eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Modernizacja elewacji i ścian piwnicznych zewnętrznych budynku administracyjnego Delegatury NIK w Lublinie przy ul. Okopowej 7

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-26

Lublin: Modernizacja elewacji i ścian piwnicznych zewnętrznych budynku administracyjnego Delegatury NIK w Lublinie przy ul. Okopowej 7
Numer ogłoszenia: 109787 - 2008; data zamieszczenia: 26.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Najwyższa Izba Kontroli - Delegatura w Lublinie, ul. Okopowa 7, 20-001 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5364120, fax 081 5364111.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nik.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja elewacji i ścian piwnicznych zewnętrznych budynku administracyjnego Delegatury NIK w Lublinie przy ul. Okopowej 7.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja elewacji i ścian piwnicznych budynku administracyjnego, tj.: - roboty związane z elewacją budynku: przygotowanie podłoża pod ocieplenie, gruntowanie podłoża, ocieplenie ścian metodą lekko-mokrą, wzmocnienie narożników wypukłych, przygotowanie tynków fakturowych do malowania, malowanie tynków fakturowych i dociepleń farbą silikonową, roboty blacharskie (rury spustowe i podokienniki), roboty rusztowaniowe. roboty związane z izolacją ścian piwnicznych: roboty rozbiórkowe drogowe i ziemne, przygotowanie powierzchni ścian piwnicznych pod izolację, roboty izolacyjne, roboty drogowe uzupełniające, uzupełnienie powłok tynkarskich wewnętrznych ścian piwnicznych. Szczegółowy zakres oraz sposób wykonania zamówienia określają: -załącznik nr 1 do SIWZ - Przedmiar robót, -załącznik nr 2 do SIWZ - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 03.07.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie jest wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu uczestniczyć mogą wykonawcy, którzy: a) są uprawnieni do wykonywania przedmiotu zamówienia, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, przez co rozumie się, iż - wykonały w ostatnich 5 latach nie mniej niż 1 podobne do przedmiotu zamówienia zadanie, którego polegało m.in. na modernizacji elewacji budynku objętego ochroną państwowego konserwatora zabytków, wykonaniu dociepleń ścian zewnętrznych oraz robót izolacyjnych zewnętrznych ścian piwnicznych o wartości łącznej nie mniejszej niż wartość oferty, oraz że osoby przewidziane do kierowania robotami objętymi przedmiot zamówienia posiadają wymagane uprawnienia budowlane, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, przez co rozumie się, iż - posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 100 tys. zł, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych. Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie: cena - 90% i termin realizacji - 10%
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu wymaga się dostarczenia następujących dokumentów lub oświadczeń: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu złożenia ofert, 2) oświadczenie wystawione przez Wykonawcę lub aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie potwierdzające uzyskanie przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu złożenia ofert. W odniesieniu do spółek cywilnych, - w przypadku zaświadczenia z Urzędu Skarbowego wystawionego na każdego ze wspólników z osobna należy wskazać w zaświadczeniu numer identyfikacji podatkowej spółki; w przypadku braku numeru NIP spółki w w/w dokumencie - należy dodatkowo przedłożyć zaświadczenie o nie zaleganiu z podatkiem VAT przez spółkę (art. 96 ust. 11 ustawy o VAT) w odniesieniu do spółek jawnych wymaga się, aby zaświadczenie z Urzędu Skarbowego wystawione było na spółkę, a nie na każdego ze wspólników z osobna. 3) oświadczenie wystawione przez Wykonawcę lub aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS-u lub KRUS-u potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie potwierdzające uzyskanie przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu złożenia ofert, 4) oświadczenie wystawione przez Wykonawcę lub aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego - zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 prawa zamówień publicznych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu złożenia ofert, 5) oświadczenie wystawione przez Wykonawcę lub aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego - zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt. 9 prawa zamówień publicznych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu złożenia ofert, 6) wykaz (zawierający co najmniej 1 zadanie) wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, t.j. od kwietnia 2002 r. do kwietnia 2007 r. a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom remontowo-modernizacyjnym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, Przykładowy wzór zestawienia zawiera załącznik nr 4 do SIWZ, 7) dokumenty stwierdzające, że osoby przewidziane do kierowania robotami objętymi przedmiotem zamówienia w każdej z branż posiadają wymagane uprawnienia wraz z zaświadczeniem o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, 8) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu złożenia ofert. Wymagane dokumenty mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 90
  • 2. Termin realizacji - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nik.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 20-001Lublin, ul. Okopowa 7, pok. 24.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.06.2008 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Delegatury Najwyższej Izby Kontroli w Lublinie, ul. Okopowa 7, II piętro, pok. 20..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.