eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › usługa sprzątania wewnątrz budynków Urzędu Miasta Poznania zamówienie uzupełniające do części II

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-05-11

Poznań: usługa sprzątania wewnątrz budynków Urzędu Miasta Poznania zamówienie uzupełniające do części II
Numer ogłoszenia: 109404 - 2015; data zamieszczenia: 11.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Usługi

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Poznań, Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8785210, faks 61 878 50 85 , strona internetowa http://bip.um.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa sprzątania wewnątrz budynków Urzędu Miasta Poznania zamówienie uzupełniające do części II.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie uzupełniające do umowy nr ZOU.IV.272.21.2013 - usługa sprzątania wewnątrz budynków Urzędu Miasta Poznania obejmująca następujące budynki: - os. Bohaterów II Wojny Światowej 36, - ul. Libelta 16/20, ul. 3 Maja 46, ul. Matejki 50, ul. Słowackiego 22. Szczegóły realizacji zamówienia zawarto we wzorze umowy załącznik nr 4 do IWZ. Szczegółowy zakres czynności, wynikający z usług sprzątania oraz częstotliwość ich wykonywania, zawiera załącznik nr 2 do wzoru umowy. Szczegółowy wykaz powierzchni występujących w ww. budynkach wraz z ilością metrów kwadratowych zawiera załącznik nr 1 do wzoru umowy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków .

II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.

SEKCJA III: PROCEDURA

Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienie wyboru trybu

    Postępowanie prowadzone było w 2013 r. pod nr ZOU-XIV.271.71.2013.HS1 Jest to pierwsze zamówienie uzupełniające do zamówienia podstawowego w części II, a jego wartość nie przekracza 50% wartości zamówienia podstawowego. Zakres zamówienia uzupełniającego polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia jak w zamówieniu podstawowym. Informację o zamówieniach uzupełniających zawarto w SIWZ i ogłoszeniu do postępowania podstawowego

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA

  • CLAR SYSTEM S.A., ul. Janickiego 20B, 60-542 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.