eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH DO CMKP W WARSZAWIE, nr sprawyZP- 1522/11

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-01-02

Warszawa: SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH DO CMKP W WARSZAWIE, nr sprawy: ZP- 1522/11
Numer ogłoszenia: 1096 - 2012; data zamieszczenia: 02.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 425212 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Medyczne Kształcenia Podyplomowego, ul. Marymoncka 99/103, 01-813 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5693700, faks 022 5693712.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH DO CMKP W WARSZAWIE, nr sprawy: ZP- 1522/11.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów biurowych do Centrum Medycznego Kształcenia Podyplomowego w Warszawie. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. Jednocześnie przypominamy, że zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy PZP Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowana przez niego dostawa spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. 4. Wykonawca obowiązany jest do podania w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ oznaczenia handlowego dla każdego oferowanego produktu. Niepodanie przez Wykonawcę oznaczenia handlowego dla każdego oferowanego produktu lub wskazanie poprzez ww. informacje produktu o gorszych parametrach niż wymagane przez Zamawiającego nie będzie możliwe do poprawienia w trybie art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP, ponieważ stanowiłoby niedopuszczalną zmianę treści oferty i spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP. 5. Przy dostawie Wykonawca będzie zobowiązany dostarczać towar z oznaczeniem handlowym, zgodnie z informacjami podanymi w Formularzu cenowym złożonym przez Wykonawcę. W przypadku dostawy innego towaru niż określony w ofercie Wykonawcy, towar ten nie zostanie przyjęty. 6. Zamawiający zobowiązuje się do wykorzystania minimum 50% asortymentu przedmiotu umowy, o którym mowa w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. 7. Wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia: a) artykuły będą dostarczone partiami stosownie do potrzeb Zamawiającego na podstawie zgłoszonego zapotrzebowania wyrażonych na piśmie, faxem, za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie, b) Wykonawca dostarczy zamówione artykuły biurowe swoim transportem, w ciągu 3 dni roboczych do Działu Zaopatrzenia CMKP z siedzibą przy ul. Kleczewskiej 61/63 w Warszawie, c) dostarczany towar musi posiadać min. 12 miesięcy gwarancji od momentu dostawy, jeżeli gwarancja ma zastosowanie i nie określono inaczej w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ, d) dostarczany towar winien posiadać oznaczenie handlowe umożliwiające jednoznaczną identyfikację danego towaru, e) Zamawiający będzie dopuszczał zaoferowanie towaru w opakowaniach o większej pojemności/wielkości lub towar o lepszych parametrach, niż określono w Załączniku nr 2 do SIWZ. Wartość przedmiotu zamówienia została oszacowana na kwotę 116 850,00 PLN.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AMAD Sp. z o.o., ul. Łąkowa 31, 05-092 Łomianki, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 95000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 113136,74

  • Oferta z najniższą ceną: 113136,74 / Oferta z najwyższą ceną: 115282,92

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.