eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zakup i dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, drukarek, ksera, urządzeń wielofunkcyjnych, niszczarki, telefaksu, tonerów na potrzeby Filii Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Ostrołęce, Ciechanowie i Radomiu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-04-07

Warszawa: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, drukarek, ksera, urządzeń wielofunkcyjnych, niszczarki, telefaksu, tonerów na potrzeby Filii Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Ostrołęce, Ciechanowie i Radomiu
Numer ogłoszenia: 109687 - 2011; data zamieszczenia: 07.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy w Warszawie , ul. Młynarska 16, 01-205 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5784400 centrala, 5784489, faks 022 5784418.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wup.mazowsze.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, drukarek, ksera, urządzeń wielofunkcyjnych, niszczarki, telefaksu, tonerów na potrzeby Filii Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Ostrołęce, Ciechanowie i Radomiu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, drukarek, ksera, urządzeń wielofunkcyjnych, niszczarki, telefaksu, tonerów na potrzeby Filii Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Ostrołęce, Ciechanowie i Radomiu. Część I - Filia WUP w Ostrołęce Przedmiotem zamówienia jest zakup zestawu komputerowego (komputer biurkowy, monitor, klawiatura, myszka), oprogramowania (pakiet biurowy), programu antywirusowego oraz drukarki laserowej do biura projektu Załóż firmę z WUP współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Działanie 6.2 Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia PO KL. Sprzęt, akcesoria i oprogramowanie wchodzące w skład przedmiotu zamówienia nie mogą przekroczyć jednostkowo kwoty brutto 3500,00 zł. Część II - Filia WUP w Ciechanowie - Projekt 9.4 POKL Przedmiotem zamówienia jest jest zakup: 6 zestawów komputerowych (4 komputery stacjonarne i 2 notebooki) i 6 oprogramowań komputerowych, 2 drukarek, ksero, urządzenia wielofunkcyjnego, niszczarki, telefaxu i tonerów do projektu Wysoko wykwalifikowany nauczyciel najlepszą inwestycją edukację realizowanego w ramach działania 9.4. Wysoko wykwalifikowane kadry systemu oświaty Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Część III - Filia WUP w Ciechanowie - Projekt 6.2 POKL Przedmiotem zamówienia jest zakup komputera wraz z oprogramowaniem, urządzenia wielofunkcyjnego oraz tonerów do projektu Akademia Przedsiębiorczości V realizowanego w ramach działania 6.2 Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Część IV - Filia WUP w Radomiu Przedmiotem zamówienia jest zakup laptopa, oprogramowania, drukarki komputerowej oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarki (3 zestawy) i ksero (2 tonery) do biura projektu Radomski Biznes I, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Działania 6.2 Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej części zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2, 30.21.31.00-6, 30.23.31.10-8, 32.58.12.00-1, 30.12.51.10-5, 72.51.10.00-0, 30.19.10.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; aktualny i ważny przez okres trwania umowy dokument /KRS/ uprawniający do podjęcia działalności w zakresie objętym zamówieniem, poświadczony za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do podpisywania oferty

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym.Wykonawca powinien załączyć: Atesty, standardy, certyfikaty określone w załączniku nr 2 do SIWZ

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron. Strony zastrzegają możliwość zmiany umów w zakresie terminu dostawy w przypadku, gdy dochowanie pierwotnego terminu będzie niemożliwe z przyczyn niezależnych od stron. W przypadku trzeciej reklamacji danego typu materiału eksploatacyjnego, Zamawiający może żądać dostaw materiałów oryginalnych producenta urządzenia, a wykonawca zobowiązany jest dostarczyć materiały oryginalne w cenach jednostkowych oferowanych do końca trwania umowy. Taka zmiana asortymentu nie będzie stanowić zmiany umowy ani treści oferty na podstawie, której została zawarta. Wzory umów stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wup.mazowsze.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Warszawie, ul. Młynarska 16, 01-205 Warszawa, pok. 104.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2011 godzina 11:00, miejsce: Kancelaria Ogólna Urzędu, Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Warszawie, ul. Młynarska 16, 01-205 Warszawa.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekty współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I - Filia WUP w Ostrołęce.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup zestawu komputerowego (komputer biurkowy, monitor, klawiatura, myszka), oprogramowania (pakiet biurowy), programu antywirusowego oraz drukarki laserowej do biura projektu Załóż firmę z WUP współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Działanie 6.2 Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia PO KL.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2, 30.21.31.00-6, 30.23.21.10-8, 72.51.10.00-0, 30.12.51.10-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 29.04.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II - Filia WUP w Ciechanowie - Projekt 9.4 POKL.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest jest zakup: 6 zestawów komputerowych (4 komputery stacjonarne i 2 notebooki) i 6 oprogramowań komputerowych, 2 drukarek, ksero, urządzenia wielofunkcyjnego, niszczarki, telefaxu i tonerów do projektu Wysoko wykwalifikowany nauczyciel najlepszą inwestycją edukację realizowanego w ramach działania 9.4. Wysoko wykwalifikowane kadry systemu oświaty Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2, 30.21.31.00-6, 30.23.21.10-8, 32.58.12.00-1, 30.12.51.10-5, 72.51.10.00-0, 30.19.10.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III - Filia WUP w Ciechanowie - Projekt 6.2 POKL.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup komputera wraz z oprogramowaniem, urządzenia wielofunkcyjnego oraz tonerów do projektu Akademia Przedsiębiorczości V realizowanego w ramach działania 6.2 Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2, 30.23.21.10-8, 30.12.51.10-5, 72.51.10.00-0, 30.19.10.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część IV - Filia WUP w Radomiu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup laptopa, oprogramowania, drukarki komputerowej oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarki (3 zestawy) i ksero (2 tonery) do biura projektu Radomski Biznes I, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Działania 6.2 Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.23.21.10-8, 72.51.10.00-0, 30.19.10.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.