eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-05-11

Warszawa: Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych
Numer ogłoszenia: 109426 - 2011; data zamieszczenia: 11.05.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 38212 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Rynku Rolnego, ul. Nowy Świat 6/12, 00-400 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6617272, faks 22 6617902.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych na potrzeby Centrali i Oddziałów Terenowych Agencji Rynku Rolnego, zgodnie z zestawieniem rzeczowo-wartościowym zawartym w załączniku Nr 1 do Istotnych Postanowieni Umowy (IPU). 2. Dostarczone materiały eksploatacyjne (wraz ze wszystkimi elementami wchodzącymi w ich skład) muszą być fabrycznie nowe bez śladów używania i uszkodzenia, pełnowartościowe, nieregenerowane i nierefabrykowane. 3. Dostarczone materiały muszą być materiałami odpowiadającymi parametrom techniczno -eksploatacyjnym wskazanych urządzeń zgodnie z wymogami producenta tych urządzeń. 4. Dostarczone materiały eksploatacyjne muszą posiadać gwarancję producenta. 5. Materiały eksploatacyjne, w których zostały użyte znaki towarowe można zastąpić produktami o parametrach równoważnych. Dostawca, który powołuje się na produkty równoważne obowiązany jest wykazać w złożonej ofercie, że oferowane przez niego produkty posiadają wydajność nie gorszą niż materiały podane przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest wykazać równoważność produktu w formie pisemnej oraz złożyć dokumenty wyszczególnione w rozdziale VIII niniejszej SIWZ. 6. W przypadku dostarczenia zamienników materiałów oryginalnych, Wykonawca zobowiązany będzie pokryć koszty naprawy pogwarancyjnej urządzenia, jeśli usterka wynika z użycia zamiennika. 7. Dostarczone materiały eksploatacyjne muszą spełniać wymogi jakościowe nie gorsze niż materiały oryginalne producenta urządzenia. 8. Dostarczone przez Wykonawcę materiały eksploatacyjne muszą posiadać znak firmowy producenta, etykiety zawierające numer katalogowy i termin jego ważności. 9. Za produkt fabrycznie nowy (nowo wytworzony w całości) i nieregenerowany nie uznaje się wyrobu eksploatowanego wcześniej czy uzupełnionego lub wyrobu wykonanego z zastosowaniem używanych elementów. 10. Jeżeli w trakcie umowy Zamawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych produktów odbiega na niekorzyść od parametrów produktu oryginalnego (pochodzącego od producenta urządzenia, do którego materiał jest przeznaczony) lub jeżeli produkt nie sygnalizuje we właściwy sposób stanu zużycia tuszu lub tonera, może zażądać od Wykonawcy zmiany materiału oferowanego na materiał oryginalny bez zmiany ceny. 11. Wykonawca zobowiązuje się do pokrycia kosztów naprawy urządzenia biurowego, gdy jego uszkodzenie powstało w wyniku stosowania tonera, tuszu, głowicy dostarczonego przez Wykonawcę. Za podstawę żądania przez Zamawiającego naprawy urządzenia biurowego (włączając w to wymianę bębna lub głowicy) uważa się pisemną opinie autoryzowanego serwisu producenta urządzenia biurowego. Naprawa urządzenia wykonana zostanie w autoryzowanym serwisie producenta urządzenia w ciągu 3 dni od momentu przesłania (e-mail, fax) przez Zamawiającego do Wykonawcy zgłoszenia o konieczności wykonania naprawy. Koszty związane z naprawą ponosi Wykonawca. 12. Wykonawca zobowiązuje się do wymiany urządzenie biurowego na fabrycznie nowe o nie gorszych parametrach niż urządzenie uszkodzone, gdy do uszkodzenia doszło w wyniku stosowania tonera, tuszu, głowicy dostarczonego przez Wykonawcę, a uszkodzenia są tak duże, że nie jest możliwa jego naprawa. Za podstawę żądania przez zamawiającego wymiany urządzenia biurowego uważa się pisemną opinie autoryzowanego serwisu producenta urządzenia biurowego. Urządzenie wolne od wad winno być dostarczone w ciągu 3 dni od momentu przesłania (e-mail, fax) przez Zamawiającego do Wykonawcy zgłoszenia o konieczności wymiany urządzenia. Koszty związane z wymianą ponosi Wykonawca. UWAGA!!! W latach ubiegłych ARR wytoczyła przeciwko Wykonawcy, z którym została podpisana umowa na zakup i sukcesywną dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek na potrzeby Centrali i OT ARR powództwo o zapłatę kary umownej przewidzianej w zawartej umowie. Postępowanie sądowe zostało zakończone zasądzoną karą umowną. Zamawiający dokonuje kwalifikacji orzeczenia pod kątem podlegania przesłaniu Prezesowi UZP zgodnie z art. 24a ustawy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zestawienie rzeczowo-wartościowe znajduje się w załączniku nr 1 do IPU.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.05.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Automatyka Biurowa Sp. z o.o., Al. Prymasa Tysiąclecia 103, 01-424 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 200000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 204180,00

  • Oferta z najniższą ceną: 204180,00 / Oferta z najwyższą ceną: 240675,33

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Zestawienie rzeczowo-wartościowe znajduje się w załączniku nr 1 do IPU.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.04.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • RICOH Polska Sp. z o.o., Al. Jerozolimskie 146A, 02-305 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 70000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 81743,34

  • Oferta z najniższą ceną: 81743,34 / Oferta z najwyższą ceną: 100794,05

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.