eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kotlin › przebudowa drogi gminnej ulica Południowa w Kotlinie na odcinku 0,41 km - zadanie nr 1; przebudowa drogi gminnnej relacji Wilcza - Magnuszewice na odcinku 1.144 km - zadanie nr 2

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-01-31

POZYCJA 10937

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Kotlin: przebudowa drogi gminnej ulica Południowa w Kotlinie na odcinku 0,41 km - zadanie nr 1; przebudowa drogi gminnnej relacji Wilcza - Magnuszewice na odcinku 1.144 km - zadanie nr 2 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Kotlin, do kontaktów: Wójt Gminy - Walenty Kwaśniewski, inspektor d/s zamówień publicznych - Zdzisława Kasprzak, ul. Powstańców Wielkopolskich 1, 63-220 Kotlin, woj. wielkopolskie, tel. 062 7405481, fax 062 7405481, e-mail: inwestycje@kotlin.com. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.kotlin.com Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa drogi gminnej ulica Południowa w Kotlinie na odcinku 0,41 km - zadanie nr 1; przebudowa drogi gminnnej relacji Wilcza - Magnuszewice na odcinku 1.144 km - zadanie nr 2. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Kotlin, ul. Południowa, Wilcza- Magnuszewice. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi : - Przebudowa drogi gminnej ulica Południowa w Kotlinie na odcinku 0,41 km - zadanie nr 1; - Przebudowa drogi gminnej relacji Wilcza- Magnuszewice na odcinku 1.144 km - zadanie nr 2 Zakres prac do wykonania dla powyższych zadań obejmuje;wyznaczenie trasy, roboty ziemne,podbudowa z kruszywa łamanego, oczyszczanie i skrapianie podbudowy,nawierzchnia z mieszanek mineralno - asfaltowych dodatkowo dla zadania nr 2 - wykonanie przepustów pod koroną drogi; - oznakowanie pionowe,urządzenia zabezpieczające Szczegółowy zakres prac ujęto w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w pzredmiarach robót. Dokumenty te stanowią załączniki do SIWZ 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. Dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. Oświadczenia o treści określonej w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4. Wykaz co najmniej 2 ( dwóch ) robót wykonanych jako główny wykonwaca i zakończonych w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie w zakresie będącym przedmiotem zamówienia z podaniem ich zakresu rzeczowego, wartości oraz daty wykonania i odbiorów wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, ze roboty te zostały wykonane należycie ( referencje, listy polecające, rekomendacje ) - w/g wzoru załącznika nr 2 do SIWZ; 5. Informacja banku prowadzacego rachunek bankowy Wykonawcy, w której potwierdzone zostanie posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytowa w wysokości nie mniejszej niż 500.000 zł, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z załącznikami : załącznik nr 3 do SIWZ.Wykonawca przedłoży dokumenty potwierdzające, że posiada kadrę techniczną uprawnioną do realizacji zadania w branży : budowa dróg.Osoba wytypowana przez Wykonawcę do prowadzenia prac związanych z realizacją zadania musi być na liscie uprawnionych do prowadzenia samodzielnych funkcji w budownictwie i zrzeszona w Polskiej Izbie Inżynierów Budownictwa.Pracownicy produkcyjni ( operatorzy sprzętu i kierowcy ), którzy zostaną wytypowani do realizacji zadania muszą posiadać odpowiednie uprawnienia - co należy potwierdzić odpowiednimi dokumentami.Wszyscy pracownicy produkcyjni winni mieć aktualne badania lekarskie oraz być przeszkoleni w zakresie BHP, co Wykonawca potwierdzi składając na tą okoliczność oświadczenie. 7. Wykaz sprzętu, którym będzie dysponował Wykonawca przy realizacji niniejszego zamówienia- zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ; 8. Dokument wniesienia wadium na cały przedmiot zamówienia - 10.000 zł, 9. Polisa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 10. Oświadczenie o udzielonej gwarancji zgodnie z wzorem załącznik nr 5 do SIWZ, 11. Informacja o ewentualnych podwykonawcach, 12. Oświadczenie Wykonawcy o nie zatrudnianiu podwykonawców - załącznik nr 7 do SIWZ; 13. Tabela czynników cenotwórczych do ewentualnych robót dodatkowych- załącznik nr 8 do SIWZ, 14. Oświadczenie Wykonawcy o dysponowaniu wytwórnią mas bitumicznych zgodnie z wymogiem zapisanym w rozd. III pkt.9, 15. Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu laboratorium zgodnie z wymogiem zapisanym w rozd. III, pkt 9 SIWZ 16. Kosztorys ofertowy, 17. Parafowany wzór umowy jako akceptacja jej treści i warunków w/g załącznika 18. Harmonogram rzeczowo - finansowy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Przedmiot zamówienia polegający na ; - Przebudowa drogi gminnej ulica Południowa w Kotlinie na odcinku 0,41 km - zadanie nr 1 - Przebudowa drogi gminnej relacji Wilcza - Mgnuszewice na odcinku 1,144 km - zadanie nr 2 Wartość zamówienia przekracza równowartość 60.000 EURO. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 3

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 10.000 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia a) posiadają na realizację przedmiotowego zamówienia środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 500.000 zł 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych z zm. 5. Wniosą wadium w wysokości 10.000 zł w wymaganym terminie i formie. 6. Wykonawca musi dysponować niżej wymienionym potencjałem technicznym : wytwórnią mas bitumicznych o wydajności min. 25 T/h położoną w odległości transportu max 2godz. od terenu budowy, lub zapewnić dostarczenie masy o wymaganych do wbudowania właściwościach technologicznych. Wykonawca winien posiadać również laboratorium wykonujące na bieżąco badania mas bitumicznych, lub zapewnienie wykonania tych badań. Każdy z wykonawców powinien dysponować następującym sprzętem własnym lub w stałej dyspozycji ; walce statyczne samojezdne, samochody samowyładowcze 10-15 t, skrapiarka do bitumu samojezdna samochodowa 5 m3, rozkładarka mas bitumicznych o szerokości min 4,0 m, szczotka mechaniczna na podwoziu ciągnika kołowego 37 KW ( 50 KM), równiarka. 7. Każdy z wykonawców zobowiązany jest do udzielenia Zamawiającemu gwarancji jakości na okres 5 lat licząc od dnia odbioru końcowego. 8.Wykonawca musi dysponować osobami legitymującymi się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną im powierzone.Zamawiajacy wymaga, aby kierownik budowy posiadał przygotowanie zawodowe upoważniające do wykonywania samodzielnych funkcji kierownika budowy i robót w specjalności konstrukcyjno - inżynieryjnej w zakresie dróg oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Okregowej Izby Samorządu Zawodowego. 9.Udokumentują, że w okresie ostatnich 5(pięciu lat )( 01.01.2002 - 31.12.2006) a jezeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie i rzetelnie wykonali co najmniej 2 ( dwie ) roboty budowlane porównywalne z robotami będącymi przedmiotem niniejszego zamówienia. Przez porównywalną robtę budowlaną Zamawiający rozumie budowę drogi o nawierzchni bitumicznej, której zakres rzeczowy obejmował budowę drogi o długości co najmniej 1500 m i szerokości 4,0 m. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wyboru najkorzystniejszej oferty zamawiający przyjął następujące kryterium - przyjumjąc odpowiednio wagę procentową - cena oferty brutto - 100 %.Przyjmuje się,że 100 % = 100 pkt. i tak zostanie przeliczona liczba punktów w kryterium cena. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie największą liczbę punktów. Obliczenia dokonywane będą do dwóch miejsc po przecinku. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3. Oświadczenie o treści określonej w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych, 4. Aktualne zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiace przed upływem terminu składania ofert, 5. Wykaz co najmniej dwóch ( 2 ) robót wykonanych i zakończonych w ciągu ostatnich pięciu lat , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie w zakresie będącym przedmiotem zamówienia z podaniem ich zakresu rzeczowego, wartości oraz daty wykonania i odbioru wraz z załączeniem dokumentów powierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie ( referencje, listy polecajace, rekomendacje )- w/g wzoru stanowiacego załącznik nr 2, 6. Informacja banku prowadzącego rachunek bankowy Wykonawcy, w której potwierdza się posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 500.000 zł wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiace przed upływem terminu składania ofert, 7. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z załącznikami - załącznik nr 3 do SIWZ.Wykonawca przedłoży dokumenty potwierdzające, że posiada kadrę techniczną uprawnioną do realizacji zadania w branży : budowa dróg.Osoba wytypowana przez Wykonawcę do prowadzenia praz związanych z realizacją zadania musi być na liście uprawnionych do prowadzenia samodzielnych funkcji w budownictwie i zrzeszona w Polskiej Izbie Inzynierów Budowlanych.Pracownicy produkcyjni ( operatorzy sprzętu i kierowcy ), którzy zostaną wytypowani do realizacji zadania muszą posiadać odpowiednie uprawnienia - co należy potwierdzić odpowiednimi dokumentam.Wszyscy pracownicy produkcyjni powinni posiadać aktualne badania lekarskie oraz być przeszkoleni w zakresie BHP co Wykonawca poświadczy składając na tą okoliczność oświadczenie. 8. Wykaz sprzetu, którym będzie dysponował wykonawca przy realizacji niniejszego zadania - zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ, 9. Dokument potwierdzający wniesienie wadium, 10. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 11.Oswiadczenie o udzielonej gwarancji na przedmiot umowy zgodnie z wzorem nr 5 do SIWZ, 12.Informacja o podwykonawcach - załącznik nr 6 do SIWZ, 13. Oświadczenie Wyukonawcy o nie zatrudnianiu podwykonawców - załącznik nr 7 do SIWZ, 14.Tabela czynników cenotwórczych do ewentualnych robót dodatkowych - załącznik nr 8 do SIWZ, 15. Oświadczenie wykonawcy o dysponowaniu wytwórną mas bitumicznych zgodnie z wymogiem zapisanym w rozd. III, pkt.9 SIWZ lub zapewnienie o dostarczeniu masy o wymaganych do wbudowania właściwościach technologicznych, 16.Oświadczenie wykonawcy o posiadaniu laboratorium zgodnie z wymogiem zapisanym w rozdz.III, pkt.9 SIWZ lub zapewnienie o możliwości wykonywania na bieżąco koniecznych badań, 17. Kosztorys ofertowy stanowiacy załącznik, 18. Parafowany wzór umowy jako akceptacja jej treści i warunków w/g załącznika, 19. Harmonogram rzeczowo - finansowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kotlin.com. Opłata: 30 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: w kasie Urzędu Gminy w Kotlinie lub za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.03.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 05.03.2007, godzina 10:15, Urząd Gminy w Kotlinie, ul. Powstańców Wielkopolskich 1, pokój nr 2 - sala posiedzeń.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 29.01.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.