eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szamotuły › Dostawa środków kontrastowych, produktów do żywienia dojelitowego, sprzętu medycznego, rękawic diagnostycznych i materiałów opatrunkowych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-04-07

Szamotuły: Dostawa środków kontrastowych, produktów do żywienia dojelitowego, sprzętu medycznego, rękawic diagnostycznych i materiałów opatrunkowych
Numer ogłoszenia: 109423 - 2011; data zamieszczenia: 07.04.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 68073 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Sukiennicza 13, 64-500 Szamotuły, woj. wielkopolskie, tel. 061 2927103, faks 061 2927102.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków kontrastowych, produktów do żywienia dojelitowego, sprzętu medycznego, rękawic diagnostycznych i materiałów opatrunkowych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy (w miarę zgłaszanych potrzeb) środków kontrastowych, produktów do żywienia dojelitowego, sprzętu medycznego, rękawic diagnostycznych i materiałów opatrunkowych. 2. Dostawy odbywać się będą na koszt i ryzyko Wykonawcy 3. Ilości oraz asortyment przedmiotu zamówienia został określony szczegółowo w załączniku nr 3A, 3B, 3C, 3D, 3E do niniejszej specyfikacji. 4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert na przedmiot zamówienia inny niż opisany przez Zamawiającego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zachowaniem asortymentu w poszczególnych częściach. 5. Zamawiający wymaga żeby zaoferowany przedmiot zamówienia w dniu dostawy charakteryzował się nie krótszą niż 6 miesięczną datą przydatności do użytku. 6. Wykonawca musi posiadać wszystkie aktualne świadectwa rejestracyjne oferowanych produktów do wglądu na żądanie Zamawiającego. Po rozstrzygnięciu postępowania o zamówienie publiczne, przy pierwszej dostawie zaoferowanych produktów, Wykonawca dostarczy Zamawiającemu, aktualne karty charakterystyki produktu. 7. Zamawiający wymaga, aby do ofert w Pakietach 3C i 3D zostały załączone aktualne wpisy do rejestru wyrobów medycznych, a na każdorazowe żądanie Zamawiającego Wykonawca będzie zobowiązany przedstawić deklaracje zgodności CE oferowanego sprzętu. 8. Zamawiający wymaga, aby do oferty w Pakiecie 3E zostały załączone karty techniczne oraz deklaracje zgodności CE oferowanych materiałów opatrunkowych. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia spełniał wszystkie narzucone przepisami prawa wymagania w zakresie dopuszczenia do obrotu na terenie RP, posiadał wymagane przepisami prawa świadectwa rejestracyjne zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2010 nr 107 poz. 679)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.60.00 - Odczynniki i środki kontrastowe 33.69.25.10 - Preparaty odżywiania wewnątrzjelitowego 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne 18.42.43.00 - Rękawice jednorazowe 33.14.11.10 - Opatrunki .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Pakiet nr 1 - Środki kontrastowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.03.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Covidien Polska Sp. z o.o., Al. Jerozolimskie 162, 02-342 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 50648,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 48611,11

  • Oferta z najniższą ceną: 48611,11 / Oferta z najwyższą ceną: 48611,11

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Pakiet nr 2 - produkty i sprzęt do żywienia dojelitowego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.03.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bialmed Sp. z o.o., ul. M. Konpnickiej 11a, 12-230 Biała Piska, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11111,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6224,30

  • Oferta z najniższą ceną: 6224,30 / Oferta z najwyższą ceną: 6224,30

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Pakiet nr 3 - Sprzęt medyczny sterylny jednorazowego użytku

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.03.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AESCULAP CHIFA Sp. z o.o., ul. Tysiąclecia 14, 64-300 Nowy Tomyśl, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 138889,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 142766,06

  • Oferta z najniższą ceną: 142766,06 / Oferta z najwyższą ceną: 142766,06

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Pakiet nr 4 - Rękawice diagnostyczne niesterylne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.03.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych, ul. Żółkiewskiego 20/26, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 87500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 83873,60

  • Oferta z najniższą ceną: 83873,60 / Oferta z najwyższą ceną: 104946,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Pakiet nr 5 - Materiały opatrunkowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.03.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Paul Hartmann Sp. z o.o., ul. Partyzancka 133/151, 95-200 Pabianice, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 129630,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 113295,60

  • Oferta z najniższą ceną: 113295,60 / Oferta z najwyższą ceną: 113295,60

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.