eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świątki › Dowożenie uczniów do szkół w roku szkolnym 2007/2008, 2008/2009, 2009/2010 w Gminie Świątki

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-07-02

Świątki: Dowożenie uczniów do szkół w roku szkolnym : 2007/2008, 2008/2009, 2009/2010 w Gminie Świątki
Numer ogłoszenia: 109787 - 2007; data zamieszczenia: 02.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Świątkach, Świątki 87, 11-008 Świątki, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6169883, 6169890 w. 109, fax 089 6169822.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swiatki.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowożenie uczniów do szkół w roku szkolnym : 2007/2008, 2008/2009, 2009/2010 w Gminie Świątki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dowożenie uczniów na zajęcia lekcyjne: 1.do Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Świątkach z miejscowości : Gołogóra, PGR Gołogóra, Skolity, Garzewo , Różynka , Kwiecewo , Drzazgi , Jankowo, Żardeniki , Worławki , Komalwy ,Konradowo, , Łumpia, Dąbrówka, Kalisty 2.oraz Szkoły Podstawowej w Kwiecewie z miejscowości: Drzazgi, Różynka, 3.oraz odwożenie po zajęciach do miejsca zamieszkania.Szkoły rozpoczynają lekcje o godz. 8 00. 4.Rozpoczęcie odwożenia uczniów ze szkół od godz. 1140 5.Orientacyjny dzienny przebieg tras dowożenia do szkoły i odwożenia do miejsca zamieszkania 319,00 km

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 60.11.31.00 - Usługi transportowe świadczone przy użyciu autobusów szkolnych Kod CPV wg słownika 2008: 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 01.09.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 10 000,00zł. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Spółdzielczy w Jonkowie o/Świątki konto nr 63 8857 1025 3001 0000 0101 0004 Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w kasie Zamawiającego Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: USTAWA z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym. (Dz. U. z dnia 30 października 2001 r.)art. 5 ust 1, 2,3 1.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, 2.posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia, przedstawią wykaz środków transportowych niezbędnych do wykonania zamówienia. Z wykazu musi wynikać ,że do wykonania zamówienia oferent może przeznaczyć pojazdy samochodowe w ilości wystarczającej do realizacji zamówienia określone w licencji na wykonywanie nieregularnego zarobkowego przewozu osób. Dołączyć także kserokopie ważnych dowodów rejestracyjnych dla każdego z pojazdów. Wykonawca powinien wykazać autobus rezerwowy do utrzymania ciągłości dowożenia w razie awarii autobusu zasadniczego. 3.dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, kierowcy posiadają kwalifikacje wymagane przez ustawę z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym. (Dz. U. z dnia 30 października 2001 r.) zgodne z rozdz. 7a Wykaz osób , które będą wykonywać zamówienie. Do wykazu należy dołączyć niezbędne do wykonania zamówienia dokumenty potwierdzające przygotowanie zawodowe osób, które będą kierowały pojazdami samochodowymi (świadectwa kwalifikacji określone przepisami prawa o ruchu drogowym).( wzór - załącznik nr 4 do SIWZ) 4.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy) Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 17 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a. wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego druku załącznik nr 2), b. formularz cenowy (wg dołączonego wzoru zał. Nr 6 ), c. umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie wraz z określeniem zakresu współpracy i wynagrodzenia, d. koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, e. aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający, iż Wykonawca prowadzi działalność w zakresie wykonywania prac objętych zamówieniem potwierdzony za zgodność z oryginałem, f. oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art.22 ust. 1 ustawy [na formularzu ofertowym]; g. oświadczenie o niekaralności w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 8 ustawy h. oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego [wystawione nie wcześniej niż 6 tygodni przed upływem terminu składania ofert], i. oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, j. wykaz wszystkich zamówień zrealizowanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat odpowiadających charakterowi zamówienia oraz o porównywalnej wartości, z załączeniem dokumentów potwierdzających ( referencje), że roboty te zostały wykonane z należytą starannością (wg zał. nr 5), k. wykaz pracowników, którzy będą uczestniczyć w zamówieniu zawierający potwierdzenie posiadania wymaganych kwalifikacji i doświadczenia w wykonywaniu zamówień jak w niniejszym postępowaniu (załączyć uprawnienia) - wg zał. nr 4, l. Parafowany na każdej stronie wzór umowy załączony do SIWZ jako załącznik nr 7 m. Oświadczenie, że w razie wygrania przetargu przewoźnik ubezpieczy pojazdy przeznaczone do wykonania zadania(zał. Nr 3) od Następstw Nieszczęśliwych Wypadków kierowców i pasażerów na sumę ubezpieczenia minimum 10 000,00 zł każdy. Potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię ubezpieczenia należy dostarczyć przed podpisaniem umowy na dowożenie. 2. wykaz sprzętu przewidzianego do wykonania zamówienia (rodzaj sprzętu, rok budowy, parametry techniczne, ilość sztuk, stan własności) -wg zał. Nr 3 (Autobusy przeznaczone do realizacji zamówienia powinny być określone w licencji na wykonywanie przewozu osób. Dołączyć także kserokopie ważnych dowodów rejestracyjnych dla każdego z pojazdów. Wykonawca powinien wykazać autobus rezerwowy do utrzymania ciągłości dowożenia w razie awarii autobusu zasadniczego.)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.swiatki.nowoczesnagmina.pl/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 11-008 Świątki, Świątki 87 pokój nr 9.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2007 godzina 12:10, miejsce: 11-008 Świątki, Świątki 87 pokój nr 1 sala narad.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.