eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupsk › Dozór i sprzątanie domu przedpogrzebowego na terenie cmentarza komunalnego przy ul. Zachodniej w Słupsku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-04-06

Słupsk: Dozór i sprzątanie domu przedpogrzebowego na terenie cmentarza komunalnego przy ul. Zachodniej w Słupsku
Numer ogłoszenia: 109738 - 2012; data zamieszczenia: 06.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 58868 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku, ul. Przemysłowa 73, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. +48 59 841 00 91, faks +48 59 841 00 93.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gminna samorządowa jednostka organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dozór i sprzątanie domu przedpogrzebowego na terenie cmentarza komunalnego przy ul. Zachodniej w Słupsku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi polegającej na ochronie fizycznej mienia i sprzątaniu domu przedpogrzebowego na terenie cmentarza komunalnego przy ul. Zachodniej w Słupsku. 2. Usługa obejmuje: 1) dozór mienia i ochronę fizyczną obiektu; a) dozór mienia polegający na działaniach zapobiegających przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu, a także przeciwdziałających powstawaniu szkody wynikającej z tych zdarzeń oraz niedopuszczających do wstępu osób nieuprawnionych, na teren chroniony, b) ochronę fizyczną obiektu oraz kontrolę ruchu osobowego i pojazdów przy bramie wjazdowej i na całym terenie obiektu, nadzór nad parkowanymi samochodami oraz miejscami ich parkowania (wolne drogi wjazdowe i ewakuacyjne), kontrolę bezpieczeństwa p.poż, wstępne czynności na wypadek zagrożenia pożarowego, powodziowego i awarii technicznych, stałą obserwację terenu chronionego. UWAGA Dozór mienia i ochronę fizyczną obiektu należy sprawować w dni robocze od godz. 15:00 do 7:30, dnia następnego oraz całodobowo w dni wolne od pracy. 2)bieżące utrzymanie czystości obiektu (sprzątanie domu przedpogrzebowego oraz szaletu miejskiego); a) utrzymanie w należytym porządku (czystości) obiektu chronionego, wszystkich pomieszczeń domu przedpogrzebowego oraz szaletu, b) dbanie o powierzone urządzenia, c) zgłaszanie wszelkich awarii urządzeń Zamawiającemu. UWAGA Usługę należy wykonywać w każdy dzień roboczy. Szczegółowy zakres i częstotliwość prac określone zostały w załączniku do wzoru umowy. 3) przyjmowanie ciał zmarłych do chłodni; a) sprawdzenie danych personalnych osoby zmarłej (akt zgonu, karta zgonu), b) sprawdzenie oznakowania ciała, c) wskazanie firmie pogrzebowej miejsca złożenia ciała w chłodni, d) odnotowanie faktu przyjęcia ciała na przechowanie, w dzienniku przyjęcia zwłok do chłodni (data przyjęcia ciała, dokładna godzina przyjęcia ciała do chłodni, informacja jaki zakład dostarczył ciało na przechowanie), e) po zakończeniu służby, przekazanie pracownikowi obsługi kaplicy informacji o przyjęciu ciał do chłodni. UWAGA Przyjmowanie ciał do chłodni przez pracownika ochrony odbywać się będzie w dni robocze odgodz: 15:00 do 7:30 dnia następnego oraz całodobowo w dni wolne od pracy. 3. Obiekt znajduje się na cmentarzu komunalnym przy ul. Zachodniej w Słupsku. Na terenie znajduje się jeden budynek wolno stojący, jednokondygnacyjny, wielofunkcyjny - w załączeniu mapa szczegółowo określająca granice terenu i budynku podlegającego ochronie. Teren jest ogrodzony metalowym płotem o wysokości 1,70 m , na stalowych słupkach. Dostęp do posesji - jedna brama wjazdowa od strony ogródków działkowych, otwierana ręcznie. Teren posesji jest dostatecznie oświetlony. Budynek domu przedpogrzebowego wyposażony jest w elektroniczny system przeciwwłamaniowy oraz przeciwpożarowy. Posiada system monitoringu wizyjnego w ilości ośmiu kamer zamontowanych na budynku. Drzwi wejściowe do budynku -PCV i aluminiowe, częściowo oszklone. Okna w całym budynku zabezpieczone są szkłem bezpiecznym. Obiekt wyposażony jest w pięć gaśnic p.poż. 4. Zaleca się przeprowadzenie szczegółowej wizji lokalnej celem uzyskania informacji koniecznych do przygotowania oferty. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia. 5. Organizacja pracy podczas wykonywania przedmiotu zamówienia winna odpowiadać wymaganiom określonym w aktualnych przepisach dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz musi zapewniać prawidłowe wykonanie usługi. 6. Wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność wobec Zamawiającego lub osób trzecich za ewentualne szkody powstałe w wyniku niewykonania lub niewłaściwego wykonania usługi. 7. Całość usługi należy wykonać w oparciu o obowiązujące w zakresie przedmiotu zamówienia przepisy prawne i normy branżowe. 8. Za szkody wynikłe w czasie wykonywania usługi, jak również za wszelkie zdarzenia powstałe z tej przyczyny odpowiada Wykonawca. 9.Obowiązki Wykonawcy: 1) Wykonawca w trakcie wykonywania umowy zobowiązany jest postępować z należytą starannością mając na uwadze charakter usługi; 2) Wykonawca obowiązany jest do prowadzenia książki dyżurów; 3) Wykonawca zobowiązany jest do opracowania planu ochrony oraz instrukcji ochrony, określającą szczegółowo zadania pracowników ochrony, organizację pracy itp. (dokumenty te stanowić będą załącznik do umowy); 4) Wykonawca odpowiada wobec Zamawiającego za wszelkie szkody wyrządzone Zamawiającemu przez personel Wykonawcy oraz osoby trzecie; 5) Wykonawca obowiązany jest oznaczyć pracowników ochrony w sposób jednolity, umożliwiający ich identyfikację oraz identyfikację podmiotu realizującego usługę. Ubiór oraz odznaki noszone przez pracowników ochrony, umożliwiające ich identyfikację, powinny w sposób widoczny różnić się od ubioru i odznak funkcjonariuszy pracowników służb publicznych; 6) Wykonawca zachowa w tajemnicy, w czasie wykonywania zamówienia oraz po jego zakończeniu, wszelkie informacje, które powziął, a które mają wpływ na stan bezpieczeństwa pracowników obiektu, samego obiektu oraz całego terenu chronionego. 10. Obowiązki pracownika ochrony: 1) niezwłoczne powiadamianie Zamawiającego i Wykonawcę: a) o każdym przypadku zadziałania systemu alarmowego, b) o każdym przypadku kradzieży z włamaniem lub próby kradzieży. Wykonawca zawiadomi niezwłocznie organa Policji oraz upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego o zaistniałej sytuacji. równocześnie Zamawiający powiadomi Wykonawcę o terminie rozpoczęcia remanentu, c) o każdym przypadku pożaru lub innym zdarzeniu o charakterze losowym na chronionym terenie, 2) każdego dnia, po zakończeniu dyżuru pracownik ochrony składa przedstawicielowi Wykonawcy i Zamawiającego informację o sytuacji na chronionym terenie. 11. Pracownicy ochrony podlegają bezpośrednio Wykonawcy i od niego mogą otrzymywać polecenia.Zamawiający lub upoważniony przez niego przedstawiciel może wydać pracownikowi ochrony dyspozycje z pominięciem Wykonawcy, pod warunkiem odnotowania ich w książce dyżurów. 12. Zamawiający zapewni pracownikom ochrony zatrudnionym przez Wykonawcę dostęp do pomieszczenia socjalnego, w miejscu wykonywania zamówienia oraz możliwość korzystania z linii telefonicznej, w celach związanych z wykonywaniem zamówienia. 13. Zamawiający zastrzega sobie możliwość nadzoru nad wykonywaniem usługi. 14. Środki higieniczne typu: mydło w płynie, papier toaletowy, ręczniki papierowe, środki dezynfekcyjne, środek do chloratora oraz środki czystości i sprzęt do wykonywania zamówienia zapewnia Wykonawca.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowo - Produkcyjne ROLMASZ Spółka z ograniczoną odpwiedzialnością, ul. Grunwaldzka 1, 76-200 Słupsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 394543,33 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 190663,99

  • Oferta z najniższą ceną: 190663,99 / Oferta z najwyższą ceną: 295167,11

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.