eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › REMONT POMIESZCZEŃ I PODSZYBIA DŹWIGU ZEWNĘTRZNEGO -Wydział Pedagogiczny i Artystyczny UJK w Kielcach, ul. Krakowska 11.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-07-24

Kielce: REMONT POMIESZCZEŃ I PODSZYBIA DŹWIGU ZEWNĘTRZNEGO -Wydział Pedagogiczny i Artystyczny UJK w Kielcach, ul. Krakowska 11.
Numer ogłoszenia: 109865 - 2015; data zamieszczenia: 24.07.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 87407 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, ul. Żeromskiego 5, 25-369 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3497277, faks 41 3497278.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT POMIESZCZEŃ I PODSZYBIA DŹWIGU ZEWNĘTRZNEGO -Wydział Pedagogiczny i Artystyczny UJK w Kielcach, ul. Krakowska 11..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu pomieszczeń i podszybia dźwigu zewnętrznego (Wydział Pedagogiczny i Artystyczny UJK w Kielcach , ul. Karkowska 11), zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, przedmiarami - załącznik nr 8 do SIWZ oraz Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót- załącznik nr 9 do SIWZ. Kody CPV: 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45442100-8 Roboty malarskie 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne I.Remont pomieszczeń w budynku Wydziału Pedagogiczno - Artystycznego UJK Kielce ul. Krakowska 11. 1. Zakres przedmiotu zamówienia: - Roboty rozbiórkowe: podłogi - podłoża, parkiet, wykładzina -Roboty budowlane - szpachlarskie, malarskie, posadzkarskie 2. Zakres robót : -Remont sal: 308, 309, 313, 315, 320, 202, 204, 205, 208,215, 216, 218, 223, 228, 103,114,116, - wymiana podłóg(parkiet) wraz z podłożami i izolacjami na wykładzinę PCV typu Gamrat (o podwyższonej ścieralności na nowych podłożach i nowych izolacjach), szpachlowanie ścian i sufitów, malowanie emulsyjne sufitów i ścian, malowanie olejne parapetów wraz z ich podszpachlowaniem, malowanie olejne stolarki drzwiowej od wewnątrz wraz z ościeżnicami, malowanie emulsyjne holu II piętro A. 3. Aktualne uwarunkowania wykonania przedmiotu zamówienia: a. Kolejność prac będzie konsultowana z Użytkownikiem b. Transport i zaplecze budowy zorganizować w sposób nie kolidujący z funkcjonowaniem obiektów sąsiednich c. Odpady budowlane i gruz magazynować w kontenerach do tego przeznaczonych oraz systematycznie usuwać z terenu budowy d. Korzystanie z wody i energii elektrycznej - za odpłatnością na podstawie ustalonego ryczałtu e. Prace będą prowadzone w obiekcie funkcjonującym f. Dobór wykładziny PCV (wykładzina PVC, homogeniczna o grubości minimum 2 mm, klasa odporności na ścieranie T, fabryczne pokrycie warstwą PUR) kolory ustalić z Użytkownikiem g. Kolor malowanych ścian uzgadniać z Użytkownikiem 4. Wymagania: -Roboty należy wykonywać zgodnie z przedmiotem zamówienia, przedmiarem, wiedzą techniczną, wymaganiami prawa budowlanego, polskimi normami i sztuką budowlaną. -Gruz i materiały z rozbiórki gromadzić w przeznaczonych do tego kontenerach i systematycznie wywozić z placu budowy. -Zdemontowane materiały z podłóż zutylizować ( dowód utylizacji do wglądu ) -Wykonawca udzieli na wykonane roboty minimum 36 miesięcy gwarancji oraz minimum 24 miesięcznej rękojmi. -Odbiory odbywać się będą w oparciu o odpowiednie specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. -Wykonawca przedłoży atesty higieniczne użytych materiałów -Przestrzegać przepisów BHP oraz zabezpieczyć remontowane pomieszczenia przed zakurzeniem i zabrudzeniem sąsiednich pomieszczeń Zabezpieczyć czujki i pozostałe urządzenia przed kurzem i zabrudzeniem - w przypadku ich uszkodzenia koszt naprawy obciąży Wykonawcę. 5. Wytyczne dostaw materiałów: -Użyte do budowy wyroby budowlane muszą odpowiadać wymogom ustawy o wyrobach budowlanych z 16.04.2004r. -Na wbudowane materiały wykonawca udzieli minimum 36 miesięcznej gwarancji oraz minimum 24 miesięcznej rękojmi. II. Remont podszybia dźwigu - Wydział pedagogiczny i Artystyczny Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu podszybia dźwigu zewnętrznego przy budynku W P i A 1.Zakres robót: - demontaż odpadających płytek gresowych ze ścian podszybia - naprawa ścian - ułożenie( montaż na ścianach) zdemontowanych płytek gresowych Etapy realizacji prac remontowych: - zabezpieczenie posadzki podszybia - ostrożny demontaż odpadających płytek ze ścian podszybia - oczyszczenie zdemontowanych płytek - skucie starego , słabego podkładu - tynku spod zdemontowanych płytek - oczyszczenie, zmycie i zagruntowanie reperowanych ścian - naprawa ubytków i położenie nowego wyrównującego podkładu - tynku - gruntowanie naprawionych ścian - gruntem głęboko penetrującym - ponowne przyklejenie zdemontowanych płytek . Zaprawę - klej mrozoodporny, elastyczny na podłoża krytyczne układać na ścianie i płytce ( pełne rozłożenie). Nie stosować pacy grzebieniowej. - spoinę 3 mm (wąska) mrozoodporna stosować po 24-48 godz. od ułożenia płytek - w dylatacjach oraz dołem i górą na stykach pionu z poziomem zastosować silikon 2. Wymagania: -Roboty należy wykonać zgodnie z wymogami Prawa Budowlanego, obowiązującymi normami, wiedzą techniczną, przepisami BHP oraz uzgodnieniami z Inspektorem Nadzoru -Gruz i materiały z rozbiórki wywozić systematycznie z budowy -Wykonawca udzieli na wykonane roboty minimum 36 miesięcznej gwarancji oraz minimum 24 miesięcznej rękojmi. -Na wbudowane materiały wykonawca udzieli minimum 36 miesięcznej gwarancji oraz minimum 24 miesięcznej rękojmi. -Odbiory odbywać się będą w oparciu o szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót -Wykonawca dostarczy atesty i aprobaty techniczne na wszystkie użyte materiały -Użyte do budowy wyroby budowlane muszą odpowiadać wymogom Ustawy o Wyrobach Budowlanych z dnia 16.04.2004r. -Korzystanie z wody i energii elektrycznej - za odpłatnością na podstawie ustalonego ryczałtu -Prace będą prowadzone w obiekcie aktualnie czynnym..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.44.21.00-8, 45.45.30.00-7.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Marek Kuchna Firma Budowlano-Usługowa EM-BUD, ul. Bukowa 4, 26-026 Morawica, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 147042,29 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 144644,03

  • Oferta z najniższą ceną: 137469,76 / Oferta z najwyższą ceną: 172544,21

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.