Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-26
Łomianki: Budowa zatoki autobusowej w ciągu ul. Warszawskiej na wysokości
ul. Agawy w Łomiankach.
Numer ogłoszenia: 109392 - 2008; data zamieszczenia: 26.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Łomianki, ul. Warszawska 115, 05-092 Łomianki, woj. mazowieckie, tel. 0-22 7686302, fax 0-22 7686302.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lomianki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa zatoki autobusowej w ciągu ul. Warszawskiej na wysokości ul. Agawy w Łomiankach..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa zatoki autobusowej w ciągu ul. Warszawskiej na wysokości ul. Agawy w Łomiankach (w kierunku północno-zachodnim). 1) Roboty ziemne - ok. 207 m3, 2) Roboty rozbiórkowe (chodnik z płyt betonowych, krawężniki łącznie z ławą betonową, nawierzchnia bitumiczna), 3) Chodnik z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm - ok. 110 m2, 4) Ustawienie krawężników betonowych z wykonaniem ławy bet. - ok. 100 m2, 5) Zatoka autobusowa - ok. 176 m2, 6) Nawierzchnia bitumiczna - ok. 300 m2, 7) Wykonanie ścieku z korytek typu ACO - ok. 40 mb. 2. Ewentualne zapytania dotyczące przedmiotu zamówienia prosimy kierować bezpośrednio do Zamawiającego. 3. Wykonawca przystępujący do przetargu przed złożeniem oferty powinien dołożyć należytej staranności w sprawdzeniu zgodności przedmiaru robót ze stanem faktycznym. Wykonawca zobowiązany jest do zgłoszenia wszelkich niezgodności. 4. Należy zapewnić obsługę geodezyjną wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. 5. Wykonawca wykona projekt organizacji ruchu na czas budowy oraz wystąpi o zajęcie pasa drogowego do Zarządcy drogi we własnym zakresie. 6. Zamawiający dokona odbioru robót w terminie 7 dni od daty otrzymania zgłoszenia przez wykonawcę gotowości do odbioru, przy czym za termin wykonania robót należy przyjąć: wykonanie robót objętych zakresem umownym wraz z przekazaniem dokumentacji powykonawczej i inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. 7. Roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności wymogami Prawa Budowlanego. Roboty muszą być wykonane zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, należytą starannością w ich wykonaniu, dobrą jakością, właściwą organizacją pracy oraz zachowaniem wymagań i obowiązujących przepisów w szczególności bhp, ppoż. i branżowych. 8. Użyte materiały oraz urządzenia muszą mieć aktualne dokumenty dopuszczające do stosowania w budownictwie, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. 9. Wykonawca robót ponosi odpowiedzialność za jakość wykonywanych robót oraz zastosowanych materiałów. 10. Zaleca się dokonanie wizji lokalnej w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia w celu uzyskania niezbędnych informacji dla poprawnego i kompletnego przygotowania oferty. Warunki gwarancji: 36 miesięcy od daty protokolarnego odbioru robót
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.23.33.20 - Fundamentowanie dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.33.20 - Fundamentowanie dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych Oryginalny kod CPV: 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi Oryginalny kod CPV: 45.21.33.11 - Przystanki autobusowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.33.11 - Roboty budowlane w zakresie przystanków autobusowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.08.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium 3 000 zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania w.w. warunków Zamawiający żąda następujących dokumentów i oświadczeń: 1. oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 1 - 9 oraz art. 24 ust. 2 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. wykaz wykonanych, minimum dwóch robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto każda z robót z podaniem ich wartości oraz dat i miejsca wykonania, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, 4. wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, w tym uprawnień kierownika robót, przynależność do Izby Inżynierów i Techników Budownictwa (zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane), a także zakresu wykonywanych przez nich czynność. 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości- wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o których mowa w pkt. 2 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w który Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Oświadczenie powinno być złożone nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunki określone powyżej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lomianki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Łomiankach ul. Warszawska 115 , 05-092 Łomianki, pok. 1.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Łomiankach ul. Warszawska 115 , 05-092 Łomianki, pok. 5 (sala konferencyjna).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŁOMIANEK
- Opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowo - kosztorysowej w celu rozbudowy ulicy Pancerz - "Opracowanie projektu rozbudowy ul. Pancerz"
- Oprac. kompleks. dok. projekt.-kosztorys. w celu rozbudowy ul. Wąskiej na odc. długości ok. 450 mb od ul. Długiej do ul. Dolnej w ramach zad. inwest. nr 2024/08 pn.: "Przebudowa ul. Wąskiej"
- Opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowo - kosztorysowej w celu rozbudowy ul. Willowej, ul. Jesionowej, ul. Koncertowej w ramach zadania inwestycyjnego nr 2024/07.
więcej: przetargi w Łomiankach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej Nr 370243W relacji Malanowo Stare - Malanowo Nowe, gm. Mochowo
- Modernizacja budynku Powiatowego Zespołu Szkół Policealnych w Wejherowie
- Budowa ciągu pieszo - rowerowego pomiędzy ul. Karola Darwina a Parkiem Międzyosiedlowym
- Budowa i modernizacja dróg dojazdowych do gruntów rolnych w miejscowości Gorzyce i Jagiełła
- "Remont DP nr 1813B w obrębie Świdry Awissa w km 1+049 ÷ 1+275"
- Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Pysznica
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.