eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Dostawa chemii profesjonalnej do utrzymania czystości w bloku żywnościowym, artykułów higienicznych i opakowań jednorazowych oraz sprzętu do utrzymania czystości

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-05-06

Poznań: Dostawa chemii profesjonalnej do utrzymania czystości w bloku żywnościowym, artykułów higienicznych i opakowań jednorazowych oraz sprzętu do utrzymania czystości
Numer ogłoszenia: 109897 - 2010; data zamieszczenia: 06.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych , ul. Wojska Polskiego 86/90, 60-628 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8575245, faks 061 8575066.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cswl.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja budżetowa - obrona.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa chemii profesjonalnej do utrzymania czystości w bloku żywnościowym, artykułów higienicznych i opakowań jednorazowych oraz sprzętu do utrzymania czystości.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków chemicznych do utrzymania higieny i czystości, artykułów higienicznych, artykułów higienicznych opakowań jednorazowych oraz sprzętu do utrzymania czystości w ilościach i asortymencie wymienionym w załączniku nr 3 ( 3/1; 3/2; 3/3) do SIWZ - formularzu cenowym..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0, 39.22.10.00-7, 39.51.40.00-8, 33.71.15.40-4, 18.41.00.00-6, 39.83.20.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponowanie pojazdami , sprzętem spełniajaym wymogi ASR - dotyczy zadania nr 1 spełnienie warunku - oświadczenie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponowanie osobami posiadającymi kwalifikacje i doświadczenie w tematyce przewożenia substancji, preparatów niebezpiecznych - dotyczy zadania nr 1 w przypadku przewozów towarów objętych przepisami ADR, dysponowanie osobami posiadającymi uprawnienia do przeprowadzenia szkolenia w zakresie BHP i systemów higienicznych - dotyczy zadania nr 1

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • inne dokumenty

    etykiety zaoferowanych produktów, karty charakterystyki preparatu niebeziecznego, pozwolenie Ministra Zdrowia na obrót preparatem biobójczym, instrukcja sposobu uzycia , dokument potwierdzajacy przeznaczenie produktu , swiadectwo jakosci, - szczegółowy wykaz dokumentów zawiera załącznik nr 4 do siwz

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

formularz oferty, stanowiący załącznik nr 1 SIWZ, formularz cenowy, stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ dokument/ty potwierdzające uprawnienie do podpisania oferty ( w przypadku kserokopii potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę ) lub pełnomocnictwa jeżeli uprawnienia do podpisania oferty nie wynikają z załączonych dokumentów ( w przypadku kserokopii potwierdzone za zgodność z oryginałem notarialnie )

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

2. Na podstawie art. 144 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy zawartej w wyniku przeprowadzenia postępowania przetargowego w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku gdy po zawarciu umowy asortyment wskazany w przedmiocie umowy zostanie wycofany z produkcji i sprzedaży ( konieczne będzie przedstawienie stosownych dokumentów: oświadczenie producenta o zaistnieniu takiej okoliczności), zastąpiony będzie innym, zaakceptowanym przez zamawiającego, o nie gorszych parametrach, nie wyższej cenie. 3. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. 4. W takim przypadku wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy. 5. W okresie obowiązywania umowy Zamawiającemu przy składaniu zamówienia przysługiwać będzie prawo zmniejszenia asortymentu i ilości do 20 % przedmiotu umowy, lub zwiększenia ilości asortymentu do 20 % przedmiotu umowy w okresie do 31.12.2010r.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetarg.army.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Szkolenie Wojsk Lądowych , ul. Wojska Polskiego 86/90 , Poznań, u p. Małgorzaty Spychalskiej tel 61 857 52 45.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.05.2010 godzina 10:00, miejsce: Centrum Szkolenie Wojsk Lądowych , ul. Wojska Polskiego 86/90 , Poznań, kancelaria jawna , bud nr 18 pokój nr 3 , od pon-pt w godz. od 7.15-11.00 oraz od 13.30-15.15.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa chemii profesjonalnej do utrzymania czystości w bloku żywnościowym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa - Mydło w płynie do rąk,Płyn do higienicznej dezynfekcji rąk,Płyn do ręcznego mycia naczyń op. Duże,Płyn do ręcznego mycia naczyń,Płyn do mechanicznego mycia naczyń,Płyn do nabłyszczania w zmywarkach,Płyn do mycia i dezynfekcji podłóg i ścian,Płyn do mycia i dezynfekcji sprzętu i wyposażenia,Kwaśny płyn do mycia i dezynfekcji,Kwaśny preparat do dezynfekcji,Płyn dezynfekcyjny do kratek ściekowych,Płyn do usuwania osadów mineralnych,Płyn do sanitariatów antybakteryjny,: Płyn do usuwania przypaleń ze spryskiwaczem, Płyn do usuwania przykrych zapachów ze spryskiwaczem,Płyn konserwacji stali nierdzewnej - spryskiwacz,Proszek do szorowania,Mleczko do czyszczenia,Odświeżacz powietrza.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0, 33.71.15.40-4, 33.71.19.00-6, 39.83.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa artykułów higienicznych i opakowań jednorazowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa :Rękawice jednorazowe foliowe,Fartuch ochronny jednorazowy,Woreczki foliowe HDPE 14/4/32,Reklamówka 25x6x45cm popularna,Folia do żywności szer. 30 cm;Folia aluminiowa do żywności szer. 28 cm,Papier pakowy półpergamin,Worki na śmieci LDPE,Worki na śmieci LDPE,Serwetki gastronomiczne białe 15x15 cm,Serwetki Składane kolorowe 33x33 cm, Obrus papierowy jednorazowy,Ręczniki papierowe w roli,Druciak metalowy 30gr,Zmywaki z gąbką do naczyń,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.10.00-7, 18.41.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa sprzętu do utrzymania czystości.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa:Szczotka zamiatacz z kijem,Wózek MOP - komplet,Stelaż do Mopa ,Mop supełkowy płaski do stelaża 40 cm,Ściągaczki do wody z podłogi,Trzonek aluminiowy,Szczotka do szorowania ,Szczotka do szorowania ręcznego,Trzonek aluminiowy do szczotki do szorowania,Trzonek aluminiowy do ściągaczki,Pojemnik na ręczniki papierowe w rolach,Dozowniki do płynów dezynfekcyjnych,Dozowniki do mydła w płynie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.10.00-7, 39.51.40.00-8, 39.51.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.