eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gnojno › Dostawa oleju opałowego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-04-19

Gnojno: Dostawa oleju opałowego
Numer ogłoszenia: 109612 - 2010; data zamieszczenia: 19.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej , Gnojno 118, 28-114 Gnojno, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3532042, faks 041 3532042.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oleju opałowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1/Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opałowego lekkiego do siedziby Zamawiającego na potrzeby kotłowni olejowej i musi spełniać nw.wymagania i odpowiadać wymaganiom jakościowym Polskich Norm: - wartość opałowa min. - 42,60Mj/kg - lepkość kinetyczna w temp.20oC ,max - 6,00mm2/s - temperatura płynięcia max. - -20oC - temperatura zapłonu min. - 56oC - zawartość siarki max. - 0,20%(m/m) - zawartość wody max. - 200mg/m3 - gęstość w temp.15oC max. - 860 kg/m3 - barwa - czerwona 2/ Szczegółowe wymagania zwiąane z realizacją przedmiotu zamówienia: - zamawiający będzie zamawiał przedmiot zamówienia z wyprzedzeniem 3 dni roboczych, - do każdej dostawy Dostawca obowiązany jest dołączyć certyfikat jakości potwierdzajacy parametry oleju opałowego i wyciąg aktualnej ceny producenta na dzień dostawy. 3/ Nazwy i kody stosowane we Wspólnym Słowniku Zamówień /CPV/ Kod CPV - 09135000-5 - olej opałowy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.50.00 - Oleje opałowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 15.05.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 5. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tzn.: a/ że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b/ posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny , a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , c/ znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d/ nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ustawy, e/Za spełnienie warunku posiadania niezbędnego doświadczenia Zamawiający uzna wykonanie w okresie 3 ostatnich lat / a jeżeli okres powadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie /, przed dniem wszczęcia postępowania co najmniej 3 dostaw odpowiadających przedmiotowi niniejszego zamówienia , tj.dostaw oleju opałowego lekkiego wartości co najmniej 500.000 zł brutto. f/Za spełnienie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna wykazanie się przez Wykonawcę dysponowaniem co najmniej 10 osobami. g/Za spełnienie warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający uzna wykazanie przez Wykonawcę posiadaniem środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 500.000 zł. 2. W przypadku dostawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się , aby przynajmniej jeden z Dostawców /lub wspólnie / spełniał wymagania, o których mowa w ust.1.pkt a - g niniejszego rozdziału SIWZ. W przypadku konsorcjum żaden z dostawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona przez Zamawiającego na zasadziew spełnia/nie spełnia. W przypadku nie spełniania jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Dostawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art.24 ustawy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    III.6) INNE DOKUMENTY

    Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

    W celu potwierdzenia, że Dostawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności zamawiajacy żąda następujących dokumentów lub ich kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Dostawcę: 1/ aktualny dokument dopuszczający oferenta do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, 2/ aktualne zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego ,że Dostawca nie zalega z opłacaniem podatków, oraz z ZUS ,że nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne (datowane nie wcześniej niż 60 dni przed upływem terminu składania ofert), 3/ oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ, 4/Złożą ofertę w oczekiwanym przez zamawiającego terminie i miejscu /załącznik nr 1 do SIWZ, 5/parafowanie wzoru umowy jako dowód akceptacji do podpisania jej w przedstawionej wersji/załącznik nr 2/

    III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.powiat.busko.pl
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej Gnojno 118 , 28-114 Gnojno.

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2010 godzina 09:45, miejsce: Dom Pomocy Społecznej w Gnojnie 118 , 28-114 Gnojno/pokój kadr/.

    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.