eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Kontynuacja remontu konserwatorskiego elewacji frontowej budynku przy ul. Długiej 38 w Krakowie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-05-06

Kraków: Kontynuacja remontu konserwatorskiego elewacji frontowej budynku przy ul. Długiej 38 w Krakowie.
Numer ogłoszenia: 109551 - 2010; data zamieszczenia: 06.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków Komunalnych , Os. Złotej Jesieni 14, 31-828 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6166184, faks 0126166186.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbk.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kontynuacja remontu konserwatorskiego elewacji frontowej budynku przy ul. Długiej 38 w Krakowie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont konserwatorski elewacji frontowej budynku przy ul. Długiej 38 ( od strony ul. Długiej i od strony Pl. Słowiańskiego) w Krakowie - uzupełnienie tynków zewnętrznych, uzupełnienie podkładów pod tynki zewnętrzne szlachetne, impregnacja wzmacniająca tynki całopowierzchniowo , wykonanie zewnętrznej warstwy szlifowanej z zaprawy barwionej na cemencie rzymskim, konserwacja i odtworzenie polichromii, konserwacja tynków sgrafitto, w podziale na dwa etapy: I etap - remont elewacji od strony Pl. Słowiańskiego, II etap - remont elewacji od strony ul. Długiej..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zmówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.30.00 - Roboty elewacyjne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wymagane wadium - 29.000,00 zl.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, co najmniej 3 remontów konserwatorskich elewacji na zabytkach nieruchomych lub objętych nadzorem konserwatorskim; Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie przedmiotowego warunku polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Ustawy, wymagane jest aby podmiot ten brał udział w realizacji części zamówienia (podwykonawca). Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach przedłożonych w ofercie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.Osoba przewidziana do kierowania robotami ma posiadać uprawnienia budowlane bez ograniczeń do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w zakresie przedmiotu zamówienia wraz z ważnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, oraz posiadać uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej uzyskane na podstawie przepisów wcześniej obowiązujących zgodnie z par. 13 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich .... - Dz. U. Nr 150, poz. 1579 z 2004 r.), lub co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych (zgodne z par. 8 ust. 1 ww. Rozporządzenia), 2. Minimum 1 osoba przewidziana do realizacji prac konserwatorskich ma posiadać tytuł zawodowy magistra uzyskany po ukończeniu wyższych studiów na kierunku konserwacja i restauracja dzieł sztuki lub wyższych studiów w specjalności w zakresie konserwacji zabytków oraz, co najmniej 12-miesięczną praktykę zawodową w zakresie konserwacji i badania zabytków lub w dziedzinach nieobjętych programem wyższych studiów, o których mowa wyżej minimum średnie wykształcenie w danej dziedzinie oraz, co najmniej 5-letnią praktykę zawodową w zakresie konserwacji i badania zabytków (zgodnie z par. 7 ust. 1 lub ust 2 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich .... - Dz. U. Nr 150, poz. 1579 z 2004 r.) albo posiada zaświadczenie o kwalifikacjach w zakresie konserwacji zabytków uzyskane na podstawie przepisów wcześniej obowiązujących zgodnie z par. 13 ww. Rozporządzenia. Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował osobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych osób na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach przedłożonych w ofercie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Postanowienia umowy mogą zostać zmienione w sytuacji: a)wystąpienia konieczności zmiany terminu realizacji umowy ze względu na: -konieczność usunięcia udokumentowanych błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub z programie prac konserwatorskich; w takiej sytuacji termin realizacji umowy może ulec przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonania przedmiotu umowy w sposób należyty, zgodny z poprawioną/zmienioną dokumentacją, -konieczność wykonania robót dodatkowych, -wprowadzenie robót zamiennych wynikających z przepisów art. 20 ust. 1 pkt 3 i pkt 4b) ustawy Prawo budowlane, których wykonanie będzie wymagało wydłużenia terminu realizacji umowy, -zawieszenie przez Zamawiającego wykonania robót, -siłę wyższą zdefiniowaną w § 15 umowy, b)wystąpienia konieczności zmiany zakresu umowy, a jeżeli te zmiany spowodują konieczność obniżenia wynagrodzenia Wykonawcy - również obniżenia wynagrodzenia z zastrzeżeniem, że zmiana zakresu nie może wykraczać poza określenie przedmiotu umowy zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ) - ze względu na: -przedstawienie przez Wykonawcę Zamawiającemu pisemnej propozycji zmian, która w razie przyjęcia: przyspieszy ukończenie robót, obniży koszt ponoszony przez Zamawiającego na wykonanie lub utrzymanie robót, zwiększy wartość ukończonych robót dla Zamawiającego, w inny sposób będzie korzystna dla Zamawiającego, -wydanie decyzji właściwego organu o zmianie decyzji pozwolenia na wykonanie robót budowlanych albo wprowadzenie zmian przez właściwy organ w decyzji pozwolenia na prowadzenie prac konserwatorskich i robót budowlanych przy zabytkach nieruchomych, -wprowadzenie robót zamiennych wynikających z przepisów art. 20 ust. 1 pkt 3 i pkt 4b) ustawy Prawo budowlane o wartości nie przekraczającej wartości określonej za tożsamy zakres w ofercie Wykonawcy. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania innych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w sytuacji: -zmiany przepisów powodujących konieczność zastosowania innych rozwiązań niż zakładano w opisie przedmiotu zamówienia, w szczególności w przypadku konieczności realizowania umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych, technologicznych lub materiałowych, w szczególności w przypadku wydania decyzji właściwego organu o zmianie decyzji pozwolenia na wykonanie robót budowlanych albo wprowadzenia zmian przez właściwy organ w decyzji pozwolenia na prowadzenie prac konserwatorskich i robót budowlanych przy zabytkach nieruchomych, -niedostępności na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej, spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń, -zmiany osób reprezentujących w przypadku zmian organizacyjnych, -zmiany osób realizujących zadanie pod warunkiem, ze osoby te będą spełniały wymagania określone w SIWZ, -Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany Inspektora Nadzoru w przypadku zmian organizacyjnych oraz nieobecności Inspektora Nadzoru wskazanego w umowie, -zmiana podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca wykonuje przedmiot umowy na innego dysponującego, co najmniej porównywalnym doświadczeniem, -wystąpienia niekorzystnych warunków pogodowych, uniemożliwiających prowadzenie robót zgodnie z wymaganiami technicznymi określonymi w SIWZ oraz STWiORB. 3. Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania innych zmian umowy, pod warunkiem, że są to zmiany nieistotne, a konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zrealizowanie założonego pierwotnie celu umowy byłoby bez tych zmian niemożliwe.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbk.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Budynkow Komunalnych, Kraków, os. Złotej Jesieni 14 - Referat Zamówień Publicznych i Umów (pok.56). Cena SIWZ w wersji papierowej - 25,00 zł. Kasa czynna pn. - pt. w godz. 8:00 do 14:00..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.05.2010 godzina 09:45, miejsce: Zarząd Budynków Komunalnych, Kraków, os. Złotej Jesieni 14 - Punkt Obsługi Mieszkańców (parter)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający wymaga, aby okres gwarancji wynosił minimum 60 m-cy..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.