eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sosnowiec › Remont sanitariatów dla uczniów i personelu na I i II pietrze w budynku Gimnazjum Nr 7, ul. Białostocka 17 w Sosnowcu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-26

Sosnowiec: Remont sanitariatów dla uczniów i personelu na I i II pietrze w budynku Gimnazjum Nr 7, ul. Białostocka 17 w Sosnowcu
Numer ogłoszenia: 109594 - 2008; data zamieszczenia: 26.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gimnazjum Nr 7 im. Henryka Sienkiewicza, ul. Białostocka 17, 41-219 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 0-32 263 18 07, fax 0-32 263 18 07.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gim7sosnowiec.scholaris.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont sanitariatów dla uczniów i personelu na I i II pietrze w budynku Gimnazjum Nr 7, ul. Białostocka 17 w Sosnowcu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont sanitariatów o pow. remontowanej 60,40 m2 dla uczniów i personelu na I i II pietrze w budynku Gimnazjum Nr 7, ul. Białostocka 17 w Sosnowcu

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.26.25.00 - Roboty murarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe Oryginalny kod CPV: 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg Oryginalny kod CPV: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów Oryginalny kod CPV: 45.41.00.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.41.00.00 - Tynkowanie Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.33.10.00 - Instalacje cieplne, wentylacyjne i konfekcjonowania powietrza Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 25.08.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia 3. Posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia 4. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 5.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 6. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia ( art. 24 ust.1 i 2 ustawy ) Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia /nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w punkcie 16 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki wykonawca spełnił. Uzupełnienie dokumentów nie jest możliwe po upływie terminu składania ofert, chyba, że ich nie uzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem postępowania. Nie spełnienie chociażby jednego z ww warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Wypełniony formularz ofertowy wg druku - podpisany przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną 2. Kosztorys ofertowy sporządzony metodą szczegółową na podstawie: a. Rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 13.07.2001 r w sprawie metod kosztorysowania obiektów i robót budowlanych Dz.U.Nr 80 poz.867 b. Przedmiaru robót - zał. nr 2 do SIWZ 3 . Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający, iż Wykonawca prowadzi działalność w zakresie wykonywania prac objętych zamówieniem (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) 5. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art.22 ust. 1 ustawy (zamieszczone na formularzu ofertowym) 6. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy , wystawioną na Wykonawcę tj. firmę i osoby ją reprezentujące , nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji organu podatkowego ,wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert . 8. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, ze Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności ,wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9. Informację banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy potwierdzającą wielkość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy ,wystawioną nie wcześniej niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert. 10.Wykaz wszystkich zamówień w zakresie robót tożsamych zrealizowanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat (rozpoczęcie i zakończenie w latach 2003- 2008) odpowiadających charakterowi zamówienia oraz o porównywalnej wartości z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres . wg wzoru - załącznik nr 3 do SIWZ Z treści referencji musi wynikać zakres wykonanych robót: tj . przebudowa pomieszczeń sanitarnych w obiektach użyteczności publicznej o pow. remontowanej min. 60 m² z wymianą instalacji wod.-kan, elektrycznej i oświetleniowej . Brak wymaganych referencji o zakresie minimalnym jw. spowoduje odrzucenie oferty. 11. Wykaz pracowników (osób), którzy będą wykonywać roboty oraz kadry kierowniczej nadzoru wraz z uprawnieniami i wpisem do właściwego organu samorządu zawodowego wg wzoru - załącznik nr 4 do SIWZ 12.Zobowiązanie do wniesienia 10% zabezpieczenia należytego wykonania umowy i okres gwarancji na wykonane roboty- zamieszczone na formularzu ofertowym. 13. Oświadczenie o przyjęciu treści SIWZ, projektu umowy- załącznik Nr 5 do SIWZ, i zapoznaniu się z przedmiotem zamówienia - na miejscu -złożone na formularzu ofertowym . Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy . Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 8 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeśli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane. Przez tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r.o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz.U. Nr 47 z dnia 8 czerwca 1993 r. poz. 211, z późn. zm.) rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności, tzn. zastrzegł składając ofertę, iż nie mogą być one udostępniane innym uczestnikom postępowania. - Stosowne zastrzeżenie Wykonawca winien złożyć na formularzu ofertowym , w przeciwnym razie cała oferta zostanie ujawniona na życzenie każdego uczestnika postępowania. - Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez Wykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem -tajemnica przedsiębiorstwa -lub spięte (zszyte) oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty. Uwaga: - Zastrzeżenie informacji, które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu ww. ustawy skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. - Wykonawca w szczególności nie może zastrzec informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofercie (por. art. 96 ust. 4 ustawy).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.sosnowiec.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sosnowiec ul. Białostocka 17 Gimnazjum Nr 7 (sekretariat- parter).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.06.2008 godzina 08:30, miejsce: Sosnowiec ul. Białostocka 17 Gimnazjum Nr 7 (sekretariat- parter).

IV.3.5) Termin związania ofertą: 18.07.2008.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.