To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-18
Ogłoszenie nr 109484 - 2017 z dnia 2017-07-18 r.
Szczecin:
"Świadczenie usług koordynatora w zakresie zarządzania projektem "Kreator bezpieczeństwa" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Regionalny Program Operacyjny Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020 Działanie 7.6"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuRegionalny Program Operacyjny Województwa Zachodniopomorskiego
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 541245-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie, krajowy numer identyfikacyjny
543335300000, ul.
ul. Gen. Sikorskiego
3,
70323
Szczecin, państwo
Polska, woj.
zachodniopomorskie, tel.
091 48 50 563, faks
091 48 57 603, e-mail
zam.publiczne@mopr.szczecin.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.mopr.szczecin.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: www.bip.mopr.szczecin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Świadczenie usług koordynatora w zakresie zarządzania projektem "Kreator bezpieczeństwa" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Regionalny Program Operacyjny Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020 Działanie 7.6"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):RPO-1/17
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług koordynatora w zakresie zarządzania projektem Kreator bezpieczeństwa współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego (Regionalny Program Operacyjny Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020 Działanie 7.6 ). 2. Celem głównym projektu jest rozwój i zwiększenie dostępności usług społecznych dla 150 mieszkańców Szczecina w okresie od 01.07.2017 r. do 30.06.2020 r. Zostanie on osiągnięty przy pomocy celów szczegółowych: 1. Utworzenie i wsparcie dla funkcjonowania 4 mieszkań chronionych dla 20 uczestników projektu (dalej jako UP) w okresie od 01.07.2017 r. do 30.06.2020 r. 2. Świadczenie usług opiekuńczych dla 90 UP w okresie od 01.07.2017 r. do 30.06.2020 r. 3. Rozwój pieczy zastępczej poprzez szkolenia dla 24 kandydatów na rodziny zastępcze i rodzinne domy dziecka w okresie od 01.07.2017 r. do 30.06.2020 r. 4. Rozwój pieczy zastępczej poprzez utworzenie czterech form pieczy zastępczej dla 16 dzieci w okresie od 01.07.2017 r. do 30.06.2020 r. Wsparciem zostaną objęte osoby zagrożone wykluczeniem społecznym lub ubóstwem, w tym kandydaci na rodziny zastępcze: 1) Osoby korzystające z mieszkań chronionych (20 osób - 16 K, 4 M) 2)Osoby korzystające z usług opiekuńczych (90 osób - 60 K, 30 M) 3) Kandydaci do założenia rodzinnych form pieczy zastępczej (24 osoby - 14 K, 10 M) lub korzystające z pieczy zastępczej (16 osób w tym 8 K, 8 M) Efektem projektu będzie zwiększenie o 54 miejsca świadczenia usług społ. przez MOPR w Szczecinie. Zostanie on osiągnięty poprzez stworzenie 4 mieszkań chronionych z 20 miejscami dla osób niesamodzielnych (Zadanie 1), stworzenie 4 form pieczy zast. dla 16 dzieci(Zadanie 3) oraz 18 miejsc świadczenia usług opiekuńczych (Zadanie 2). W ramach projektu wsparcie dla osób niesamodzielnych realizowane będzie zgodnie z Ogólnoeuropejskimi wytycznymi dotyczącymi przejścia od opieki instytucjonalnej do opieki świadczonej na poziomie lokalnych społeczności. 3.Do zadań wykonawcy należeć będzie w szczególności: 1) stały nadzór nad czynnościami wykonywanymi przez personel zatrudniony do obsługi projektu i potwierdzanie wykonania prac, 2) opracowywanie, powierzenie i kontrolowanie wykonania zakresu obowiązków personelu, 3) zatwierdzanie list wynagrodzeń personelu zatrudnionego na potrzeby projektu, 4) bieżąca współpraca z koordynatorami grup zadaniowych, reagowanie na zgłaszane uwagi dotyczące realizacji projektu, 5) bieżące nadzorowanie postępu merytorycznego i finansowego projektu, analiza przedkładanych dokumentów, 6) nawiązanie kontaktów i bieżąca współpraca z wybranymi wykonawcami, 7) nadzór nad prawidłowością i terminowością realizacji prac zleconych związanych z realizacją projektu, 8) bieżące kontrolowanie sporządzanej dokumentacji oraz nadzór nad archiwizacją zgromadzonych dokumentów zgodnie z wytycznymi Instytucji Pośredniczącej, 9) terminowe i prawidłowe wypełnianie wniosków o płatność zgodnie z treścią zawartej umowy, w części dotyczącej postępu merytorycznego projektu oraz złożenie wypełnionego wniosku w siedzibie Instytucji Pośredniczącej, 10) stosowanie się do wszelkich zaleceń Instytucji Pośredniczącej w zakresie realizacji projektu, 11) bieżące składanie raportów z postępu realizacji projektu Dyrektorowi MOPR oraz informowanie o wszelkich problemach i nieprawidłowościach związanych z realizacją projektu, 12) przekazywanie Instytucji Pośredniczącej wszelkich informacji, które mogą mieć wpływ na realizację zawartej umowy, w szczególności zmian w projekcie skutkujących koniecznością spisania aneksu do umowy, a także wszelkich informacji, których zgłoszenia wymaga Instytucja Pośrednicząca, 13) sporządzanie projektów umów z wykonawcami, 14) złożenie Dyrektorowi MOPR pisemnego szczegółowego sprawozdania z realizacji zlecenia po jego zakończeniu.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
79421000-1
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT108000 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 108000 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Modernizacja dachu budynków warsztatowo-dydaktycznych Zachodniopomorskiego Centrum Edukacji Morskiej i Politechnicznej przy ul. Hożej 6 w Szczecinie - etap I
- Dostawa spektroskopu terahercowego pracującego w dziedzinie częstotliwości wraz z elementami dodatkowymi
- Sztuczne zasilanie w miejscowości Wicie na odcinku wybrzeża km 260,690-261,190
- Dostawa, instalacja i uruchomienie dwóch sztuk aparatów do znieczulania.
- Usługi przygotowania Kontenerowych Stacji Paliw KSP-20, stacjonarnych stacji paliw do badań dozorowych oraz usługi przeglądu technicznego, konserwacji, oraz naprawy awaryjnej wyposażenia stacji paliw
- Wykonanie robót konserwacji Izby Przyjęć 109 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Szczecinie.
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.