eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łańcut › ZAKUP I DOSTAWA ALBUMINY LUDZKIEJ - LEKI UZUPEŁNIENIE. Znak sprawy SZP/380/21/2016

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-06-29

Łańcut: ZAKUP I DOSTAWA ALBUMINY LUDZKIEJ - LEKI UZUPEŁNIENIE. Znak sprawy SZP/380/21/2016
Numer ogłoszenia: 109471 - 2016; data zamieszczenia: 29.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Medyczne w Łańcucie sp. z o. o. , ul. Paderewskiego 5, 37-100 Łańcut, woj. podkarpackie, tel. 017 2240231, faks 017 2252302.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cm-lancut.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP I DOSTAWA ALBUMINY LUDZKIEJ - LEKI UZUPEŁNIENIE. Znak sprawy SZP/380/21/2016.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: ZAKUP I DOSTAWA ALBUMINY LUDZKIEJ - LEKI UZUPELNIENIE Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 pakiety. Asortyment został dokładnie opisany w załącznikach Nr 2, tj. w załączniku od numeru 2 do numeru 2.2., czyli w formularzach asortymentowo - cenowych: PAKIET NR 1 - ALBUMINA LUDZKA NR 1 - Załącznik Nr 2; PAKIET NR 2 - ALBUMINA LUDZKA NR 2 - Załącznik nr 2.1; PAKIET NR 3 - LEKI NR 3 - Załącznik nr 2.2; Pod pojęciem dostaw należy rozumieć nabywanie rzeczy, praw oraz innych dóbr, w szczególności na podstawie umowy sprzedaży, dostawy, najmu, dzierżawy oraz leasingu. Oferty częściowe - Zamawiający dopuszcza składanie ofert cząstkowych na poszczególne pakiety. W danym pakiecie muszą być uwzględnione wszystkie pozycje asortymentowe. Brak jakiejkolwiek pozycji asortymentowej w poszczególnym pakiecie spowoduje odrzucenie oferty przetargowej. Termin i realizacja zamówienia: 1.Dostawy przedmiotu zamówienia odbywać się będą na koszt i ryzyko Wykonawcy do Centrum Medycznego w Łańcucie Sp. z o. o., ul. Paderewskiego 5, 37 - 100 Łańcut z dopiskiem Apteka Szpitalna. 2.Dostawy przedmiotu zamówienia odbywać się będą przez okres 12 miesięcy począwszy od pierwszego dnia obowiązywania umowy w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 14.00. 3.Zamawiający ustala, że dniami roboczymi są to dni od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 14.00 z wyłączeniem sobót i niedziel oraz określonych ustawą świąt. 4.Minimalnym terminem dostawy przedmiotu zamówienia są dwa dni robocze, natomiast maksymalny termin dostawy to pięć dni roboczych. 5.Termin dostawy liczony jest w następnym dniu roboczym od dnia złożenia zamówienia. 6.Zamówienia będzie składał Kierownik Apteki Szpitalnej lub inna upoważniona osoba. 7.Towar dostarczany będzie do Zamawiającego zgodnie z warunkami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26.07.2002 r. w sprawie procedur Dobrej Praktyki Dystrybucyjnej (Dz. U. nr 144, poz. 1216). 8.Termin ważności dostarczonego towaru będzie wynosił minimum 6 miesięcy od daty każdorazowej dostawy. Ewentualne krótsze terminy ważności będą każdorazowo uzgadniane z Zamawiającym. 9.ZAMAWIAJĄCY zwraca się z prośbą do WYKONAWCY, aby w przypadku podpisania umowy w miarę możliwości technicznych wraz z towarem i fakturą VAT w formie papierowej dostarczał również fakturę w postaci elektronicznej na adres e-mail: apteka@cm-lancut.pl w formacie współpracującym z oprogramowaniem InfoMedica firmy ASSECO. 10.W poszczególnym pakiecie Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości zamawianego towaru w każdym asortymencie w zależności od potrzeb i nieprzewidzianych sytuacji z prawem do proporcjonalnego zmniejszenia wartości umowy. 11.Zmniejszenie ilości przedmiotu umowy przez Zamawiającego nie spowoduje żadnych konsekwencji finansowo - prawnych. Termin płatności: Płatność za realizację cząstkową, tj. za dostawę przedmiotu zamówienia będzie dokonywana przelewem w terminie do 30 dni po dostawie towaru do Centrum Medycznego w Łańcucie Sp. z o. o. do Apteki Szpitalnej i przedłożeniu poprawnie wystawionej faktury VAT Zamawiającemu. Wartość poniżej 209 000 euro.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6, 33.14.15.40-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania: Zamawiający wymaga posiadania przez Wykonawcę zezwolenia na obrót produktami leczniczymi (odpowiedni dokument) w postaci: - ważnej koncesji lub zezwolenia w zakresie prowadzenia hurtowni farmaceutycznej, jeżeli Wykonawca prowadzi hurtownię farmaceutyczną, - ważnego zezwolenia na wytwarzanie produktów leczniczych, jeżeli Wykonawca jest wytwórcą, - ważnego zezwolenia na prowadzenie składu konsygnacyjnego, jeżeli Wykonawca prowadzi skład konsygnacyjny

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 Ustawy - Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 Ustawy - Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 Ustawy - Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 Ustawy - Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykazu innych wymaganych dokumentów - brak których spowoduje odrzucenie oferty: 1.Wypełnionego FORMULARZA OFERTOWEGO - Załącznik Nr 1 do oferty. 2.Wypełnionych formularzy asortymentowo - cenowych - Załączniki Nr 2÷2.2 do oferty. Do oferty należy dołączyć tylko te formularze asortymentowo - cenowe, na które Wykonawca składa ofertę. 3.Zaakceptowanych istotnych postanowień umowy na zakup i dostawę albuminy ludzkiej - leki uzupełnienie - Załącznik Nr 8. 4.Oświadczenie Wykonawcy, że oferowane albuminy ludzkie - leki uzupelnienie, posiadają aktualne dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami Załącznik Nr 9 do oferty. Dokument ten Wykonawca dołącza w formie oryginału. 5.Oświadczenie Wykonawcy, że dostarczy kartę charakterystyki produktu leczniczego, stanowiącego przedmiot zamówienia, na żądanie Zamawiającego w terminie do 3 dni od dnia zgłoszenia zapotrzebowania na w/w dokument - Załącznik Nr 10 do oferty Dokument ten Wykonawca dołącza w formie oryginału. W przypadku, gdy zaoferowany asortyment będzie budził wątpliwość Zamawiającego, co do jego zgodności z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w formularzu asortymentowo - cenowym, Zamawiający w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w SIWZ zastrzega sobie prawo żądania karty charakterystyki produktu leczniczego, na podstawie art. 26 ust. 3 Ustawy - Prawo zamówień publicznych. Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany będzie do nadesłania wymaganych kart charakterystyki produktu leczniczego. 6.Pełnomocnictwa do podpisania oferty oraz składania wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona. Pełnomocnictwo powinno być dołączone do oferty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. Pełnomocnictwo winno wskazywać datę jego wystawienia oraz okres, na który zostało udzielone - Załącznik Nr 11. 7.Wykazu części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy Podwykonawcom - Załącznik Nr 12 (jeżeli dotyczy). Dokument ten Wykonawca zobowiązany jest sporządzić we własnym zakresie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Okres niezmienności cen - 5
  • 3 - Termin dostawy - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne zmiany postanowień zawartej umowy określają następujące zapisy zawarte w: 1. § 1 ust. 6 W przypadku zakończenia produkcji lub wycofania z obrotu zaoferowanego w formularzu asortymentowo - cenowym będącego przedmiotem niniejszej umowy dopuszcza się zmianę na nowy produkt o tych samych cechach, bądź lepszych po cenie jednostkowej przedstawionej w ofercie w załączniku/ach nr do umowy lub niższej po wcześniejszym powiadomieniu telefonicznym i pisemnym uzasadnieniu zamiany przez WYKONAWCĘ oraz po wyrażeniu zgody przez ZAMAWIAJĄCEGO. 2. § 2 ust. 6Zamawiający dopuszcza możliwość wzrostu cen po upływie okresu niezmienności cen (np. w wyniku zmian cen przez producenta), ale po uprzednim powiadomieniu Zamawiającego wraz z przedstawieniem przez Wykonawcę stosownej kalkulacji zawierającej rachunkowe uzasadnienie nowych cen oraz stosownych dokumentów uwierzytelniających tą zmianę. 3. § 2 ust. 7 Zmiana cen, o których mowa w ust. 6 nie może być dokonywana częściej niż jeden raz na kwartał, a zwyżka cen w skali roku nie może przekroczyć 10 % cen jednostkowych netto zawartych w formularzu/ach asortymentowo - cenowym/ch. 4 § 2 ust. 8 Zakaz zmian ceny w okresie niezmienności nie obejmuje urzędowych zmian ceny. 5. § 2 ust. 9 Zmiana ceny, w przypadku określonym w ust. 8 następuje z dniem, z którym zmianę wprowadza stosowny akt prawny. 6. § 2 ust. 10 Zmiana cen polegająca na ich obniżeniu może być dokonana w każdym czasie. 7. § 2 ust. 14 W przypadku albuminy ludzkiej - leki uzupełnienie, na które obowiązuje cena urzędowa zmiana cen może następować według zasad określonych: a) W przypadku zmiany cen urzędowych albuminy ludzkiej - leki uzupełnienie na wyższe niż wynikające z niniejszej umowy lub wprowadzenia cen urzędowych albuminy ludzkiej - leki uzupełnienie wyższych niż wynikające z niniejszej umowy, ceny albuminy ludzkiej - leki uzupełnienie dostarczanych na podstawie niniejszej umowy mogą zostać podwyższone najwyżej do wysokości nowych hurtowych cen urzędowych albuminy ludzkiej - leki uzupełnienie. b) W przypadku zmiany cen urzędowych albuminy ludzkiej- leki uzupełnienie na niższe niż wynikające z niniejszej umowy lub wprowadzenia cen urzędowych albuminy ludzkiej - leki uzupełnienie niższych niż wynikające z niniejszej umowy, ceny albuminy ludzkiej- leki uzupełnienie dostarczanych na podstawie niniejszej umowy zostaną obniżone do poziomu nowych hurtowych cen urzędowych albuminy ludzkiej - leki uzupełnienie z dniem wprowadzenia tych cen.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cm-lancut.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Medyczne w Łańcucie Sp. z o. o., ul. Paderewskiego 5, 37-100 Łańcut pokój nr 6 - Dział Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.07.2016 godzina 10:00, miejsce: Centrum Medyczne w Łańcucie Sp. z o. o., ul. Paderewskiego 5, 37-100 Łańcut pokój nr 13 Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 - Albumina Ludzka nr 1 - załącznik nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Albuminy ludzkie określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w załączniku nr 2. Ilość pozycji 1. Wartość poniżej 30 000 euro..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6, 33.14.15.40-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres niezmienności cen - 5
    • 3. termin dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 - Albumina Ludzka nr 1 - załącznik nr 2.1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Albuminy ludzkie określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w załączniku nr 2.1. Ilość pozycji 1. Wartość powyżej 30 000 euro..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6, 33.14.15.40-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres niezmienności cen - 5
    • 3. Termin dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PAKIET NR 3 - LEKI NR 3 - Załącznik nr 2.2..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Leki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w załączniku nr 2.2. Ilość pozycji 8. Wartość poniżej 30 000 euro..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6, 33.14.15.40-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres niezmienności cen - 5
    • 3. Termin dostawy - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.