eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Niwiska › Udzielenie kredytu długoterminowego 5 -cio letniego w wysokości 719860.00 PLN ( słowniesiedemset dziewiętnaście tysięcy osiemset sześćdziesiąt złotych), z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek dla Gminy N

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-26

Niwiska: Udzielenie kredytu długoterminowego 5 -cio letniego w wysokości 719860.00 PLN ( słownie: siedemset dziewiętnaście tysięcy osiemset sześćdziesiąt złotych), z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek dla Gminy Niwiska.
Numer ogłoszenia: 109832 - 2008; data zamieszczenia: 26.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Niwiska, Niwiska 430, 36-147 Niwiska, woj. podkarpackie, tel. 017 2279002 w. 33, fax 017 2279341.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.niwiska.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie kredytu długoterminowego 5 -cio letniego w wysokości 719860.00 PLN ( słownie: siedemset dziewiętnaście tysięcy osiemset sześćdziesiąt złotych), z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek dla Gminy Niwiska..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kredyt długoterminowy 5- cio letni w wysokości 719860,00 PLN (słownie: siedemset dziewiętnaście tysięcy osiemset sześćdziesiąt złotych), z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek dla Gminy Niwiska. 2. Warunki jakim ma odpowiadać przedmiot zamówienia: Wysokość kredytu: 719860,00 zł. (słownie: siedemset dziewiętnaście tysięcy osiemset sześćdziesiąt złotych), 1) Odsetki naliczone będą od kwoty wykorzystanego kredytu wg zmniennej stopy procentowej. Przy ustalaniu stopy procentowej odsetek należy zastosować stawkę WIBOR 1M obowiązującą w dniu 31 maja 2008 roku, 2) Kapitalizacja odsetek jest niedopuszczalne, 3) W sytuacji wcześniejszej niż w umowie, spłaty kredytu (przedterminowo) odsetki naliczane będą od faktycznego zadłużenia bez ponoszenia dodatkowych kosztów, 4) Wymagany termin oddania poszczególnych transz kredytu do dyspozycji Zamawiającego: a) pierwsza transza - do 25.06.2008 roku - 366360,00 zł., b) duga transza do 25.09.2008 roku - 326749,00 zł., c) trzecia transza - do 19.12.2008 roku - 26751,00 zł. Kredyt zostanie zaciągnięty na okres 5 lat, tj. od dnia 25.06.2008 roku do dnia 25.06.2013 roku. Karencja w spłacie kredytu 1 rok. 3. Zasady spłaty kredytu; 1) Spłata kredytu nastąpi w ratach kwartalnych, płatnych począwszy od: a) 25 czerwca 2009 roku (karencja 1 rok) w kwocie 42.345,00 zł., b) 30 września 2009 roku w kwocie 42.345,00 zł., c) 30 grudnia 2009 roku w kwocie 42.345,00 zł., d) 30 marca 2010 roku w kwocie 42.345,00 zł., e) 30 czerwca 2010 roku w kwocie 42.345,00 zł., f) 30 września 2010 roku w kwocie 42.345,00 zł., g) 30 grudnia 2010 rokuw kwocie 42.345,00 zł., h) 30 marca 2011 roku w kwocie 42.345,00 zł., i) 30 czerwca 2011 roku w kwocie 42.345,00 zł., j) 30 września 2011 rokuw kwocie 42.345,00 zł., k) 30 grudnia 2011 rokuw kwocie 42.345,00 zł., l) 30 marca 2012 roku w kwocie 42.345,00 zł., ł) 30 czerwca 2012 roku w kwocie 42.345,00 zł., m) 30 września 2012 roku w kwocie 42.345,00 zł., n) 30 grudnia 2012 roku w kwocie 42.345,00 zł., o) 30 marca 2013 roku w kwocie 42.345,00 zł., p)24 czerwca 2013 roku w kwocie 42.340,00 zł. 2) Splata odsetek następować będzie w kwartalnych okresach obrachunkowych - należne odsetki spłacane będą kwartalnie w terminie do 15 dni po upływie każdego kwartału. 4. Zabepieczenie kredytu: zabezpieczeniem kredytu będzie weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.13.00.00 - Usługi udzielania kredytu3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art.22 ustawy Prawo zamówień publicznych, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać sie Wykonawcy, którzy; a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnie; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponyją potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania Zamówienia; c) znajdyją sie w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów dostarczonych przez wykonawców wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować bedzie wykluczeniem Wykonawcy z postepowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawcy spełniają warunki udziału w postępowaniu powinni dostarczyć niżej wymienione dokumenty: 1. Formularz ofertowy sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 1 do niejszej s.i.w.z. 2. Oświadczenie, sporządzone zgodnie z załącznikiem nr 2 do niniejszej s.i.w.z., że Wykonawca: a) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie objętym zamówieniem, b) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi, c) znajdyje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 3. Oświadczenie, sporzadzone zgodnie z załącznikiem nr 3 do niniejszej s.i.w.z., że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie w wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wczesniej niż 3 miesiące przed ypływem terminu składania ofert). 6. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wczesniej niż 3 miesiace przed upływem terminu składania ofert). 7. Koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objetym zamówieniem publicznym.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina.niwiska.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Niwiskach, 36-147 Niwiska 430, woj. podkarpackie, pokój nr 19..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.06.2008 godzina 10:30, miejsce: Urząd Gminy w Niwiskach, 36-147 Niwiska 430, woj. podkarpackie, pokój Nr 10 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.