eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Raszyn › Przebudowa parkingu, zjazdu, linii energetycznej oraz odwodnienia na działce nr ew. 1235.2, 1234, 1044.26, 1235.1 w Raszynie przy ul. Godebskiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-03-19

Raszyn: Przebudowa parkingu, zjazdu, linii energetycznej oraz odwodnienia na działce nr ew. 1235.2, 1234, 1044.26, 1235.1 w Raszynie przy ul. Godebskiego
Numer ogłoszenia: 109760 - 2013; data zamieszczenia: 19.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Raszyn , ul. Szkolna 2a, 05-090 Raszyn, woj. mazowieckie, tel. 022 7017770, faks 022 7017778.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.raszyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa parkingu, zjazdu, linii energetycznej oraz odwodnienia na działce nr ew. 1235.2, 1234, 1044.26, 1235.1 w Raszynie przy ul. Godebskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót składających się na zamówienie, obejmuje : Etap I-przebudowę drogi dojazdowej i zjazdu do parkingu od ul. Godebskiego, przebudowę parkingu, budowę odwodnienia terenu i odprowadzenia wód deszczowych z terenu inwestycji do rzeki Raszynki oraz przebudowę istniejącej kanalizacji deszczowej, przeniesienie istniejącej latarni, a także nasadzenie zieleni wraz z przeprowadzeniem cięć pielęgnacyjnych istniejących drzew. Powierzchnia objęta inwestycją I etapu - 3 303 m2 w tym - powierzchnia parkingu z kostki betonowej - 1 438 m2, - zjazd z ul. Godebskiego - kostka - 35 m2, - droga wjazdowa od str. ul. Godebskiego - geokrata - 315 m2, - powierzchnia parkingu z geokraty - 1201m2, - krzewy przy rzece Raszynce - 314m2. Teren objęty inwestycją znajduje się na obszarze objętym ochroną konserwatorską. Mazowiecki Konserwator Zabytków zezwolił Gminie Raszyn na przeprowadzenie inwestycji polegającej na przebudowie parkingu przy ul. Godebskiego Decyzją nr 331-2012 z dnia 13.04.2012 r. Ostateczna akceptacja przez MWKZ kostki betonowej zostanie dokonana na etapie wykonawczym. Decyzją nr 290-R-2012 z dn. 18.10.2012 Starosta Pruszkowski zezwolił i zatwierdził Projekt budowlano-wykonawczy na wykonanie robót. Zakres robót drogowych Projekt przewiduje wykonanie następujących nawierzchni: a- warstwy konstrukcyjne zjazdu z ul. Godebskiego-nawierzchnia z kostki betonowej : - Warstwa ścieralna z kostki betonowej - gr 8 cm - podsypka cementowo-piaskowa 1-4 - gr. 3 cm, - podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0-31,5 -gr 15 cm , - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0-63 - gr 20 cm, - podłoże gruntowe b- warstwy konstrukcyjne stanowisk parkingowych dla pojazdów osobowych i jezdni -nawierzchnia z kostki betonowej: - warstwa ścieralna z kostki betonowej - gr. 8 cm - odsypka cementowo-piaskowa 1-4 - gr. 3 cm - podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0-31,5 - gr. 20 cm - warstwa mrozoochronna z gruntu zagęszczonego o wsp. filtracji k większe równe 8 m-d -gr 20 cm - geosyntetyk - podłoże gruntowe c- warstwy konstrukcyjne stanowisk postojowych dla pojazdów osobowych i jezdni -nawierzchnia organiczna - warstwa wierzchnia z ekokraty wypełnionej ziemią urodzajną i obsiana mieszanką traw- gr. 5 cm , - podsypka piaskowa -gr. 5 cm, - podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0-31,5 - gr. 25 cm, - warstwa mrozoochronna z gruntu zagęszczonego o wsp. filtracji k większe równe 8 m-d -gr 20 cm - geosyntetyk - podłoże gruntowe d- warstwy konstrukcyjne ciągów pieszych: - warstwa ścieralna z kostki betonowej - gr. 6 cm - podsypka piaskowa 1-4 - gr. 3 cm, - podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0-31,5 - gr. 10 cm, - podłoże gruntowe Zakres robót sanitarnych Zaprojektowano system zagospodarowania wód deszczowych złożony z układu 10 wpustów drogowych i 6 studni. Wody deszczowe będą odprowadzane do otwartego zbiornika -rzeki Raszynki, poprzez wylot żelbetowy o średnicy DN 300 mm. Na odcinku 5 m w dół rzeki i 3 m w górę rzeki od projektowanego wlotu należy wykonać trwałe umocnienie skarp, stosując narzut kamienny. Wody opadowe pochodzące z terenu parkingu przed odprowadzeniem będą oczyszczane z zawiesiny i substancji ropopochodnych w separatorze koalescencyjnym zintegrowanym z osadnikiem. Projekt przewiduje studzienki ściekowe jako betonowe fi 500 mm z osadnikiem o h równe 0,75 m z koszem i włazem żeliwnym uchylnym. W studni ST6 zaprojektowano regulator przepływu, kontrolujący odprowadzenie do rzeki wody deszczowe oraz uniemożliwiający przekroczenie odprowadzanych ilości wody ponad obliczone wartości. Do studni ST1 sprowadzona będzie woda opadowa z istniejącej kanalizacji deszczowej z terenu działki nr ew. 1235-2. Projektowane przyłącza kanalizacji deszczowej oraz kanały przebudowywane wykonać z rur PVC-U, łączonych na uszczelki. Długość rur fi 315 - 44,5 m,fi 200 - 42,3 m,fi 160 - 99 m. Uzbrojenie projektowanej kanalizacji stanowią studzienki rewizyjno-kontrolne betonowe o fi 1200 mm łączone przez specjalną uszczelkę gumową. Wpusty ściekowe betonowe o fi 500 mm z osadnikiem o wysokości 0,75 m. Studzienki usytuowane w drogach dojazdowych przykryte będą płytą żelbetową z pierścieniem odciążającym i włazem typu ciężkiego kl. D 400. Pozostałe studzienki będą przykryte płytami żelbetowymi i włazem kl. C250. Płyty przykrywające wykonane będą elementami prefabrykowanymi z betonu klasy B45. Usytuowanie kanałów, spadki, podłączenia wpustów ściekowych oraz rozmieszczenie studzienek pokazano w części graficznej projektu budowlano-wykonaczego. Zakres robót elektrycznych Przedmiotem robót jest wykonanie sieci elektrycznych w następującym zakresie: - przeniesienie istniejącej linii kablowej nn zasilającej kolidujący z parkingiem słup oświetleniowy, - przeniesienie istniejącego słupa oświetleniowego na nową lokalizację, - dodatkowy uziom sztuczny. Zakres robót ogrodniczych W ramach inwestycji konieczne jest przeprowadzenie prac konserwatorskich mających na celu poprawę stanu zdrowotnego drzew i wyeliminowanie zagrożeń dla bezpieczeństwa użytkowników parkingu. Drzewa wymagają przeprowadzenia cięć polegających na usunięciu suchych , chorych i połamanych konarów i gałęzi, korekcie koron w celu poprawy statyki drzew, usunięciu odrostów korzeniowych W ramach projektu należy dokonać nasadzeń roślinnych -krzewy liściaste róża pomarszczona w odm. Dagmar Hastrup wzdłuż skarpy biegnącej nad rzeką Raszynką od strony drogi dojazdowej na parking w ilości 635 szt. oraz od strony parkingu z ekokraty 389 szt. Na terenie opracowania proponuje się założenie trawników oraz nawierzchni drogowej pokrytych darnią - tzw. trawniki drogowe. Zaprojektowana nawierzchnia trawnikowa zawiera gatunki traw szczególnie odpornych na trudne warunki glebowe oraz pokarmowe, jakie panują na poboczach dróg, drogach dojazdowych, parkingach..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający zastrzega możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w wysokości do 20 proc. wartości zamówienia podstawowego w okresie 3 lat od dnia zawarcia umowy, przewidzianych w art. 67 ust. 1 pkt. 6 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.).

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.22.10 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 15 000,00 zł (piętnaście tysięcy złotych)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczególnych wymagań

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Odnośnie spełnienia warunku dotyczącego wiedzy i doświadczenia Wykonawca powinien załączyć wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów (poświadczeń) dotyczących najważniejszych robót, określających czy roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone ?- w tym co najmniej 2 (dwóch) zamówień o wartości nie mniejszej niż 500 000 zł brutto polegających na budowie nawierzchni z kostki betonowej (droga, parking, plac manewrowy).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać, że dysponuje odpowiednim sprzętem niezbędnym do wykonywania zamówienia w tym m.in. -równiarka samobieżna 100 KM,- min. 1 szt., -spycharka gąsienicowa 100-200 KM, - min. 1 szt., -koparka samobieżna 0,25-06 m3, - min. 1 szt., -walec statyczny samobieżny 4-6 t, - min. 1 szt., -układarki - min. 1 szt., -zagęszczarki wibracyjne (płytowe) 100 kg - 200 kg - min. 1 szt.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać, że dysponuje co najmniej: - 1 osobą, posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej (pełniącą rolę Kierownika budowy), która odbyła co najmniej dwuletnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków (§24 ust. 1 i 2 oraz §31 Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z 27 lipca 2011 r. Dz.U.2011.165.987), - 1 osobą, posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (pełniącą rolę Kierownika robót elektrycznych), - 1 osobą, posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (pełniącą rolę Kierownika robót sanitarnych). W przypadku legitymowania się uprawnieniami wydanymi na podstawie przepisów poprzednio obowiązujących zakres uprawnień powinien odpowiadać w/w specjalnościom - 1 osobą do nadzoru prac w zakresie zieleni wpisanej do rejestru zabytków, o kwalifikacjach i doświadczeniu określonych w §23 ust. 1 i §31 Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z 27 lipca 2011 r. (Dz.U.2011.165.987)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) sytuacja ekonomiczna: Wykonawca winien wykazać, iż posiada opłaconą polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 500 000,00 zł, b) sytuacja finansowa: Zamawiający nie określa szczególnych wymagań

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- pełnomocnictwo (oryginał lub kopia notarialnie potwierdzona) do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i złożenia oferty, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności w dokumentach rejestracyjnych lub w przypadku oferty składanej przez Wykonawców występujących wspólnie, pełnomocnictwo dla osoby podpisującej w ich imieniu ofertę (oryginał lub kopia notarialnie poświadczona) - Wykaz robót, które Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom, wypełniany w przypadku wykonywania robót przez Podwykonawców

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian umowy w przypadku: - wprowadzenia do dokumentacji projektowej w trakcie wykonywania robót, zmian zakwalifikowanych przez Projektanta sprawującego nadzór autorski na podstawie art. 36a ust. 5 ustawy Prawo budowlane jako nieistotne odstępstwo od projektu, zmiany są zgodne z zasadami wiedzy technicznej, a roboty, które proponuje się zmienić są objęte projektem budowlanym, - konieczności wykonania robót zamiennych polegających na zmianie sposobu wykonania jakiegoś elementu, technologii, lub zmianie cech elementu bez zmiany rodzaju i charakteru robót, a także zmiany celu jaki ma być w ich efekcie osiągnięty tj. nie powodujących rozszerzenia zakresu zamówienia objętego umową, - konieczności zaniechania wykonywania części robót, - niemożliwych do przewidzenia niekorzystnych warunków atmosferycznych, uniemożliwiających prowadzenie robót, - kolizji z nie zinwentaryzowanym uzbrojeniem podziemnym lub innymi obiektami, - ujawnienia w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia wad w dokumentacji projektowej, - wystąpienia nieprzewidzianych na etapie projektu prac budowlanych niezbędnych do realizacji budowy, - zmiany Podwykonawcy, - w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT w zakresie wynagrodzenia za roboty ujęte w harmonogramie, a niewykonane na dzień obowiązywania nowej stawki.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.raszyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 05-090 Raszyn ul. Szkolna 2a.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.04.2013 godzina 10:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego, 05-090 Raszyn ul. Szkolna 2a.

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 03.05.2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.