koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na działalność gospodarczą w zakresie usług ochrony mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego zgodnie z Ustawą z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005 r., Nr 145, poz.1221 z późn. zm.). , 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. wykażą, że : a) dysponują zespołem pracowników zabezpieczenia technicznego którzy: - posiadają (każdy z nich) licencje pracownika zabezpieczenia technicznego I stopnia, a osoby, które będą kierowały zespołem pracowników zabezpieczenia technicznego licencje II stopnia, - posiadają (każdy z nich) ważne poświadczenia bezpieczeństwa osobowego upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli tajności zastrzeżone oraz zaświadczenia o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych, b) dysponują pełnomocnikiem ochrony informacji niejawnych, zgodnie z wymogami art.76 ust. 2 Ustawy o ochronie informacji niejawnych ( Dz. U. z 2005 r. Nr 196 poz. 1631 z późn. zm.) 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Dla Części II 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Dla potwierdzenia spełniania powyższych warunków wykonawca są zobowiązani złożyć wszystkie oświadczenia i dokumenty wymienione w Rozdziale IX siwz. Ich brak w ofercie spowoduje wykluczenie wykonawcy. 3. Ocena spełniania warunków odbędzie się na podstawie formuły: spełnia - nie spełnia. 4. Nie spełnienie jednego z powyższych warunków spowoduje wykluczenie wykonawcy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 5. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - według wzoru podanego w załączniku nr 2 do SIWZ . 2). Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia , o której mowa w Ustawie o ochronie osób i mienia z dnia 22 sierpnia 1997r. 4) Ważne poświadczenia bezpieczeństwa osobowego upoważniające do dostępu do informacji niejawnych stanowiących tajemnicę służbową oznaczone klauzulą zastrzeżone . 5) Licencje pracownika zabezpieczenia technicznego pierwszego stopnia dla pracowników, którzy będą mieli dostęp do informacji niejawnych udostępnionych przez zamawiającego lub wytworzonych w związku z realizacją przedmiotu zamówienia lub drugiego stopnia - dla pracowników sprawujących nadzór. 6) Zaświadczenia o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych dla każdego pracownika wymienionego w pkt 5. 7) Oświadczenie o dysponowaniu pełnomocnikiem ochrony informacji niejawnych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nbp.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Warszawa ul. Świętokrzyska 11/21.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.07.2007 godzina 12:00, miejsce: Biuro Podawcze NBP Warszawa ul. Świętokrzyska 11/21 (holl główny).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Modernizacja oprogramowania konfiguracyjnego krosownicy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wymianę wersji programu zarządzającego krosownicą na nowszą wersję..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.23.10.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa 2 sztuk macierzy dyskowych typu RAID.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę 2 sztuk macierzy dyskowych typu RAID..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.23.10.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.