eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawa certyfikowanych materiałów odniesienia i roztworów wzorcowych; WIWagz/ZP/11/08

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-26

Wrocław: Dostawa certyfikowanych materiałów odniesienia i roztworów wzorcowych; WIWagz/ZP/11/08
Numer ogłoszenia: 109765 - 2008; data zamieszczenia: 26.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Inspekcja Weterynaryjna-Wojewódzki Inspektorat Weterynarii we Wrocławiu, ul. Januszowicka 48, 50-983 Wrocław, woj. dolnośląskie, fax 071 373 27 75.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wroc.wiw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa certyfikowanych materiałów odniesienia i roztworów wzorcowych; WIWagz/ZP/11/08.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa certyfikowanych materiałów odniesienia i roztworów wzorcowych do diagnostyki w laboratoriach Zakładu Higieny Weterynaryjnej Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii we Wrocławiu. 2. Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia określone są w załączniku nr 2 do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.49.60.00 - Odczynniki i środki kontrastowe Kod CPV wg słownika 2008: 33.69.60.00 - Odczynniki i środki kontrastowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający określa wadium na kwotę 500,00 PLN, (słownie: pięćset 00/100 PLN). 2. Wadium należy wnieść zgodnie z przepisami zawartymi w art. 45 ust. 3, 6 i 7 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz.1655).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy PZP (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655), a spełniający warunki zawarte w art. 22 w/w ustawy, a więc: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Opis warunków udziału w postępowaniu; O udzielenie zamówienia publicznego mogą się ubiegać Wykonawcy spełniający następujące warunki: 2.1. określone w art. 22 ust.1 pkt. 1-3 ustawy PZP; Uwaga! w przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w warunek musi spełnić każdy z Wykonawców występujących wspólnie. 2.2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP; Uwaga! w przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w warunek musi spełnić każdy z Wykonawców występujących wspólnie. 2.3. wykażą się wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, dostawą certyfikowanych materiałów odniesienia i/lub roztworów wzorcowych (minimalne wymagania - co najmniej jedna dostawa albo suma dostaw w okresie jednego roku - o wartości nie mniejszej niż 25 000 PLN brutto); Uwaga! w przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w warunek musi spełnić co najmniej jeden z Wykonawców występujących wspólnie. 2.4. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 9 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów lub oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3. Wymagane dokumenty lub oświadczenia. 3.1. Dokumenty lub oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu (oryginał lub kserokopia, poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): 3.1.1. oświadczenie Wykonawcy (dot. art. 22 i art. 24 ustawy PZP) - zgodne w treści z zał. 3 do SIWZ. 3.1.2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3.1.3. wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw certyfikowanych materiałów odniesienia i/lub roztworów wzorcowych (minimalne wymagania - co najmniej jedna dostawa albo suma dostaw w okresie jednego roku - o wartości nie mniejszej niż 25 000 PLN brutto), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie; 3.1.4. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz formy, w jakich te dokumenty mogą być składane, (Dz. U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605); 3.2. Dokumenty lub oświadczenia potwierdzające spełnienie wymagań do przedmiotu zamówienia (oryginał lub kserokopia, poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): 3.2.1. wypełniony formularz ofertowy (oferta), zgodny w treści ze wzorem zał. nr 1 do SIWZ. 3.2.2. wypełniony formularz cenowy zgodny w treści ze wzorem zał. 1A do SIWZ; 3.2.2.1. w celu umożliwienia jednoznacznej identyfikacji towaru oraz właściwej oceny ofert w załączniku nr 1A należy w odpowiednich miejscach (bez zmiany kolejności asortymentu ujętego w zał. 2 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia) wpisać wszystkie pozycje asortymentowe (nazwę towaru, producenta, nr katalogowy - dokładnie odpowiadające zaoferowanemu towarowi) wraz z uzupełnieniem odpowiednio wszystkich kolumn i wierszy, 3.2.3. oświadczenie wykonawcy dot. treści SIWZ i Wzoru Umowy - zgodne w treści ze wzorem oświadczenia w zał. 4 do SIWZ. 3.2.4. oświadczenie wykonawcy o dopuszczeniu zaoferowanych towarów do obrotu na terenie RP - zgodne w treści ze wzorem oświadczenia w zał. 5 do SIWZ. 3.3. Dokumenty lub oświadczenia wymagane, gdy kilka podmiotów składa ofertę wspólnie. 3.3.1. W przypadku, kiedy kilka podmiotów składa ofertę wspólnie, należy dołączyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3.3.2. W przypadku, kiedy kilka podmiotów składa ofertę wspólnie, do oferty należy załączyć dokumenty wymienione punktach od 3.1.1. do 3.1.3. wystawione indywidualnie na każdy z podmiotów, które muszą być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania właściwych podmiotów. 3.3.3. Dokumenty wymienione w punktach od 3.2.1 do 3.2.4. Wykonawcy składają wspólnie. 3.4. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów wystawionych na którykolwiek z podmiotów, lub złożenie dokumentów w niewłaściwej formie (np. nie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie) spowoduje wykluczenie Wykonawcy i/lub odrzucenie oferty, z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 ustawy PZP.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wroc.wiw.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ w formie pisemnej można uzyskać nieodpłatnie w siedzibie Zamawiającego (50-983 Wrocław, ul.Januszowicka 48) lub kurierem na koszt Wykonawcy, po uprzednim złożeniu wniosku o jego wydanie..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat siedziby zamawiajacego, adres: ul. Januszowicka 48, 50-983 Wrocław..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.