eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnów › Usługi konserwacyjne na kanałach i potokach powiatu dąbrowskiego i tarnowskiego.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-07-19

Ogłoszenie nr 109797 - 2017 z dnia 2017-07-19 r.

Tarnów: Usługi konserwacyjne na kanałach i potokach powiatu dąbrowskiego i tarnowskiego.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 538755-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Krakowie Inspektorat Rejonowy w Tarnowie, krajowy numer identyfikacyjny 57754400000, ul. ul. Ostrogskich 5, 33100 Tarnów, państwo Polska, woj. małopolskie, tel. 146 376 922, faks 146 376 913, e-mail sekretariat.tarnow@mzmiuw.krakow.pl
Adres strony internetowej (URL): www.mzmiuw.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługi konserwacyjne na kanałach i potokach powiatu dąbrowskiego i tarnowskiego.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Część 1 zamówienia: Kanał Zyblikiewicz Nr 2 w km 0+000 - 17+190 - konserwacja bieżąca. Zamówienie obejmuje: Wykoszenie porostów ze skarp wraz z wygrabieniem, udrożnienie koryta potoku warstwą do 10 cm z rozplantowaniem i rozdrobnieniem wydobytego urobku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają przedmiar (wykazy prac) i kosztorys ofertowy stanowiący załącznik nr 8.1 do siwz. Dodatkowa informacja: Obiekt objęty zadaniem znajduje się na terenie będącym własnością Skarbu Państwa oraz na terenie OBSZARU CHRONIONEGO KRAJOBRAZU DOLINY WISŁY w km 0+000-0+620 i 16+350- 16+810. Zamiar i sposób prowadzenia konserwacji na obiekcie został zgłoszony do Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Krakowie (skan zgłoszenia i zaświadczenia RDOŚ są załączone do siwz). Sposób prowadzenia usługi musi być zgodny ze zgłoszeniem i zaświadczeniem RDOŚ. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić nadzór przyrodniczy podczas prac konserwacyjnych. Koszt nadzoru przyrodniczego ponosi Wykonawca. Część 2 zamówienia: Kanał Zyblikiewicz Nr 1 w km 0+000 - 14+770 - konserwacja bieżąca. Zamówienie obejmuje: Wykoszenie porostów ze skarp wraz z wygrabieniem, mechaniczne i ręczne udrożnienie koryta potoku warstwą do 10 cm z rozplantowaniem i rozdrobnieniem wydobytego urobku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają przedmiar (wykazy prac) i kosztorys ofertowy stanowiący załącznik nr 8.2 do siwz. Dodatkowa informacja: Obiekt objęty zadaniem znajduje się na terenie będącym własnością Skarbu Państwa oraz na terenie OBSZARU CHRONIONEGO KRAJOBRAZU DOLINY WISŁY w km 0+000-0+130. Zamiar i sposób prowadzenia konserwacji na obiekcie został zgłoszony do Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Krakowie (skan zgłoszenia i zaświadczenia RDOŚ są załączone do siwz). Sposób prowadzenia usługi musi być zgodny ze zgłoszeniem i zaświadczeniem RDOŚ. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić nadzór przyrodniczy podczas prac konserwacyjnych. Koszt nadzoru przyrodniczego ponosi Wykonawca. Część 3 zamówienia: Potok Hubenicki w km 0+000 - 12+198 - konserwacja bieżąca. Zamówienie obejmuje: Wykoszenie porostów ze skarp wraz z wygrabieniem, mechaniczne udrożnienie koryta potoku warstwą do 10cm z rozplantowaniem i rozdrobnieniem wydobytego urobku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera przedmiar (wykaz prac) i kosztorys ofertowy stanowiący załącznik nr 8.3 do siwz. Dodatkowa informacja: Obiekt objęty zadaniem znajduje się na terenie będącym własnością Skarbu Państwa oraz na terenie OBSZARU CHRONIONEGO KRAJOBRAZU DOLINY WISŁY w km 0+000-0+360. Zamiar i sposób prowadzenia konserwacji na obiekcie został zgłoszony do Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Krakowie (skan zgłoszenia i zaświadczenia RDOŚ są załączone do siwz). Sposób prowadzenia usługi musi być zgodny ze zgłoszeniem i zaświadczeniem RDOŚ. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić nadzór przyrodniczy podczas prac konserwacyjnych. Koszt nadzoru przyrodniczego ponosi Wykonawca. Część 4 zamówienia: Potok Żymanka w km 0+000 - 12+000 - konserwacja bieżąca. Zamówienie obejmuje: Wycięcie odrostów krzaków, wykoszenie porostów ze skarp oraz pasów technologicznych wraz z wygrabieniem, udrożnienie koryta potoku warstwą do 10cm z rozplantowaniem i rozdrobnieniem oraz miejscowym wywozem, oczyszczenie powierzchni skarp ubezpieczonych, naprawa uszkodzonego ubezpieczenia skarp. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają przedmiar (wykazy prac) i kosztorys ofertowy stanowiący załącznik nr 8.4 do siwz. Dodatkowa informacja: Obiekt objęty zadaniem znajduje się na terenie będącym własnością Skarbu Państwa. Zamiar i sposób prowadzenia konserwacji na obiekcie został zgłoszony do Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Krakowie (skan zgłoszenia i zaświadczenia RDOŚ są załączone do siwz). Sposób prowadzenia usługi musi być zgodny ze zgłoszeniem i zaświadczeniem RDOŚ. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić nadzór przyrodniczy podczas prac konserwacyjnych. Koszt nadzoru przyrodniczego ponosi Wykonawca.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 71311100-2
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Kanał Zyblikiewicz Nr 2 w km 0+000 - 17+190 - konserwacja bieżąca.
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne: Zamawiają unieważnił postępowanie dot. części 1 zamówienia ponieważ, cena najkorzystniejszej oferty tzn. z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający przewidział na sfinansowanie tego zamówienia. Uzasadnienie prawne: Na podstawie art.93 ust.1 pkt.4) Pzp.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT52861.35
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
, , , , , kraj/woj. małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Kanał Zyblikiewicz Nr 1 w km 0+000 - 14+770 - konserwacja bieżąca
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT48630.20
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Józef Henryk Tomasik Zakład Usług Wodno-Melioracyjnych, , Owczary, ul. Piaskowa 17, 28-100, Busko-Zdrój, kraj/woj. świętokrzyskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 69848.07
Oferta z najniższą ceną/kosztem 69848.07
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 107749.91
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Potok Hubenicki w km 0+000 - 12+198 - konserwacja bieżąca
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT45143.56
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Józef Henryk Tomasik Zakład Usług Wodno-Melioracyjnych, , Owczary, ul. Piaskowa 17, 28-100, Busko-Zdrój, kraj/woj. świętokrzyskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 55184.54
Oferta z najniższą ceną/kosztem 55184.54
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 74405,23
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Potok Żymanka w km 0+000 - 12+000 - konserwacja bieżąca.
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT57152.92
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Wodno-Melioracyjne i Remontowo-Budowlane "AREX" Arkadiusz Łukasik, , Busko-Zdrój ul. Żeromskiego 12, 28-100, Busko-Zdrój, kraj/woj. świętokrzyskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 48978.82
Oferta z najniższą ceną/kosztem 48978.82
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 66283,83
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.