eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radków › Adaptacja ruin budynku przy ul. Kościelnej 1 w Radkowie z przeznaczeniem na prezentacje kulturalne

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-01

Radków: Adaptacja ruin budynku przy ul. Kościelnej 1 w Radkowie z przeznaczeniem na prezentacje kulturalne
Numer ogłoszenia: 109608 - 2014; data zamieszczenia: 01.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Radków , ul. Rynek 1, 57-420 Radków, woj. dolnośląskie, tel. 074 8735000, faks 074 8735015.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radkowklodzki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Adaptacja ruin budynku przy ul. Kościelnej 1 w Radkowie z przeznaczeniem na prezentacje kulturalne.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest adaptacja ruin budynku przy ul. Kościelnej 1 w Radkowie z przeznaczeniem na prezentacje kulturalne o nw zakresie prac: 1. Elewacje a) ELEWACJA FRONTOWA - skucie całości tynków oraz wykonanie nowych gładkich; - rekonstrukcja detali architektonicznych; - odtworzenie cokołu w tynku; - stworzenie opaski żwirowej od strony ulicy; - montaż obróbki blacharskiej na zakończeniu ściany, parapetach, gzymsach; - zamknięcie obiektu kratą stalową, dwuskrzydłową montowaną od wewnętrznej strony ściany frontowej; - odtworzenie otworów okiennych w parterze oraz ich okratowanie; - remont schodów wejściowych, wykończenie płytami piaskowcowymi gr. 6cm; - montaż czapek piaskowcowych na gzymsie od wnętrza oraz parapetów. b) ELEWACJA OD STRONY KOŚCIELNEJ 3 - wyczyszczenie oraz impregnacja ściany kamiennej - wykonanie spoin w kolorze piaskowcowym opracowanych wgłębnie - przykrycie występów oraz przypory czapkami piaskowcowymi gr. 8cm - zwieńczenie ściany ukrytym wieńcem żelbetowym oraz wykończenie czapką piaskowcową gr. 8cm. c) ELEWACJA OD STRONY RYNEK 10 - skucie całości tynków oraz wykonanie nowych bez struktury - wykonanie nowej obróbki wieńczącej ścianę oraz obróbek występów ściany w strefie tynku z blachy tytanowo-cynkowej gr. 0,55. patyna szaroniebieska - zwieńczenie występów strefie cokołu- kamienia, czapkami piaskowcowymi gr. 8cm - skucie cokołu wys. 20-30 cm - ukrycie wszystkich przewodów w bruzdach - wyczyszczenie oraz impregnacja ściany kamiennej - montaż opraw oświetleniowych naściennych d) ELEWACJA TYLNA - wykonanie ściany wykończonej od wewnątrz płytami piaskowcowymi 60x20x6 ( efekt przejścia posadzki w ścianę), od zewnątrz tynkiem cem-wap. Ściana zwieńczona czapką piaskowcową. Uwaga: wszystkie elementy, ściany piaskowcowe poddać impregnacji. 2 . Nawierzchnia Projektuje się nową nawierzchnie wnętrza z płyt piaskowcowych 40x60x8 cm układanych regularnie wg rysunku rzutu. Należy wyprofilować spadki umożliwiające odpływ wód deszczowych. 3. Schody wejściowe Istniejące schody betonowe rozebrać oraz odtworzyć nowe zgodnie z rysunkami. Stopnie i podstopnice wykończyć płytami piaskowcowymi. 4. Instalacja elektryczna Zakres prac obejmuje wykonanie: 1. wewnętrznej linii zasilającej, 2.tablicy rozdzielczej TE, 3.instalacji elektrycznej oświetleniowej i gniazd wtykowych ogólnych. 5. Zapewnienie wyposażenia (zakup i montaż donic kamiennych na bluszcz). Szczegółowy zakres robót ujęty jest w projekcie budowlanym, w przedmiarze robót oraz w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.44.20.00 - Nakładanie powierzchni kryjących 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu 45.26.21.00 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.07.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) posiadania wiedzy i doświadczenia: Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie na podstawie: - Wykazu robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przygotowane wg wzoru - załącznika nr 4 do SIWZ. Do wykazania spełnienia warunku uznaje się zrealizowanie minimum jednej roboty budowlanej w zakresie remontu elewacji budynku, o wartości robót co najmniej 100.000,00 zł brutto, z podaniem jej rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodu dotyczącego najważniejszej roboty określającej, czy robota ta została wykonana w sposób należyty oraz wskazującego, czy została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona. Dowodem potwierdzającym czy robota została wykonana należycie jest: - poświadczenie lub inny dokument potwierdzający należyte wykonanie roboty budowlnej, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej. W razie konieczności, szczególnie gdy wykaz lub dowód potwierdzający czy robota została wykonana należycie budzą wątpliwości Zamawiającego lub gdy z poświadczenia albo innego dokumentu wynika, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, Zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego robota budowlana była wykonana, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio Zamawiającemu. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - załącznik nr 7 do SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie analizy formalno-prawnej i merytorycznej oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawców. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a)wypełniony Formularz ofertowy załącznik Nr 1 do SIWZ z koszotrysem ofertowym (załącznik 1A do SIWZ) b) W przypadku zamiaru powierzenia części zamówienia podwykonawcom lub innym podmiotom, które będą brały udział w realizacji zadania Wykonawca zobowiązany będzie złożyć oświadczenie, w którym wskaże część zamówienia, które zamierza im powierzyć - załącznik nr 8 (jeśli dotyczy). c) Zobowiązanie innego podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia- załącznik nr 7 ( jeśli dotyczy). d) Pełnomocnictwo udzielane osobom podpisującym dokumenty ofertowe, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentów rejestrowych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy za zgodą obu stron, wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany w zakresie: a) zmiany osób biorących udział w przedsięwzięciu ze strony Zamawiającego, b) zmiany osób biorących udział w przedsięwzięciu ze strony Wykonawcy, c) zmiany podmiotów trzecich na etapie realizacji przedmiotu umowy na zasobach których Wykonawca opierał się wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu, pod warunkiem, że nowy podwykonawca wykaże spełnienie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o zamówienie publiczne dotychczasowy podwykonawca.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radkowklodzki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Radków, Rynek 1, 57-420 Radków, od poniedziałku do piątku, w godz. 8.00-15.00,pok nr 2b.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.04.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Radków, Rynek 1,57-420 Radków, pok. nr 13 (sekretariat)-I piętro..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt /Razem dla ludzi i przyrody/ współfinansowany jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego /Przekraczamy granice/ w ramach Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Republika Czeska - Rzeczpospolita Polska 2007 - 2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.