eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › "Świadczenie usług koordynatora w zakresie zarządzania projektem "Kreator bezpieczeństwa" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Regionalny Program Operacyjny Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020 Działanie 7.6"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-07-18

Ogłoszenie nr 109484 - 2017 z dnia 2017-07-18 r.

Szczecin: "Świadczenie usług koordynatora w zakresie zarządzania projektem "Kreator bezpieczeństwa" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Regionalny Program Operacyjny Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020 Działanie 7.6"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Zachodniopomorskiego

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 541245-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie, krajowy numer identyfikacyjny 543335300000, ul. ul. Gen. Sikorskiego 3, 70323 Szczecin, państwo Polska, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 48 50 563, faks 091 48 57 603, e-mail zam.publiczne@mopr.szczecin.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.mopr.szczecin.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: www.bip.mopr.szczecin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Świadczenie usług koordynatora w zakresie zarządzania projektem "Kreator bezpieczeństwa" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Regionalny Program Operacyjny Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020 Działanie 7.6"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

RPO-1/17

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług koordynatora w zakresie zarządzania projektem Kreator bezpieczeństwa współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego (Regionalny Program Operacyjny Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020 Działanie 7.6 ). 2. Celem głównym projektu jest rozwój i zwiększenie dostępności usług społecznych dla 150 mieszkańców Szczecina w okresie od 01.07.2017 r. do 30.06.2020 r. Zostanie on osiągnięty przy pomocy celów szczegółowych: 1. Utworzenie i wsparcie dla funkcjonowania 4 mieszkań chronionych dla 20 uczestników projektu (dalej jako UP) w okresie od 01.07.2017 r. do 30.06.2020 r. 2. Świadczenie usług opiekuńczych dla 90 UP w okresie od 01.07.2017 r. do 30.06.2020 r. 3. Rozwój pieczy zastępczej poprzez szkolenia dla 24 kandydatów na rodziny zastępcze i rodzinne domy dziecka w okresie od 01.07.2017 r. do 30.06.2020 r. 4. Rozwój pieczy zastępczej poprzez utworzenie czterech form pieczy zastępczej dla 16 dzieci w okresie od 01.07.2017 r. do 30.06.2020 r. Wsparciem zostaną objęte osoby zagrożone wykluczeniem społecznym lub ubóstwem, w tym kandydaci na rodziny zastępcze: 1) Osoby korzystające z mieszkań chronionych (20 osób - 16 K, 4 M) 2)Osoby korzystające z usług opiekuńczych (90 osób - 60 K, 30 M) 3) Kandydaci do założenia rodzinnych form pieczy zastępczej (24 osoby - 14 K, 10 M) lub korzystające z pieczy zastępczej (16 osób w tym 8 K, 8 M) Efektem projektu będzie zwiększenie o 54 miejsca świadczenia usług społ. przez MOPR w Szczecinie. Zostanie on osiągnięty poprzez stworzenie 4 mieszkań chronionych z 20 miejscami dla osób niesamodzielnych (Zadanie 1), stworzenie 4 form pieczy zast. dla 16 dzieci(Zadanie 3) oraz 18 miejsc świadczenia usług opiekuńczych (Zadanie 2). W ramach projektu wsparcie dla osób niesamodzielnych realizowane będzie zgodnie z Ogólnoeuropejskimi wytycznymi dotyczącymi przejścia od opieki instytucjonalnej do opieki świadczonej na poziomie lokalnych społeczności. 3.Do zadań wykonawcy należeć będzie w szczególności: 1) stały nadzór nad czynnościami wykonywanymi przez personel zatrudniony do obsługi projektu i potwierdzanie wykonania prac, 2) opracowywanie, powierzenie i kontrolowanie wykonania zakresu obowiązków personelu, 3) zatwierdzanie list wynagrodzeń personelu zatrudnionego na potrzeby projektu, 4) bieżąca współpraca z koordynatorami grup zadaniowych, reagowanie na zgłaszane uwagi dotyczące realizacji projektu, 5) bieżące nadzorowanie postępu merytorycznego i finansowego projektu, analiza przedkładanych dokumentów, 6) nawiązanie kontaktów i bieżąca współpraca z wybranymi wykonawcami, 7) nadzór nad prawidłowością i terminowością realizacji prac zleconych związanych z realizacją projektu, 8) bieżące kontrolowanie sporządzanej dokumentacji oraz nadzór nad archiwizacją zgromadzonych dokumentów zgodnie z wytycznymi Instytucji Pośredniczącej, 9) terminowe i prawidłowe wypełnianie wniosków o płatność zgodnie z treścią zawartej umowy, w części dotyczącej postępu merytorycznego projektu oraz złożenie wypełnionego wniosku w siedzibie Instytucji Pośredniczącej, 10) stosowanie się do wszelkich zaleceń Instytucji Pośredniczącej w zakresie realizacji projektu, 11) bieżące składanie raportów z postępu realizacji projektu Dyrektorowi MOPR oraz informowanie o wszelkich problemach i nieprawidłowościach związanych z realizacją projektu, 12) przekazywanie Instytucji Pośredniczącej wszelkich informacji, które mogą mieć wpływ na realizację zawartej umowy, w szczególności zmian w projekcie skutkujących koniecznością spisania aneksu do umowy, a także wszelkich informacji, których zgłoszenia wymaga Instytucja Pośrednicząca, 13) sporządzanie projektów umów z wykonawcami, 14) złożenie Dyrektorowi MOPR pisemnego szczegółowego sprawozdania z realizacji zlecenia po jego zakończeniu.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 79421000-1
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT108000
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Paweł Wieczorkowski , , ul. Zamenhofa 12/7 , 72-010, Police , kraj/woj. zachodniopomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 108000
Oferta z najniższą ceną/kosztem 108000
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 108000
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.