eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Usługa polegająca na promocji Województwa Lubuskiego podczas XXI Festiwalu Przystanek Woodstock w Kostrzynie nad Odrą w dniach 30.07.2015 r. do 01.08.2015 r.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-07-23

Zielona Góra: Usługa polegająca na promocji Województwa Lubuskiego podczas XXI Festiwalu Przystanek Woodstock w Kostrzynie nad Odrą w dniach 30.07.2015 r. do 01.08.2015 r.
Numer ogłoszenia: 109683 - 2015; data zamieszczenia: 23.07.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 74011 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego, ul. Podgórna 7, 65-057 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 68 4565403, 4565404, 4565277, faks 68 4565404.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa polegająca na promocji Województwa Lubuskiego podczas XXI Festiwalu Przystanek Woodstock w Kostrzynie nad Odrą w dniach 30.07.2015 r. do 01.08.2015 r..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia: 1. Nadanie tytułu oficjalnego partnera Festiwalu. 2. Umożliwienie wybudowania strefy promocyjnej Województwa Lubuskiego w wyznaczonym przez organizatora miejscu na terenie Festiwalu. 3. Możliwość umieszczania w aplikacji na urządzenia mobilne strefy działań UMWL wraz z informacjami o województwie. 4. Udostępnienie materiałów audiowizualnych z Festiwalu na potrzeby promocji województwa lubuskiego. 5. Zapewnienie akredytacji dziennikarskich w ilości 10 (dziesięciu) szt., na wszystkie strefy, w tym scenę główną Festiwalu dla pracowników Gabinetu Zarządu. 6. Zapewnienie akredytacji VIP w ilości 10 (dziesięciu) szt. na każdy dzień trwania Festiwalu. 7. Możliwość zamieszczenia na terenie całego Festiwalu bannerów z logo (20 szt.) partnera w sposób uzgodniony z Organizatorem Festiwalu. 8. Informacje o partnerze we wszystkich materiałach promocyjnych emitowanych przez Organizatora Festiwalu. 9. Umożliwienie przekazania dziennikarzom materiałów o województwie lubuskim. 10. Umieszczenie oficjalnych informacji o współpracy na stronach internetowych Festiwalu. 11. Umieszczenie logo partnera na stronie głównej Festiwalu (banner główny) przez cały okres funkcjonowania strony, tj. do końca marca 2016 r. 12. Zagwarantowanie wejścia na scenę Marszałek Elżbiety Polak wraz z Ambasadorami Lubuskimi w terminie uzgodnionym z Organizatorem. 13. Emisja spotów promocyjnych na telebimach w czasie trwania Festiwalu, minimum 30 (trzydzieści) spotów po ok. 15 (piętnaście) sek. w ciągu 3 (trzech) dni Festiwalu w czasie zapowiedzi koncertów na dużej scenie Festiwalu; tj.: 10 (dziesięć) spotów dziennie..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Złoty Melon Sp. z o.o., ul. Dominikańska 19C, 02-738 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 243902,44 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 200000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 200000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 200000,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a, art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. b ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zgodnie z ustawą Pzp Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli usługi mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę: a) z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze b) z przyczyn związanych z ochroną praw wyłącznych, wynikających z odrębnych przepisów. Uzasadnienie faktyczne - Firma Złoty Melon Sp. z o.o. jest jedynym podmiotem mogącym świadczyć usługę promocyjną przy pomocy znaków towarowych Festiwalu Przystanek Woodstock podczas organizacji tej imprezy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.