Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-03-19
Tuchola: Przewóz osób - klientów/ek Ośrodka Pomocy Społecznej w Tucholi w ramach projektu systemowego Uwierz w swoje możliwości w 2013r
Numer ogłoszenia: 109370 - 2013; data zamieszczenia: 19.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej w Tucholi , ul. Świecka 45, 89-500 Tuchola, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 334 89 50, faks 52 336 00 62.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ops.tuchola.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Ośrodek Pomocy Społecznej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przewóz osób - klientów/ek Ośrodka Pomocy Społecznej w Tucholi w ramach projektu systemowego Uwierz w swoje możliwości w 2013r.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przewóz osób - klientów/ek Ośrodka Pomocy Społecznej w Tucholi w ramach projektu systemowego Uwierz w swoje możliwości w 2013r. Zakres usług: a) grupa I nie więcej niż 15 osób. 1/ trasa: tam i z powrotem 90 km (+/- 5 km) - tam: Tuchola - Bladowo - Wysoka - Raciąż - Stobno - Stobno-Tajwan - Białowieża - Tuchola, z powrotem: Tuchola - Białowieża - Stobno-Tajwan - Stobno - Raciąż - Wysoka - Bladowo- Tuchola. b) grupa II nie więcej niż 15 osób. 1/ trasa: tam i z powrotem 130 km (+/- 5 km) - tam: Tuchola - Łosiny - Barłogi - Legbąd - Wielka Komorza - Kiełpin - Kiełpin Wybudowanie, - z powrotem: Tuchola - Kiełpin Wybudowanie - Kiełpin - Wielka Komorza - Legbąd - Barłogi - Łosiny - Tuchola. Podane ilości kilometrów są wartościami szacunkowymi i Zamawiający przewiduje wzrost lub zmniejszenie ilości kilometrów (+/- 5 km). Wymagania i opis techniczny: 1) świadczenie usług odbywać się będzie w dni powszednie w przedziale czasowym: - tam: 6.30 - 8.00, - z powrotem: 16.00-18.30. Zajęcia dla uczestników projektu w poszczególnych grupach będą się odbywały w tym samym czasie. 2) Wykonawca musi dysponować 1 lub 2 samochodami osobowymi przystosowanymi do przewozu minimum 15 pasażerów każdy. Pojazdy muszą być sprawne technicznie, posiadać aktualne badania techniczne, ubezpieczenie OC i NNW. 3) Wykonawca jest zobowiązany zabrać osoby z miejsc wskazanych przez Zamawiającego, zgodnie z opisanymi wyżej trasami dla grupy I i grupy II. Miejsca przystankowe zostaną przedstawione Wykonawcy po zawarciu umowy (przewiduje się, że miejsca te będą się mieściły w okolicach centrum danej miejscowości, nie jest to tożsame, z tym że miejscem wsiadania i wysiadania uczestników projektu będzie przystanek autobusowy). 4) Zamawiający dostarczy plakat informujący o realizacji projektu, który Wykonawca zobowiązuje się umieścić w widocznym miejscu, na bocznej szybie pojazdu najbliższej drzwi wejściowych, czas przewozu uczestników projektu systemowego. 5) Zamawiający przekaże Wykonawcy liczbę uczestników, którzy będą korzystać z przejazdu (wsiadać i wysiadać w danej miejscowości) w formie pisemnej i elektronicznej, nie później niż w terminie dwóch dni przed ustalonym rozpoczęciem usługi. amówienie należy zrealizować w terminie: od 22.04.2013r. do 26.04.2013r. Miejscem realizacji zamówienia jest teren gminy Tuchola.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego 60.17.00.00 - Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 26.04.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa minimalnych standardów. Ocena spełnienia warunku zostanie sprawdzona na podstawie złożonego oświadczenia w formie weryfikacji ww. dokumentu, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa minimalnych standardów. Ocena spełnienia warunku zostanie sprawdzona na podstawie złożonego oświadczenia w formie weryfikacji ww. dokumentu, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa minimalnych standardów. Ocena spełnienia warunku zostanie sprawdzona na podstawie złożonego oświadczenia w formie weryfikacji ww. dokumentu, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa minimalnych standardów. Ocena spełnienia warunku zostanie sprawdzona na podstawie złożonego oświadczenia w formie weryfikacji ww. dokumentu, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przedstawił opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Ocena spełnienia warunku zostanie sprawdzona na podstawie złożonego oświadczenia w formie weryfikacji ww. dokumentu, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) wypełniony formularz oferty (wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ) 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy. 3) Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24. ust. 2 pkt 5 ww. ustawy lub informacja o braku przynależności do grupy kapitałowej (wzór stanowi załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ). 4) Ubezpieczenie NNW pasażerów - Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza przed podpisaniem umowy przedstawi w/wym dokument.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana postanowień umowy może być dokonana jedynie w przypadku zmian nieistotnych w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru oferty (art. 144 ustawy Pzp) lub zmian istotnych w wypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w szczególności: 1) zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji zamówienia, 2) zmiany miejsca realizacji zajęć, gdy konieczność jej dokonania wynika z przyczyn losowych, niezależnych od Wykonawcy, 3) zmiany wynagrodzenia zamówienia w przypadku: - rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy - w takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia; 4) w sytuacji, gdy Wykonawca opierał się na zasobach podmiotów trzecich wskazując spełnienie warunku udziału w postępowaniu, dopuszcza się zmianę tych podmiotów na etapie realizacji zamówienia, pod warunkiem, że nowy podmiot wykaże spełnienie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o zamówienie publiczne, 5) zmiany uzasadnionej okolicznościami, o których mowa w art. 3571 k.c. - Jeżeli z powodu nadzwyczajnej zmiany stosunków spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby jednej ze stron rażącą stratą, czego strony nie przewidziały przy zawarciu umowy, sąd może po rozważeniu interesów stron, zgodnie z zasadami współżycia społecznego, oznaczyć sposób wykonania zobowiązania, wysokość świadczenia lub nawet orzec o rozwiązaniu umowy, 6) zmiany osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad przedmiotem umowy, których nie można było przewidzieć w chwili sporządzenia specyfikacji i w chwili zawarcia umowy, a których zmiana ma bezpośredni wpływ na wykonanie umowy np. gdyby wskutek wydarzeń losowych osoby wskazane w umowie nie mogły pełnić swoich czynności w okresie obowiązywania umowy. W przypadku osób sprawujących nadzór nad realizacją umowy ze strony Wykonawcy zmiana którejkolwiek z osób musi być uzasadniona przez Wykonawcę na piśmie i zaakceptowana pisemnie przez Zamawiającego. Zamawiający zaakceptuje zmianę wyłącznie wtedy, gdy dokonana zmiana nie spowoduje wydłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy, 7) zmiany prowadzącej do likwidacji oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ops.tuchola.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Pomocy Społecznej w Tucholi, ul. Świecka 45, 89-500 Tuchola.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.03.2013 godzina 09:00, miejsce: Ośrodek Pomocy Społecznej w Tucholi, ul. Świecka 45, 89-500 Tuchola.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z TUCHOLI
więcej: przetargi w Tucholi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dowóz dzieci do szkół na terenie Gminy Zawoja w roku szkolnym 2024/2025"
- " Przewóz uczniów z terenu gminy Rozdrażew dojeżdżających do szkół od dnia 2 września 2024 r. do 27 czerwca 2025 r., wraz z opieką"
- "Usługi transportu iniektu dla Kopalni soli "Wieliczka""
- Dowóz uczniów zamieszkałych na terenie Gminy Rogoźno do placówek oświatowych wraz z zapewnieniem opieki w czasie dowozu w okresie od 01.09.2024 r. do 30.06.2025 r. w oparciu o bilety miesięczne
- Dowóz uczniów z terenu Gminy Prostki do Szkoły Podstawowej im. Kard. Stefana Wyszyńskiego w Rożyńsku Wielkim oraz Zespołu Szkół Specjalnych im. Jana Pawła II w Grajewie w roku szkolnym 2024/2025
- Kompleksowa organizacja kongresu naukowego AI&EDU Szkoły Głównej Mikołaja Kopernika w Warszawie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.