To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-03-19
Radom: Zakup i dostawa materiałów kancelaryjno - biurowych dla jednostek garnizonu mazowieckiego. Nr sprawy 16/13
Numer ogłoszenia: 109676 - 2013; data zamieszczenia: 19.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 79682 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu, ul. 11 Listopada 37/59, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 48 3453103, faks 48 3452002.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa materiałów kancelaryjno - biurowych dla jednostek garnizonu mazowieckiego. Nr sprawy 16/13.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów kancelaryjno - biurowych wymienionych w załączniku nr 7 do siwz - wykazie asortymentowo - ilościowym dla jednostek garnizonu mazowieckiego wyszczególnionych w wykazie - załączniku nr 8 do siwz. Wydanie towaru nastąpi w dostawach częściowych - do każdej z jednostek wymienionych w wykazie adresowym stanowiącym załącznik nr 8 do siwz. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia żądanej ilości asortymentu w ciągu 10 dni od daty otrzymania pisemnego zamówienia. Dostawy towaru następować będą transportem własnym Wykonawcy na jego koszt (wraz z rozładunkiem), w miejsce uwzględnione w załączniku nr 8 i wskazane w zamówieniu otrzymanym od Zamawiającego. Każda z dostaw zostanie potwierdzona na miejscu dostawy na pisemnym protokole zdawczo - odbiorczym lub dokumencie WZ załączonym do faktury VAT przez obydwie strony umowy w dniu dostawy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 39.29.82.00 - Ramki do obrazków 30.19.93.30 - Papier ciągły do drukarek komputerowych 30.19.23.00 - Taśmy barwiące 18.93.00.00 - Worki i torby .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FAMEX JASTRZĘBSCY SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
FAMEX JASTRZĘBSCY SPÓŁKA JAWNA
- FAMEX JASTRZĘBSCY Spółka Jawna, ul. Żeromskiego nr 104, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 79999,45 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 88565,41
Oferta z najniższą ceną: 88565,41 / Oferta z najwyższą ceną: 97561,90
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Dostawa sortów BHP dla pracowników Nadleśnictwa Radom w roku 2024
- Dostawa mięsa, wędlin i drobiu
- ,,Zakup i dostawa konserw mięsnych i rybnych dla 42 Bazy Lotnictwa Szkolnego w Radomiu w 2024 r.''
- Zakup i dostawa artykułów biurowych
- Usługa sporządzenia operatów szacunkowych mających na celu określenie wartości rynkowej prawa własności nieruchomości, położonych w Radomiu przy ulicy: Wrocławskiej, Potkanowskiej, Żółkiewskiego.
- Budowa obiektu mostowego na rzece Iłżance wraz z budową drogi powiatowej nr 3554W Gr. woj. - Seredzice - Iłża
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa artykułów biurowych
- Sukcesywna dostawa środków czystości dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Augustowie
- Zakup papieru ksero na wszystkie obiekty Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. WAM - CSW w Łodzi
- Dostawa artykułów biurowych
- Dostawy środków czystości.
- Sukcesywne dostawy materiałów biurowych i druków akcydensowych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Aleksandrowie Łódzkim
więcej: Worki i torby »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.