eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ziębice › Świadczenie usług geodezyjnych na terenie miasta i gminy Ziębice

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-01

Ziębice: Świadczenie usług geodezyjnych na terenie miasta i gminy Ziębice
Numer ogłoszenia: 109412 - 2014; data zamieszczenia: 01.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ziębice , ul. Przemysłowa 10, 57-220 Ziębice, woj. dolnośląskie, tel. 074 8163870, faks 074 8191212.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ziebice.biuletyn.net

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług geodezyjnych na terenie miasta i gminy Ziębice.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Usługi realizowane przez Wydział Gospodarki Nieruchomościami i Rolnictwa: 1) Podziały działek, w wyniku których powstanie 35 nowych działek: a) przygotowanie wstępnego projektu podziału, w terminie do 30 dni od dnia doręczenia Wykonawcy odrębnego zlecenia, b) wykonanie projektu podziału, w terminie do 60 dni od dnia wydania postanowienia opiniującego wstępny projekt podziału, w tym także potwierdzenie złożenia operatu podziału nieruchomości i przyjęcia do zasobu w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Ząbkowicach Śl., c) wykonanie prac w terenie, w terminie do 30 dni od dnia, w którym decyzja zatwierdzająca podział stała się ostateczna, w tym: - wyniesienie podziału, stabilizacja i okazanie granic, sporządzenie protokołu, - sporządzenie wyciągu z wykazu zmian danych ewidencyjnych dotyczących podziału, - potwierdzenie złożenia operatu podziału nieruchomości i przyjęcia do zasobu w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Ząbkowicach Śl. 2) Aktualizacja użytków gruntowych działek- zaktualizowanie 20 użytków: a) sporządzenie wyciągu z wykazu zmian danych ewidencyjnych, w terminie do 90 dni od dnia doręczenia Wykonawcy odrębnego zlecenia, w tym potwierdzenie złożenia wyciągu i przyjęcia do zasobu w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Ząbkowicach Śl. 3) Aktualizacja powierzchni działek- zaktualizowanie powierzchni 36 działek: a) sporządzenie wyciągu z wykazu zmian danych ewidencyjnych, w terminie do 90 dni od dnia doręczenia Wykonawcy odrębnego zlecenia, w tym potwierdzenie złożenia wyciągu i przyjęcia do zasobu w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Ząbkowicach Śl. 4) Aktualizacja mapy zasadniczej - zaktualizowanie 3 działek, w terminie do 120 dni od dnia doręczenia Wykonawcy odrębnego zlecenia, w tym potwierdzenie złożenia wyciągu i przyjęcia do zasobu w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Ząbkowicach Śl. 5) Sporządzenie wyciągu z wykazu zmian danych ewidencyjnych dotyczących połączenia działek - 7 wyciągów, w terminie do 90 dni od dnia doręczenia Wykonawcy odrębnego zlecenia, w tym potwierdzenie złożenia wyciągu i przyjęcia do zasobu Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Ząbkowicach Śl. 6) Sporządzenie wyciągu z wykazu zmian danych w ewidencji budynków - 5 wyciągów, w terminie do 90 dni od dnia doręczenia Wykonawcy odrębnego zlecenia, w tym potwierdzenie złożenia wyciągu i przyjęcia do zasobu w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Ząbkowicach Śl. 7) Wznowienie granic działek - wznowienie 326 punktów, w terminie do 90 dni od dnia doręczenia Wykonawcy odrębnego zlecenia, w tym: a) wykonanie prac w terenie, tj.: wznowienie punktów granicznych, ich stabilizację oraz okazanie granic ze sporządzeniem protokołu, b) rozliczenie powierzchni działki, w przypadku wznawiania jej wszystkich granic, c) potwierdzenie złożenia protokołu z okazania granic i przyjęcia do zasobu w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Ząbkowicach Śl. 8) Wyznaczenie na działce przebiegu drogi koniecznej do ustanowienia służebności gruntowej-wyznaczenie przebiegu drogi na 8 działkach, w terminie do 90 dni od dnia doręczenia Wykonawcy odrębnego zlecenia, w tym: a) wykonanie prac w terenie, tj.: uzgodnienie przebiegu drogi z pracownikiem Urzędu Miejskiego w Ziębicach, który zlecił wykonanie usługi, b) sporządzenie mapy z przebiegu ustanowionej drogi, i wyciągu z wykazu zmian danych ewidencyjnych działki, c) potwierdzenie złożenia dokumentacji z wyznaczenia drogi i przyjęcia do zasobu w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Ząbkowicach Śl. 9) Rozgraniczenia nieruchomości- 3 rozgraniczenia, w tym: a) zgłoszenie prac w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Ząbkowicach Śl., w terminie do 14 dni od dnia doręczenia Wykonawcy odrębnego zlecenia, b) wykonanie prac w terenie, w terminie do 180 dni od dnia doręczenia Wykonawcy odrębnego zlecenia, c) potwierdzenie złożenia dokumentacji z rozgraniczenia i przyjęcia do zasobu w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Ząbkowicach Śl. 10) Sporządzenie map do celów projektowych- 5 kompletów, w terminie do 90 dni od dnia doręczenia Wykonawcy odrębnego zlecenia. 2. Usługi realizowane przez Wydział Budownictwa, Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej: 1) Wznowienie granic działek -okazanie punktów granicznych dróg gminnych- 30 punktów, w terminie do 90 dni od dnia doręczenia Wykonawcy odrębnego zlecenia, w tym: a) wykonanie prac w terenie, tj.: wznowienie punktów granicznych, ich stabilizację oraz okazanie granic ze sporządzeniem protokołu, b) potwierdzenie złożenia protokołu z okazania granic i przyjęcia do zasobu w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Ząbkowicach Śl. 2) Sporządzenie map do celów projektowych- 5 kompletów, w terminie do 90 dni od dnia doręczenia Wykonawcy odrębnego zlecenia. 3. Sporządzenie wyciągu z wykazu zmian danych w ewidencji budynków oraz wyciągu z wykazu zmian danych ewidencyjnych dotyczących działki obejmuje sporządzenie po dwa egzemplarze wyciągu z dokonaną zmianą. Aktualizacja mapy zasadniczej obejmuje sporządzenie po trzy egzemplarze map z dokonaną zmianą w formie papierowej. Sporządzenie map do celów projektowych obejmuje sporządzenie po trzy egzemplarze mapy w skali 1:500 dla jednej działki. 4. Podane wyżej ilości są wskazane jako maksymalne (docelowe). W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia w zależności od potrzeb Zamawiającego wykazane ilości mogą ulec zmianie, w tym zmniejszeniu przy zachowaniu kwoty zaplanowanej w budżecie Gminy Ziębice na realizację tego zamówienia. Z tego tytułu nie przysługuje Wykonawcy roszczenie względem Zamawiającego. SPOSÓB ZLECANIA WYKONANIA USŁUG 1. Przedmiot umowy będzie realizowany na podstawie odrębnych zleceń, zgodnie z przedmiotem umowy określonym w § 1 ust. 3 i 4, w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2014 roku, jednakże nie dłużej niż do wykorzystania maksymalnej wartości brutto, o której mowa w § 3 ust. 4 niniejszej umowy. 2. Usługi będą zlecane sukcesywnie w miarę bieżących potrzeb Zamawiającego, na podstawie szczegółowego zakresu określonego w odrębnym zleceniu. 3. Strony mogą określić krótszy termin wykonania usługi odrębnego zlecenia niż termin określony odpowiednio w § 1ust. 3 i 4. Termin wykonania usługi odrębnego zlecenia nie może przekroczyć terminu obowiązywania niniejszej umowy, tj. 31 grudnia 2014 roku 4. Zlecenia, na podstawie, których nie zostaną wykonane zlecone czynności w terminie do dnia 31 grudnia 2014 roku zostaną wycofane przez Zamawiającego w formie pisemnej niezwłocznie po wygaśnięciu umowy bez prawa do wynagrodzenia za częściowo wykonane przez Wykonawcę czynności wynikające ze zlecenia. 5. Dniem wykonania usług jest dzień przekazania Zamawiającemu przez Wykonawcę kompletnej dokumentacji lub wykonania prac w terenie, określonych odpowiednio w § 1 ust. 3 i 4 niniejszej umowy potwierdzonej przez Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Ząbkowicach Śl. o ich przyjęciu do zasobu. Ewentualne podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenie art. 29 i 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2013 r., poz. 907 z późn. zm.) a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamówienia uzupełniające mogą zostać udzielone na podstawie odrębnej umowy w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust 1 pkt 6 ustawy Pzp. zamówienia uzupełniające mogą zostać udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli wykonawca wykaże - iż, dysponuje co najmniej jedną osobą zdolną do wykonania zamówienia posiadającą uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie geodezyjnych pomiarów sytuacyjno-wysokościowych, realizacyjnych i inwentaryzacyjnych oraz rozgraniczeń i podziałów nieruchomości (gruntów) oraz sporządzania dokumentacji do celów prawnych. - złoży oświadczenie iż, osoby które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia w zakresie usług geodezyjnych posiadają wymagane uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie geodezyjnych pomiarów sytuacyjno-wysokościowych, realizacyjnych i inwentaryzacyjnych oraz rozgraniczania i podziałów nieruchomości (gruntów) oraz sporządzania dokumentacji do celów prawnych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Pełnomocnictwo w oryginale bądź kopii potwierdzonej notarialnie do reprezentowania, o ile ofertę składa pełnomocnik, 2) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem na zał. 7 do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej: 1) w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT. Należny podatek VAT naliczony zostanie od ceny netto w fakturze wg. stawki zgodnej z obowiązującym prawem w dniu wystawienia faktury, co nie dotyczy przypadków objęcia Wykonawcy, który w dniu podpisania umowy nie był płatnikiem VAT, obowiązkiem podatkowym w zakresie tego podatku. 2) Zmiany w zakresie podwykonawcy, na którego zasoby powoływał się Wykonawca na zasadach określonych w art. 26 ust 2b ustawy Pzp. a) Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, Wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 3) Zmiana podwykonawcy w przypadkach innych niż określone w pkt 2 a) zmiana polegająca na wskazaniu innych Podwykonawców b) zmiana w zakresie rezygnacji z Podwykonawców c) zmiana polegająca na wskazaniu innego zakresu (części) Podwykonawstwa d) zmiana polegająca na wykonaniu zamówienia przy pomocy Podwykonawców pomimo niewskazania w ofercie żadnej części zamówienia przeznaczonej do wykonania w ramach Podwykonawstwa 4) zmianę osób zdolnych do wykonania zamówienia pod warunkiem, że nowa osoba będzie posiadała uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie geodezyjnych pomiarów sytuacyjno-wysokościowych, realizacyjnych i inwentaryzacyjnych oraz rozgraniczeń i podziałów nieruchomości (gruntów) oraz sporządzania dokumentacji do celów prawnych. odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, Wykonawca zobowiązuje się do przedłożenia w dniu podpisania aneksu do umowy dokumenty potwierdzające kwalifikacje zawodowe. 2. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 3. Zamiana umowy może nastąpić na pisemny umotywowany wniosek jednej ze Stron, za zgodą drugiej Strony umowy, na podstawie aneksu do umowy. 4. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ziebice.biuletyn.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Ziębicach, ul. Przemysłowa 10, 57-220 Ziębice (pokój nr 20b - II piętro).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.04.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Ziębicach, ul. Przemysłowa 10, 57-220 Ziębice (sekretariat pokój nr 10 - I piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. ZAMAWIAJĄCY NIE PRZEWIDUJE ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ 2. ROZLICZENIA BĘDĄ PROWADZONE W WALUCIE PLN 3. ZAMAWIAJĄCY NIE PRZEWIDUJE AUKCJI ELEKTRONICZNEJ 4. ZAMAWIAJĄCY NIE PRZEWIDUJE WYMAGAŃ, O KTÓRYCH MOWA W ART. 29 UST. 4 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH 5. INFORMACJA DOTYCZĄCA UDZIAŁU PODWYKONAWCÓW W PRZEDMIOCIE ZAMÓWIENIA Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienie, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy. 1) Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców przy realizacji przedmiotowego zamówienia. 2) Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcom. W przypadku braku takiego oświadczenia Zamawiający uzna, iż wykonawca będzie realizował zamówienie bez udziału podwykonawców. 3) Wskazanie w ofercie części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom, winno nastąpić poprzez określenie jej rodzaju i zakresu. 4) Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany będzie przedłożyć Zamawiającemu umowę zawartą z podwykonawcą ze wskazaniem tej części zamówienia, którą zamierza powierzyć mu do wykonania. 5) Jeżeli Wykonawca przy realizacji zamówienia będzie współpracować z Podwykonawcami, będą miały zastosowanie niżej wymienione postanowienia: a) Wykonawca przedłoży Zamawiającemu do zaakceptowania wniosek o zgodę na zawarcie umowy z Podwykonawcą wraz ze wzorem projektu umowy. b) Projekt umowy/ umowa z Podwykonawcą nie może stać w sprzeczności z postanowieniami SIWZ. c) Termin zapłaty wynagrodzenia Podwykonawcy przewidziany w projekcie umowy / umowie o podwykonawstwo, której przedmiotem są usługi nie może być dłuższy niż 30 dni od dnia doręczenia wykonawcy faktury lub rachunku potwierdzających wykonanie zleconej Podwykonawcy usługi. d) Zamawiający, w terminie 14 dni od przedstawienia mu przez Wykonawcę projektu umowy z Podwykonawcą, zgłasza pisemne zastrzeżenia do projektu umowy o podwykonawstwo niespełniającej wymagań SIWZ lub gdy przewiduje termin zapłaty wynagrodzenia dłuższy niż termin, o którym mowa w ppkt 5) lit c). e) Niezgłoszenie pisemnych zastrzeżeń w terminie 14 dni do przedłożonego projektu umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są usługi, uznaje się za akceptację projektu umowy. f) kopia umowy poświadczona za zgodność z oryginałem z Podwykonawcą winna być dostarczona przez Wykonawcę Zamawiającemu w ciągu 7 dni od daty jej zawarcia, g) Zamawiający w terminie 14 dni od przedstawienia mu przez Wykonawcę projektu umowy z podwykonawcą, zgłasza sprzeciw do umowy o podwykonawstwo, której przedmiotom są usługi niespełniającej wymagań SIWZ lub gdy przewiduje termin zapłaty wynagrodzenia dłuższy niż termin, o którym mowa w ppkt 5) lit c). h) Niezgłoszenie pisemnego sprzeciwu w terminie 14 dni do przedłożonej umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są usługi, uznaje się za akceptację umowy i) Postanowienia umowy określone w ppkt 5 lit a)-h) mają zastosowanie do zmian do projektu umowy/ umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są usługi. 6) Wykonawca do każdej faktury/rachunku zobowiązany jest dołączyć oświadczenie o wyłącznym wykonywaniu zamówienia w siłach własnych lub informację o podwykonawcach, których usługi zostały objęte składaną fakturą, 7) Do faktury Wykonawca przedkłada oświadczenia wszystkich podwykonawców o całkowitym uregulowaniu zobowiązań finansowych wynikających z wykonanych usług lub dowody zapłaty, jeśli zapłata była wymagana terminem wynikającym z umowy o podwykonawstwo. 8) Wykonawca ponosi skutki ewentualnego zatrzymania płatności przez Zamawiającego, z powodu nie dołączenia do faktury w/w oświadczeń własnych, lub Podwykonawców. 9) W przypadku, gdy Wykonawca nie dokona w całości lub w części zapłaty wynagrodzenia Podwykonawcy, w terminie ustalonym w umowie o podwykonawstwo, a Podwykonawca wystąpi z żądaniem zapłaty wynagrodzenia bezpośrednio przez Zamawiającego i udokumentuje zasadność żądania fakturą (rachunkiem) oraz dokumentami potwierdzającymi wykonanie i odbiór usług objętych fakturą (rachunkiem), Zamawiający zapłaci na rzecz Podwykonawcy kwotę będącą przedmiotem żądania, zgodnie z treścią zaakceptowanej umowy o podwykonawstwo. 10) Przed dokonaniem bezpośredniej zapłaty Zamawiający umożliwi Wykonawcy zgłoszenie pisemnych uwag w wyznaczonym terminie dotyczących zasadności zapłaty Podwykonawcy. 11) W przypadku dokonania bezpośredniej zapłaty podwykonawcy zamawiający potrąca kwotę wypłaconego wynagrodzenia z wynagrodzenia należnego Wykonawcy. 12) Bezpośrednia zapłata dotyczy wyłącznie należności powstałych po zaakceptowaniu przez zamawiającego umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są usługi lub po przedłożeniu zamawiającemu poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są usługi oraz obejmuje wyłącznie należne wynagrodzenie bez odsetek należnych Podwykonawcy. 13) Wykonawca ponosi wobec Zamawiającego pełną odpowiedzialność za usługi, które wykonuje przy pomocy Podwykonawców. 14) W przypadku powierzenia wykonania całości lub części przedmiotu umowy Podwykonawcom Wykonawca odpowiada za ich działania i zaniechania, przedstawicieli Podwykonawcy lub pracowników w takim zakresie jak za swoje własne. 9. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 9 kwietnia 2014 roku o godz. 10:30 w siedzibie zamawiającego tj. w Urzędzie Miejskim w Ziębicach przy ul. Przemysłowej 10 w Ziębicach, w pokoju nr 2 (sala narad),.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.