To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-19
Ogłoszenie nr 109797 - 2017 z dnia 2017-07-19 r.
Tarnów: Usługi konserwacyjne na kanałach i potokach powiatu dąbrowskiego i tarnowskiego.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 538755-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Krakowie Inspektorat Rejonowy w Tarnowie, krajowy numer identyfikacyjny
57754400000, ul.
ul. Ostrogskich
5,
33100
Tarnów, państwo
Polska, woj.
małopolskie, tel.
146 376 922, faks
146 376 913, e-mail
sekretariat.tarnow@mzmiuw.krakow.pl
Adres strony internetowej (URL): www.mzmiuw.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi konserwacyjne na kanałach i potokach powiatu dąbrowskiego i tarnowskiego.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 1 zamówienia: Kanał Zyblikiewicz Nr 2 w km 0+000 - 17+190 - konserwacja bieżąca. Zamówienie obejmuje: Wykoszenie porostów ze skarp wraz z wygrabieniem, udrożnienie koryta potoku warstwą do 10 cm z rozplantowaniem i rozdrobnieniem wydobytego urobku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają przedmiar (wykazy prac) i kosztorys ofertowy stanowiący załącznik nr 8.1 do siwz. Dodatkowa informacja: Obiekt objęty zadaniem znajduje się na terenie będącym własnością Skarbu Państwa oraz na terenie OBSZARU CHRONIONEGO KRAJOBRAZU DOLINY WISŁY w km 0+000-0+620 i 16+350- 16+810. Zamiar i sposób prowadzenia konserwacji na obiekcie został zgłoszony do Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Krakowie (skan zgłoszenia i zaświadczenia RDOŚ są załączone do siwz). Sposób prowadzenia usługi musi być zgodny ze zgłoszeniem i zaświadczeniem RDOŚ. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić nadzór przyrodniczy podczas prac konserwacyjnych. Koszt nadzoru przyrodniczego ponosi Wykonawca. Część 2 zamówienia: Kanał Zyblikiewicz Nr 1 w km 0+000 - 14+770 - konserwacja bieżąca. Zamówienie obejmuje: Wykoszenie porostów ze skarp wraz z wygrabieniem, mechaniczne i ręczne udrożnienie koryta potoku warstwą do 10 cm z rozplantowaniem i rozdrobnieniem wydobytego urobku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają przedmiar (wykazy prac) i kosztorys ofertowy stanowiący załącznik nr 8.2 do siwz. Dodatkowa informacja: Obiekt objęty zadaniem znajduje się na terenie będącym własnością Skarbu Państwa oraz na terenie OBSZARU CHRONIONEGO KRAJOBRAZU DOLINY WISŁY w km 0+000-0+130. Zamiar i sposób prowadzenia konserwacji na obiekcie został zgłoszony do Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Krakowie (skan zgłoszenia i zaświadczenia RDOŚ są załączone do siwz). Sposób prowadzenia usługi musi być zgodny ze zgłoszeniem i zaświadczeniem RDOŚ. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić nadzór przyrodniczy podczas prac konserwacyjnych. Koszt nadzoru przyrodniczego ponosi Wykonawca. Część 3 zamówienia: Potok Hubenicki w km 0+000 - 12+198 - konserwacja bieżąca. Zamówienie obejmuje: Wykoszenie porostów ze skarp wraz z wygrabieniem, mechaniczne udrożnienie koryta potoku warstwą do 10cm z rozplantowaniem i rozdrobnieniem wydobytego urobku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera przedmiar (wykaz prac) i kosztorys ofertowy stanowiący załącznik nr 8.3 do siwz. Dodatkowa informacja: Obiekt objęty zadaniem znajduje się na terenie będącym własnością Skarbu Państwa oraz na terenie OBSZARU CHRONIONEGO KRAJOBRAZU DOLINY WISŁY w km 0+000-0+360. Zamiar i sposób prowadzenia konserwacji na obiekcie został zgłoszony do Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Krakowie (skan zgłoszenia i zaświadczenia RDOŚ są załączone do siwz). Sposób prowadzenia usługi musi być zgodny ze zgłoszeniem i zaświadczeniem RDOŚ. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić nadzór przyrodniczy podczas prac konserwacyjnych. Koszt nadzoru przyrodniczego ponosi Wykonawca. Część 4 zamówienia: Potok Żymanka w km 0+000 - 12+000 - konserwacja bieżąca. Zamówienie obejmuje: Wycięcie odrostów krzaków, wykoszenie porostów ze skarp oraz pasów technologicznych wraz z wygrabieniem, udrożnienie koryta potoku warstwą do 10cm z rozplantowaniem i rozdrobnieniem oraz miejscowym wywozem, oczyszczenie powierzchni skarp ubezpieczonych, naprawa uszkodzonego ubezpieczenia skarp. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają przedmiar (wykazy prac) i kosztorys ofertowy stanowiący załącznik nr 8.4 do siwz. Dodatkowa informacja: Obiekt objęty zadaniem znajduje się na terenie będącym własnością Skarbu Państwa. Zamiar i sposób prowadzenia konserwacji na obiekcie został zgłoszony do Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Krakowie (skan zgłoszenia i zaświadczenia RDOŚ są załączone do siwz). Sposób prowadzenia usługi musi być zgodny ze zgłoszeniem i zaświadczeniem RDOŚ. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić nadzór przyrodniczy podczas prac konserwacyjnych. Koszt nadzoru przyrodniczego ponosi Wykonawca.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
71311100-2
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Kanał Zyblikiewicz Nr 2 w km 0+000 - 17+190 - konserwacja bieżąca. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne: Zamawiają unieważnił postępowanie dot. części 1 zamówienia ponieważ, cena najkorzystniejszej oferty tzn. z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający przewidział na sfinansowanie tego zamówienia. Uzasadnienie prawne: Na podstawie art.93 ust.1 pkt.4) Pzp. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT52861.35 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Kanał Zyblikiewicz Nr 1 w km 0+000 - 14+770 - konserwacja bieżąca |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT48630.20 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 69848.07 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Potok Hubenicki w km 0+000 - 12+198 - konserwacja bieżąca |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT45143.56 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 55184.54 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: Potok Żymanka w km 0+000 - 12+000 - konserwacja bieżąca. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT57152.92 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 48978.82 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- Dostawy sprzętu laboratoryjnego
- APARAT USG - dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SP ZOZ w Tarnowie.
- Dostawy: materiałów do sterylizacji: opakowań, testów, naboi i innych.
- Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Wola Rzędzińska I, Koszyce Małe, Łękawka, i Tarnowiec, Gmina Tarnów
- Zapewnienie usług konferencyjnych, gastronomicznych i hotelowych na potrzeby szkolenia dla pracowników sądów okręgu tarnowskiego.
- 35/2024-Przedmiotem zamówienia jest dostawa przyrządów chirurgicznych dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SP ZOZ w Tarnowie.
więcej: przetargi w Tarnowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.