eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej 193 000 euro na usługę sprzątania pomieszczeń biurowych Urzędu Pracy Powiatu Krakowskiego znak sprawyZP- 271/71/2010

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-01-11

Kraków: postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej 193 000 euro na usługę sprzątania pomieszczeń biurowych Urzędu Pracy Powiatu Krakowskiego znak sprawy: ZP- 271/71/2010
Numer ogłoszenia: 10977 - 2011; data zamieszczenia: 11.01.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 386960 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego, ul. Mazowiecka 21, 30-019 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 2997425, 012 6237480, faks 012 6325215.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej 193 000 euro na usługę sprzątania pomieszczeń biurowych Urzędu Pracy Powiatu Krakowskiego znak sprawy: ZP- 271/71/2010.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Usługi realizowane będą w następujących lokalizacjach: a) Kraków, ul. Mazowiecka 21 - powierzchnia 903,70 metrów kwadratowych b) Skawina, ul. Ogrody 17 - powierzchnia 243,22 metry kwadratowe c) Słomniki, ul. Kościuszki 64 - powierzchnia 248,63 metrów kwadratowych 2. Opis czynności, które należy wykonać w obrębie każdej z lokalizacji: A. Kraków, ul. Mazowiecka 21 - sprzątanie pomieszczeń biurowych i innych pomieszczeń użytkowych jak toalety i pokój socjalny w zakresie: a) odkurzania wykładzin dywanowych b) zamiatania i mycia podłóg (posadzki oraz wykładzina typu tarket) c) usuwania kurzu z mebli, sprzętu biurowego, elementów zawieszonych na ścianach, d) przemywanie luster, drzwi e) mycie kuchenki mikrofalowej oraz lodówki wraz z jej uprzednim rozmrożeniem f) mycie i dezynfekcja umywalek, muszli klozetowych i desek sedesowych, pisuarów, ścian wokół umywalek oraz muszli klozetowych, armatury g) mycie okien PCV oraz innych powierzchni przeszklonych h) opróżnianie koszy na śmieci wraz z wymianą worka i) uzupełnianie mydła w dozownikach a także papieru toaletowego i ręczników papierowych j) czyszczenie tapicerki krzeseł i foteli oraz czyszczenie wykładziny dywanowej o powierzchni 414,70 metra kwadratowego dwa razy w roku, w terminie ustalonym przez Wykonawcę i Zamawiającego. k) dodatkowo, Wykonawca zaopatrzy Zamawiającego w odświeżacz powietrza w sprayu o zapachu kwiatowym w ilości jednego opakowania o pojemności 300 ml raz na dwa tygodnie, a także preparat myjący do zmywarek w postaci proszku lub kostek w ilości 1 kg na miesiąc. B. Skawina, ul. Ogrody 17 - sprzątanie pomieszczeń biurowych i innych pomieszczeń użytkowych jak toalety i pokój socjalny w zakresie: a) odkurzania wykładzin dywanowych b) zamiatania i mycia podłóg (posadzki oraz wykładzina PCV) c) usuwania kurzu z mebli, sprzętu biurowego, elementów zawieszonych na ścianach, przemywanie luster, drzwi d) mycie kuchenki mikrofalowej oraz lodówki wraz z jej uprzednim rozmrożeniem e) mycie i dezynfekcja umywalek, muszli klozetowych i desek sedesowych, ścian wokół umywalek oraz muszli klozetowych, armatury f) mycie okien PCV oraz innych powierzchni przeszklonych g) mycie wejściowych schodów zewnętrznych a także, w okresie zimowym, ich odśnieżanie i posypywanie piaskiem h) opróżnianie koszy na śmieci wraz z wymianą worka i) uzupełnianie mydła w dozownikach a także papieru toaletowego i ręczników papierowych. j) czyszczenie tapicerki krzeseł i foteli oraz czyszczenie wykładziny dywanowej o powierzchni 40 metrów kwadratowych dwa razy w roku w terminie ustalonym przez Wykonawcę i Zamawiającego. C. Słomniki, ul. Kościuszki 64 - sprzątanie pomieszczeń biurowych i innych pomieszczeń użytkowych jak toalety i pokój socjalny w zakresie: a) odkurzania wykładzin dywanowych b) zamiatania i mycia podłóg (posadzki oraz wykładzina PCV) c) usuwania kurzu z mebli, sprzętu biurowego, elementów zawieszonych na ścianach, d) przemywanie luster, drzwi e) mycie kuchenki mikrofalowej oraz lodówki wraz z jej uprzednim rozmrożeniem; f) mycie i dezynfekcja umywalek, muszli klozetowych i desek sedesowych, ścian wokół umywalek oraz muszli klozetowych, armatury g) mycie okien PCV oraz innych powierzchni przeszklonych h) opróżnianie koszy na śmieci wraz z wymianą worka i) uzupełnianie mydła w dozownikach a także papieru toaletowego i ręczników papierowych j) mycie wejściowych schodów zewnętrznych a także, w okresie zimowym, ich odśnieżanie i posypywanie piaskiem k) czyszczenie tapicerki krzeseł i foteli dwa razy w roku w terminie ustalonym przez Wykonawcę i Zamawiającego. Czyszczenie tapicerki krzeseł i foteli oraz czyszczenie wykładziny dywanowej wykonywane będzie w piątki w terminie ustalonym przez obie strony. Zamawiający każdorazowo wskaże Wykonawcy 100 krzeseł i foteli, których tapicerkę należy wyczyścić. 3. Pozostałe informacje A. Zamawiający oczekuje, że każda z osób wyznaczonych przez Wykonawcę do wykonywania usługi zostanie na czas realizacji umowy przypisana do wykonywania prac w określonej lokalizacji Zamawiającego. Oznacza to, że osoba A będzie odpowiedzialna za realizację umowy w lokalizacji Kraków, ul. Mazowiecka 21, osoba B w lokalizacji Skawina, ul. Ogrody 17, osoba C w lokalizacji Słomniki, ul. Kościuszki 64 oraz osoby D i E w lokalizacji Kraków, ul. Mazowiecka 21. B. Nazwiska osób, które Wykonawca wskaże do realizacji zamówienia zostaną podane do wiadomości Zamawiającemu w formie pisemnej w dniu zawierania umowy w sprawie zamówienia publicznego. C. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany osoby sprzątającej, pod warunkiem, że Wykonawca dokona pisemnego zgłoszenia z podaniem nazwiska osoby przejmującej zastępstwo oraz określeniem terminu na jaki zastępstwo zostało wprowadzone. D. Częstotliwość wykonywania opisanych w punkcie 2 czynności określa zamieszczona powyżej tabela. E. Zamawiający zapewni, w obrębie każdej lokalizacji, pomieszczenie do przechowywania sprzętu służącego do sprzątania oraz urządzeń i środków czystości. F. Wykonawca zapewni wszystkie niezbędne do wykonania zamówienia urządzenia i środki. G. W obrębie każdej lokalizacji, realizacja usług odbywać się będzie w dniach poniedziałek - piątek ( 5 dni w tygodniu) od godziny 15.00. W sytuacjach wyjątkowych, Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany godziny rozpoczęcia sprzątania powierzchni biurowej na wcześniejszą, o czym Wykonawca zostanie powiadomiony pisemnie z trzydniowym wyprzedzeniem. Informacja zostanie Wykonawcy przesłana faxem. H. Jakość materiałów czyszczących i higienicznych przewidzianych do realizacji usługi nie może być niższa od średniej jakości podobnych materiałów występujących na rynku. 4. Nadzór nad realizacją umowy. A. W ramach nadzoru nad realizacją przedmiotu zamówienia Zamawiający inicjował będzie kontrolę stanu czystości w obiektach objętych przedmiotowym zamówieniem. B. Kontrola realizowana będzie z częstotliwością co najmniej jeden raz w miesiącu a przeprowadzać ją będą osoby wytypowane przez Zamawiającego i Wykonawcę. Każdorazowo, na zakończenie kontroli sporządzony zostanie protokół, w którym wyszczególnione zostaną ewentualne niedociągnięcia i uwagi Zamawiającego. W protokole również, w razie zaistnienia takiej okoliczności, zawarta zostanie adnotacja o niewykonaniu przez Wykonawcę którejkolwiek czynności określonej w punkcie 2. C. Wykonawca będzie zobligowany do usunięcia niedociągnięć wymienionych w protokole w ciągu trzech dni kalendarzowych, licząc od daty sporządzenia protokołu. W przypadku, gdy Wykonawca nie wywiąże się z powyższego terminu, skutkować on będzie obniżeniem miesięcznego wynagrodzenia Wykonawcy o 20%. D. Obniżenie wynagrodzenia Wykonawcy o 20% nastąpi również w sytuacji, gdy w trzech protokołach sporządzonych po kontroli stanu czystości stwierdzone zostanie niewykonanie przez Wykonawcę którejkolwiek czynności wyszczególnionej w niniejszym załączniku..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 90.91.32.00 - Usługi czyszczenia rezerwuarów 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien 90.91.98.00 - 90.91.98.00 .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Usług Gospodarczo Socjalnych Antema Sp. z o. o., Aleja Jana Pawła II 8A, 58-506 Jelenia Góra, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 70147,68 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 45316,32

  • Oferta z najniższą ceną: 45316,32 / Oferta z najwyższą ceną: 144188,28

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.