eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Renowacja i konserwacja eksponatów znajdujących się w ewidencji zabytków drogownictwa.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-07-24

Warszawa: Renowacja i konserwacja eksponatów znajdujących się w ewidencji zabytków drogownictwa.
Numer ogłoszenia: 109897 - 2015; data zamieszczenia: 24.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad , ul. Wronia 53, 00-874 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. (22) 375 86 67, faks (22) 375 86 21, 3758803.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Renowacja i konserwacja eksponatów znajdujących się w ewidencji zabytków drogownictwa..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ Nr 1 Renowacja i konserwacja eksponatu - Lokomobila Marshall Sons nr 56502, o nr ewidencyjnym 11 - 1 szt. CZĘŚĆ Nr 2 Renowacja i konserwacja eksponatu - Ciągnik URSUS C-45, o nr ewidencyjnym 21 - 1 szt. CZĘŚĆ Nr 3 Renowacja i konserwacja eksponatów - Zrywak ciągniony, o nr ewidencyjnym 39; Zrywak nawierzchni tłuczniowej, o nr ewidencyjnym 65 - 2 szt. CZĘŚĆ Nr 4 Renowacja i konserwacja eksponatów - Walec drogowy, o nr ewidencyjnym 40; Walec drogowy doczepny, o nr ewidencyjnym 81 - 2 szt. CZĘŚĆ Nr 5 Renowacja i konserwacja eksponatu - Walec drogowy ciągniony wykonany z metalu, o nr ewidencyjnym 64 - wpisanego do rejestru zabytków pod numerem 40 1B Wielkopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków - 1 szt. CZĘŚĆ Nr 6 Renowacja i konserwacja eksponatu - Walec drogowy o napędzie parowym, o nr ewidencyjnym 56 - 1 szt. CZĘŚĆ Nr 7 Renowacja i konserwacja eksponatu - Walec parowy firmy John Folwer Ltd in England nr fabryczny 14206, o nr ewidencyjnym 59 - 1 szt. CZĘŚĆ Nr 8 Renowacja i konserwacja eksponatu - Skrapiarka firmy Albrecht Reiser - Hohenschonhause - typ MK 905, o nr ewidencyjnym 62 - 1 szt. CZĘŚĆ Nr 9 Renowacja i konserwacja eksponatu - Walec drogowy ciągniony wykonany z kamienia (granit), o nr ewidencyjnym 63 - 1 szt. CZĘŚĆ Nr 10 Renowacja i konserwacja eksponatu - Kruszarka szczękowa typu LI3B - o nr ewidencyjnym WHD T 516 - 1 szt. CZĘŚĆ Nr 11 Renowacja i konserwacja eksponatu - Skrapiarka bitumu, o nr ewidencyjnym MD T 129 - 1 szt. CZĘŚĆ Nr 12 Renowacja i konserwacja eksponatu - Pług odśnieżny jednostronny typ PO - 64, o nr ewidencyjnym WHDT304 - 1 szt. CZĘŚĆ Nr 13 Renowacja i konserwacja eksponatów - Przęsło mostu metalowe, o nr ewidencyjnym 66 1, 66 2; Elementy zabytkowego mostu nitowanego z Radymna - kpl., o nr ewidencyjnym WHDT428 - 2 kpl..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.10.00.00-6, 50.11.00.00-9, 50.80.00.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 13.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego zgodnie z treścią Załącznika nr 1 do formularza Oferty.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania przedmiotowego warunku w celu zweryfikowania zdolności Wykonawcy do należytego wykonania udzielanego zamówienia. Zamawiający uzna, iż Wykonawca zdolny do należytego wykonania udzielanego zamówienia, to taki który w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również realizuje: a) Dotyczy części zamówienia od nr 1 do nr 12 co najmniej dwie usługi, z których każda polegała lub polega na renowacji lub konserwacji pojazdów mechanicznych i/lub maszyn drogowych i /lub maszyn budowlanych. Zamawiający dopuszcza możliwość wykazania tych samych usług na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu w więcej niż jednej części zamówienia, na które Wykonawca składa ofertę (dotyczy części od nr 1 do nr 12). b) Dotyczy części zamówienia nr 13 co najmniej dwie usługi, z których każda polegała lub polega na renowacji lub konserwacji konstrukcji mostowych.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego zgodnie z treścią Załącznika nr 1 do formularza Oferta.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Potencjał kadrowy dla części zamówienia nr 5: Wykonawca musi wskazać jedną osobę, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia legitymującą się kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem i wykształceniem, o których mowa w § 22 Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych (Dz. U. z 2011 r., nr 165, poz. 987). Działając na mocy ww. przepisu Zamawiający wymaga aby Wykonawca wskazał osobę, która musi być dostępna na etapie realizacji zamówienia, spełniającą następujące wymagania: 1.posiada tytuł zawodowy magistra uzyskany po ukończeniu studiów wyższych: 1) na kierunku restauracja i konserwacja dzieł sztuki lub 2) w specjalności w zakresie konserwacji dzieł sztuki - oraz odbyła po ukończeniu studiów, o których mowa w pkt 1) lub 2) powyżej co najmniej 12 miesięczną praktykę zawodową w zakresie konserwacji lub badania zabytków wpisanych do rejestru zabytków. Albo 2. posiada - w dziedzinach nie objętych programem studiów wyższych, o których mowa w pkt 1: 1) świadectwo ukończenia szkoły średniej zawodowej oraz tytuł zawodowy albo wykształcenie średnie i dyplom potwierdzający posiadanie kwalifikacji zawodowych w zawodach odpowiadających dziedzinie zabytków techniki lub 2) dyplom mistrza w zawodzie konserwatora zabytków w dziedzinie zabytków techniki - oraz odbyła co najmniej 5 letnią praktykę zawodową w zakresie konserwacji lub badania zabytków w tym co najmniej 2 letnią praktykę w dziedzinie zabytków techniki ruchomej, wpisanych do rejestru zabytków (dotyczy ppkt 1) i 2)). Definicję zabytku techniki określa ustawa o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz.U. RP 2003 Nr 162, poz. 1568 z późn. zm.). Definicja zabytku techniki: (Art. 6) Ochronie i opiece podlegają, bez względu na stan zachowania: NIERUCHOME ZABYTKI TECHNIKI będące obiektami techniki, a zwłaszcza kopalniami, hutami, elektrowniami i innymi zakładami przemysłowymi. RUCHOME ZABYTKI TECHNIKI będące w szczególności: wytworami techniki, a zwłaszcza urządzeniami, środkami transportu oraz maszynami i narzędziami świadczącymi o kulturze materialnej, charakterystycznymi dla dawnych i nowych form gospodarki, dokumentującymi poziom nauki i rozwoju cywilizacyjnego. Potencjał kadrowy dla pozostałych części zamówienia: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego zgodnie z treścią Załącznika nr 1 do formularza Oferta.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego zgodnie z treścią Załącznika nr 1 do formularza Oferta.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp - w odniesieniu do podmiotów, na zasobach, których Wykonawca polega wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, a które to podmioty będą brały udział w realizacji części zamówienia (Załącznik nr 3 do formularza Oferta). 2. W sytuacji gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu lub osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów (dotyczy części zamówienia nr 5), zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia oraz, że stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Termin wykonania zamówienia - 20
  • 3 - Okres gwarancji - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Określone w Tomie II (IPU) SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 00-874 Warszawa ul. Wronia 53.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.08.2015 godzina 11:00, miejsce: GDDKiA 00-874 Warszawa ul. Wronia 53, parter - Kancelaria pok. 004.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych, zgodnie z podziałem wskazanym w pkt 5.1. IDW.(SIWZ) i sekcji II.1.4) ogłoszenia o zamówieniu Wykonawca może złożyć oferty na jedną lub więcej części zamówienia. 2. Do oferty należy załączyć: 2.1. Dokumenty i oświadczenia wymagane postanowieniami pkt 8 Tomu I (IDW) SIWZ. 2.2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty oraz do podpisania innych dokumentów i oświadczeń składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania, których pełnomocnik jest upoważniony. Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii. 2.3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienia, pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo lub pełnomocnictwa winny być złożone w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii. 3. W przypadku kiedy za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zobowiązani oni będą, po uprawomocnieniu się decyzji o wyborze, a przed podpisaniem umowy przedłożyć do wglądu Zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych Wykonawców (umowę konsorcjum) stwierdzającą solidarną odpowiedzialność wszystkich Wykonawców za realizację zamówienia oraz zawierającą upoważnienie dla jednego z Wykonawców do składania i przyjmowania oświadczeń wobec Zamawiającego w imieniu wszystkich Wykonawców, a także do otrzymywania należnych płatności. 4. Informacja dla Wykonawców polegających na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp: 4.1. W sytuacji gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu lub osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów (dotyczy części zamówienia nr 5), zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia oraz, że stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. 4.2.Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia ww. zasobów, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 4.3.Zamawiający w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów żąda dokumentów (wystawionych i podpisanych przez te podmioty) dotyczących w szczególności: a) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 4.4. Jeżeli inne podmioty, o których mowa powyżej będą brały udział w realizacji części zamówienia Zamawiający wymaga przedłożenia w odniesieniu do tych podmiotów oświadczenia (pkt 8.2.2. Tomu I SIWZ) o braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. 5. Uwaga do sekcji II.2) ogłoszenia. Zamówienie powinno być zrealizowane w terminie nie dłuższym niż 6 miesięcy licząc od dnia podpisania umowy dla każdej z części zamówienia. 6. Zamówienie jest finansowane ze środków budżetowych będących w dyspozycji Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad. 7. Zamawiający dopuszcza możliwość wizji lokalnej w miejscu, w którym znajduje się dany eksponat. Termin wizji lokalnej należy uprzednio uzgodnić z przedstawicielem Zamawiającego p. Barbarą Bator tel. (014) 643 63 81, e-mail: bbator@gddkia.gov.pl 8. Uwaga do sekcji III.4.1) ogłoszenia: wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia dotyczy tylko części 5 zamówienia..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Renowacja i konserwacja eksponatu - Lokomobila Marshall Sons nr 56502, o nr ewidencyjnym 11 - 1 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Renowacja i konserwacja eksponatu - Lokomobila Marshall Sons nr 56502, o nr ewidencyjnym 11 - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.10.00.00-6, 50.11.00.00-9, 50.80.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Termin wykonania zamówienia - 20
    • 3. Okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Renowacja i konserwacja eksponatu - Ciągnik URSUS C-45, o nr ewidencyjnym 21 - 1 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Renowacja i konserwacja eksponatu - Ciągnik URSUS C-45, o nr ewidencyjnym 21 - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.10.00.00-6, 50.11.00.00-9, 50.80.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Termin wykonania zamówienia - 20
    • 3. Okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Renowacja i konserwacja eksponatów - Zrywak ciągniony, o nr ewidencyjnym 39; Zrywak nawierzchni tłuczniowej, o nr ewidencyjnym 65 - 2 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Renowacja i konserwacja eksponatów - Zrywak ciągniony, o nr ewidencyjnym 39; Zrywak nawierzchni tłuczniowej, o nr ewidencyjnym 65- 2 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.10.00.00-6, 50.11.00.00-9, 50.80.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Termin wykonania zamówienia - 20
    • 3. Okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Renowacja i konserwacja eksponatów - Walec drogowy, o nr ewidencyjnym 40; Walec drogowy doczepny, o nr ewidencyjnym 81 - 2 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Renowacja i konserwacja eksponatów - Walec drogowy, o nr ewidencyjnym 40; Walec drogowy doczepny, o nr ewidencyjnym 81 - 2 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.10.00.00-6, 50.11.00.00-9, 50.80.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Termin wykonania zamówienia - 20
    • 3. Okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Renowacja i konserwacja eksponatu - Walec drogowy ciągniony wykonany z metalu, o nr ewidencyjnym 64 - wpisanego do rejestru zabytków pod numerem 40/1B Wielkopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków - 1 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Renowacja i konserwacja eksponatu - Walec drogowy ciągniony wykonany z metalu, o nr ewidencyjnym 64 - wpisanego do rejestru zabytków pod numerem 40/1B Wielkopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.10.00.00-6, 50.11.00.00-9, 50.80.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Termin wykonania zamówienia - 20
    • 3. Okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Renowacja i konserwacja eksponatu - Walec drogowy o napędzie parowym, o nr ewidencyjnym 56 - 1 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Renowacja i konserwacja eksponatu - Walec drogowy o napędzie parowym, o nr ewidencyjnym 56 - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.10.00.00-6, 50.11.00.00-9, 50.80.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Termin wykonania zamówienia - 20
    • 3. Okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Renowacja i konserwacja eksponatu - Walec parowy firmy John Folwer Ltd in England nr fabryczny 14206, o nr ewidencyjnym 59 - 1 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Renowacja i konserwacja eksponatu - Walec parowy firmy John Folwer Ltd in England nr fabryczny 14206, o nr ewidencyjnym 59 - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.10.00.00-6, 50.11.00.00-9, 50.80.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Termin wykonania zamówienia - 20
    • 3. Okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Renowacja i konserwacja eksponatu - Skrapiarka firmy Albrecht Reiser - Hohenschonhause - typ MK 905, o nr ewidencyjnym 62 - 1 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Renowacja i konserwacja eksponatu - Skrapiarka firmy Albrecht Reiser - Hohenschonhause - typ MK 905, o nr ewidencyjnym 62 - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.10.00.00-6, 50.11.00.00-9, 50.80.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Termin wykonania zamówienia - 20
    • 3. Okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Renowacja i konserwacja eksponatu - Walec drogowy ciągniony wykonany z kamienia (granit), o nr ewidencyjnym 63 - 1 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Renowacja i konserwacja eksponatu - Walec drogowy ciągniony wykonany z kamienia (granit), o nr ewidencyjnym 63 - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.10.00.00-6, 50.11.00.00-9, 50.80.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Termin wykonania zamówienia - 20
    • 3. Okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Renowacja i konserwacja eksponatu - Kruszarka szczękowa typu LI3B - o nr ewidencyjnym WHD/T/516 - 1 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Renowacja i konserwacja eksponatu - Kruszarka szczękowa typu LI3B - o nr ewidencyjnym WHD/T/516 - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.10.00.00-6, 50.11.00.00-9, 50.80.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Termin wykonania zamówienia - 20
    • 3. Okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Renowacja i konserwacja eksponatu - Skrapiarka bitumu, o nr ewidencyjnym MD/T/129 - 1 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Renowacja i konserwacja eksponatu - Skrapiarka bitumu, o nr ewidencyjnym MD/T/129 - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.10.00.00-6, 50.11.00.00-9, 50.80.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Termin wykonania zamówienia - 20
    • 3. Okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Renowacja i konserwacja eksponatu - Pług odśnieżny jednostronny typ PO - 64, o nr ewidencyjnym WHD/T/304 - 1 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Renowacja i konserwacja eksponatu - Pług odśnieżny jednostronny typ PO - 64, o nr ewidencyjnym WHD/T/304 - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.10.00.00-6, 50.11.00.00-9, 50.80.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Termin wykonania zamówienia - 20
    • 3. Okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Renowacja i konserwacja eksponatów - Przęsło mostu metalowe, o nr ewidencyjnym 66/1, 66/2; Elementy zabytkowego mostu nitowanego z Radymna - kpl., o nr ewidencyjnym WHD/T/428 - 2 kpl..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Renowacja i konserwacja eksponatów - Przęsło mostu metalowe, o nr ewidencyjnym 66/1, 66/2; Elementy zabytkowego mostu nitowanego z Radymna - kpl., o nr ewidencyjnym WHD/T/428 - 2 kpl..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.10.00.00-6, 50.11.00.00-9, 50.80.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Termin wykonania zamówienia - 20
    • 3. Okres gwarancji - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.