eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oleśnica › Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na adaptacji pomieszczeń bloku chirurgicznego z przeznaczeniem na pomieszczenia zabiegowe oddziału rehabilitacji w szpitalu w Sycowie przy ul. Oleśnickiej 25

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-17

Oleśnica: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na adaptacji pomieszczeń bloku chirurgicznego z przeznaczeniem na pomieszczenia zabiegowe oddziału rehabilitacji w szpitalu w Sycowie przy ul. Oleśnickiej 25
Numer ogłoszenia: 109848 - 2009; data zamieszczenia: 17.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zespół Szpitali w Oleśnicy , ul. Armii Krajowej 1, 56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie, tel. 071 3143747, faks 071 3143747.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzsolesnica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na adaptacji pomieszczeń bloku chirurgicznego z przeznaczeniem na pomieszczenia zabiegowe oddziału rehabilitacji w szpitalu w Sycowie przy ul. Oleśnickiej 25.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na adaptacji pomieszczeń bloku chirurgicznego z przeznaczeniem na pomieszczenia zabiegowe oddziału rehabilitacji w szpitalu w Sycowie przy ul. Oleśnickiej 25 w zakresie: -robót murowych -robót tynkarskich i okładzin -robót posadzkowych -stolarki okiennej i drzwiowej -robót malarskich -instalacji wod-kan i CO -wentylacji -instalacji elektrycznej Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: -przedmiary robót: murowych, tynkarskich i okładzin, posadzkowych, stolarki okiennej i drzwiowej, robót malarskich, instalacji wod-kan i CO, wentylacji, instalacji elektrycznej -projekt instalacji elektrycznej -rysunek oddziału rehabilitacji Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.51.40 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda zabezpieczenia oferty wadium w kwocie 3 000, 00 zł. Zgodnie z art. 45 ust. 6 wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1. pieniądzu 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3. gwarancjach bankowych 4. gwarancjach ubezpieczeniowych 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego: Nordea Bank 60 14401156 0000 0000 0079 9378 Wadium wnoszone w formie poręczeń bankowych, poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275) należy złożyć w formie oryginału w kasie Zamawiającego. Zamawiający wymaga dołączenia do oferty kserokopii dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis musi być czytelny, umożliwiający jego identyfikację, np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji musi wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium musi być złożone najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do 08.05.2009 r. do godz. 11:30. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku Zamawiającego. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowana formą wadium, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z art. 46 ust. 1, 2 i 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium zgodnie z art. 46 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: -nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ustawy PZP) -spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy PZP, czyli: a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie budownictwa b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. -w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali min. 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości każdej roboty nie mniejszej niż wartość składanej oferty, z podaniem wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie -osoby, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia przez Wykonawcę posiadają wymagane prawem uprawnienia c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, czyli: -posiadają zdolność kredytową lub środki finansowe w kwocie nie mniejszej niż wartość złożonej oferty -są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż wartość złożonej oferty. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w złożonych dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki Wykonawca spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia stanowiące podstawę do oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, które powinny zostać dołączone do oferty. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda złożenia przez Wykonawcę następujących dokumentów: a) oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ustawy PZP) b) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu (art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy PZP) c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający, iż Wykonawca prowadzi działalność w zakresie wykonywania prac, objętych zamówieniem (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4-8 ustawy (wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu otwarcia ofert) e) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy (wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) f) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy złożenia następujących dokumentów: g) wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 2 robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia i wartością każdej roboty nie mniejszą niż wartość składanej oferty, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie h) wykaz osób i podmiotów kluczowych ze względu na charakter przedmiotu zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, przynależności do właściwych izb branżowych, doświadczenia i wykształcenia, a także zakresu czynności, jaki będą wykonywać przy realizacji zamówienia oraz dokumenty potwierdzające kwalifikacje zawodowe i uprawnienia osób wymienionych w wykazie W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy dołączenia następujących dokumentów: i) polisę OC, a w przypadku jej braku inny dokument, potwierdzającą, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż wartość składanej oferty j) informację banku, w którym Wykonawca posiada rachunek potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w wysokości nie mniejszej niż wartość składanej oferty, (wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) Od Wykonawców, którzy mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający żąda: Od Wykonawców, którzy mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający żąda: 1. zamiast dokumentów wymienionych w punkcie c), e), f) Zamawiający żąda dokumentów wystawionych w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzających odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie 2. zamiast dokumentu wymienionego w punkcie 11 d) Wykonawca składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. Dokumenty, o których mowa w pkt. 1a), c) i w pkt. 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 m.-cy przed upływem terminu składania ofert, a dokument, o którym mowa w pkt. 1b) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 m.-ce przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzsolesnica.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zespół Szpitali ul. Armii Krajowej 1, 56-400 Oleśnica.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.05.2009 godzina 11:30, miejsce: Powiatowy Zespół Szpitali ul. Armii Krajowej 1, 56-400 Oleśnica, piętro IV, pokój 9.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.