Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-05-11
Warszawa: Usuwanie skutków klęsk żywiołowych - remont śluz wałowych i likwidacja osuwiska wału w Rajszewie na terenie działania Inspektoratu w Nowym Dworze Mazowieckim -Oddział WZMiUW w Warszawie
Numer ogłoszenia: 109674 - 2011; data zamieszczenia: 11.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych , ul. Ksawerów 8, 02-656 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. (022) 8438131, faks (022) 8438071.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.warszawa.wzmiuw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usuwanie skutków klęsk żywiołowych - remont śluz wałowych i likwidacja osuwiska wału w Rajszewie na terenie działania Inspektoratu w Nowym Dworze Mazowieckim -Oddział WZMiUW w Warszawie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu 5 śluz wałowych oraz likwidacja osuwiska wału. Rodzaj robót przewidzianych do wykonania to: wykonanie iniekcji uszczelniających i wzmacniających grunt, remont wyposażenia technologicznego, uszczelnienie przewodu spustowego śluzy, umocnienie wlotu do śluzy oraz niecki wypadowej materacami gabionowymi, reprofilacja wierzchniej warstwy betonowej przyczółka i skrzydełek, ścian czołowych, przewodu spustowe-go śluzy, remont wyposażenia technologicznego - zabezpieczenie antykorozyjne elementów stalowych, naprawa rys i pęknięć ścian czołowych, stabilizacja osuwiska skarpy,zabezpieczenie skarpy przed niszczącym działaniem zwierząt. Zamawiajacy podzielił zamówienie na 6 części..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.10.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla cz.1-5 Zamawiający uzna warunek za spełniony o ile wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie wykonał roboty polegające na: -budowie/remoncie/ modernizacji śluz wałowych lub jazów lub przepustów; - umacnianiu gabionami skarp (brzegów) cieków lub wlotów do śluz; - wykonaniu iniekcji uszczelniających i wzmacniających grunt; Zamawiający będzie wymagał, aby Wykonawca wykonał ww. rodzaje robót, ale nie muszą być one wykonane w ramach jednego zamówienia. Na potwierdzenie spełnienia przez Wykonawcę tego warunku należy przedłożyć dokument określony w pkt X 2 SIWZ - form. nr 4. W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na więcej niż 1 część zamówienia warunek zostanie spełniony o ile Wykonawca wykaże, że wykonał roboty o charakterze określonym powyżej. Dla cz. 6 - Zamawiający uzna warunek za spełniony o ile wykonawca złoży oświadczenie, którego wzór stanowi form.2 do SIWZ Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których potencjał techniczny pozwoli na prawidłowe i terminowe wykonanie zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony o ile wykonawca złoży oświadczenie, którego wzór stanowi form. nr 2 do specyfikacji. Wykonawca może polegać na potencjale technicznym innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować co najmniej jedną osobą przewidzianą do pełnienia funkcji kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do prowadzenia robót w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub wodno-melioracyjnej lub hydrotechnicznej oraz który przynależy do Izby Inżynierów Budownictwa i jest ubezpieczona od odpowiedzialności cywilnej. Zamawiający uzna warunek za spełniony o ile wykonawca złoży oświadczenie, którego wzór stanowi form. nr 5 do specyfikacji. Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia nnych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których sytuacja ekonomiczna i finansowa pozwoli na prawidłowe i terminowe wykonanie zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony o ile wykonawca złoży oświadczenie na form. nr 5, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości min. 100.000,00 zł na każdą składaną część w odniesieniu do części 1-5. Wykonawca może polegać na zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Referencje lub protokóły odbioru potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie - form. nr 4 do specyfikacji. Oświadczenie, że wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości min. 100.000,00 zł na każdą składaną część w odniesieniu do części 1-5.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Okres gwarancji - 10
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Strony mogą zmienić postanowienia zawartej umowy jeżeli zaistniały przyczyny niezależne od działania stron, których przy zachowaniu wszelkich należytych środków nie można uniknąć ani im zapobiec, a w szczególności zmiany mogą dotyczyć: 1) zmiany w zakresie przedmiotu zamówienia, jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany jest skutkiem zmiany przepisów prawa, 2) zmiany wynagrodzenia (ceny) oraz w zakresie przedmiotu umowy: a. jeżeli dla należytego wykonania zamówienia konieczne będzie wykonanie robót zamiennych lub zaniechanie części robót. b. jeżeli nastąpi ograniczenie lub brak środków finansowych 3) terminu wykonania umowy a. jeżeli warunki atmosferyczne (np. powodzie, gwałtowne burze, inne anomalie klimatyczne) uniemożliwiają prowadzenie robót zgodnie z wymaganiami opisanymi w specyfikacji technicznej. Wstrzymanie robót z tego powodu musi być potwierdzone w Książce Kontroli Robót i zaakceptowane przez osobę wyznaczoną do kontroli technicznej ze strony Zamawiającego. b. jeżeli warunki hydrologiczne ( np. wysokie stany wód w korytach , niekorzystne warunki gruntowo -wodne na terenie przyległym do obiektu udokumentowane w Książce Kontroli Robót ) uniemożliwiają prowadzenie robót zgodnie z wymaganiami opisanymi w specyfikacji technicznej. 4) zmiany osób pełniących funkcję kierownika robót i osoby do kontroli technicznej 5) powierzenia wykonania części robót Podwykonawcy lub zmiany Podwykonawcy pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego. 2. Strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust. 2 niniejszego paragrafu. Wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.warszawa.wzmiuw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Warszawie - Oddział w Warszawie, ul. Ksawerów 8 - pokój nr 18.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.05.2011 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Warszawie - Oddział w Warszawie, ul. Ksawerów 8 - sekretariat - pokój 10 (parter).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont Śluzy w Secyminie - lewostronny wał rzeki Wisły w km rzeki Wisły 569+720, km wału 14+970, miejscowość Secymin.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rodzaj robót przewidzianych do wykonania to: wykonanie iniekcji uszczelniających, remont wyposażenia technologicznego -uszczelka klapy samoczynnej, uszczelnienie przewodu spustowego śluzy, umocnienie wlotu do śluzy oraz niecki wypadowej materacami gabionowymi, reprofilacja wierzchniej warstwy betonowej przyczółka i skrzydełek, remont wyposażenia technologicznego - zabezpieczenie antykorozyjne elementów stalowych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.10.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres gwarancji - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont śluzy na Kanale Komornickim - lewostronny wał rzeki Narew w km rzeki Narew 21+500, w km wału 18+376, miejscowość Poddębie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rodzaj robót przewidzianych do wykonania to: wykonanie iniekcji uszczelniających grunt, remont wyposażenia technologicznego -uszczelka klapy samoczynnej, uszczelnienie przewodu spustowego śluzy, reprofilacja wierzchniej warstwy betonowej przyczółka i skrzydełek, umocnienie wlotu do śluzy oraz niecki wypadowej materacami gabionowymi, remont wyposażenia technologicznego - zabezpieczenie antykorozyjne elementów stalowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.10.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres gwarancji - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Remont śluzy w Przęsławicach - lewostronny wał Kanału Kromnowskiego w km kanału 0+650, w km wału 0+240, miejscowość Przęsławice.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rodzaj robót przewidzianych do wykonania to: wykonanie iniekcji uszczelniających grunt, remont wyposażenia technologicznego -uszczelka klapy samoczynnej, uszczelnienie przewodu spustowego śluzy, umocnienie wlotu do śluzy oraz niecki wypadowej materacami gabionowymi, reprofilacja wierzchniej warstwy betonowej przyczółka i skrzydełek, remont wyposażenia technologicznego - zabezpieczenie antykorozyjne elementów stalowych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.10.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres gwarancji - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Remont śluzy w Gorzewnicy - lewostronny wał rzeki Wisły km rzeki Wisły 574+000, w km wału 19+210, miejscowość Gorzew-nica.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rodzaj robót przewidzianych do wykonania to: wykonanie iniekcji wzmacniającej grunt, wykonanie iniekcji uszczelniającej grunt, naprawa rys i pęknięć, remont wyposażenia technologicznego - uszczelka klapy samoczynnej, uszczelnienie przewodu spustowego śluzy, umocnienie wlotu do śluzy oraz niecki wypadowej materacami gabionowymi, reprofilacja wierzchniej warstwy betonowej przyczółka i skrzydełek, remont wyposażenia technologicznego - zabezpieczenie antykorozyjne elementów stalowych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.10.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres gwarancji - 10
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Remont śluzy w Sadach - lewostronny wał rzeki Wisły w km rzeki Wi-sły553+200, km wału 25+240, miejscowość Sady.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rodzaj robót przewidzianych do wykonania to: umocnienie koryta rzeki materacami gabionowymi, reprofilacja betonów, rękaw uszczelniający, wymiana uszczelki klapy, wymiana uszczelki zamknięcia awaryjnego, zabezpieczenie antykorozyjne elementów stalowych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.10.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres gwarancji - 10
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Likwidacja osuwiska wału w Rajszewie - prawostronny wał rzeki Wisły km rzeki 538+000, w km wału 8+600.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rodzaj robót przewidzianych do wykonania to: stabilizacja osuwiska skarpy, zabezpieczenie skarpy przed niszczącym działaniem zwierząt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.10.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres gwarancji - 10
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Naprawa 9 świetlików w dachu hali sportowej w budynku Ośrodka Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Włochy przy ul. Gładkiej 18, 02-172 Warszawa
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: gen. W. Andersa 13 m 17, Jana Pawła II 32 m 41 (w podziale na 2 części)
- Skwer przy filii Bielańskiego Ośrodka Kultury ul. Estrady
- Remont balkonów wraz z wykonaniem nowej wyprawy elewacyjnej od spodu balkonów (bez balkonów w lokalu nr 15 i 40) w budynku mieszkalnym przy ul. Włókienniczej 51 w Warszawie.
- Remont lokali mieszkalnych - pustostanów na terenie Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
- Dostawa artykułów spożywczych do bielańskich placówek
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie w latach 2024-2025 prac utrzymaniowych wałów przeciwpowodziowych rzeki Wisły zlokalizowanych w granicach m.st. Warszawy
- Bieżące utrzymanie rowu deszczowego "Potoku Głęboka" na odcinku od wiaduktu kolejowego na os Kombatantów do ujścia rzeki San, polegające na dwukrotnym w ciągu roku 2024 wykonaniu prac konserwacyjnych.
- Rozbiórka istniejących mostów i budowa przepustów wraz z utwardzeniem części drogi publicznej Nr 112010N oraz renowacja zbiornika małej retencji w Karwinach
- Roboty naprawcze - jaz rz. Konopka w km 3+372 w m. Częstochowa
- Roboty Budowlane na terenie Zarządu Zlewni w Sandomierzu - etap I
- Renowacja zbiornika wodnego w miejscowości Strzałków
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.