eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sierpc › Rozbudowa istniejącego budynku szkoły o budynek hali sportowej z niezbędnym zapleczem socjalno-sanitarnym i zagospodarowaniem terenu przewidzianej do realizacji na działce nr 195/1 w Studzieńcu, gm. Sierpc. Etap II

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-07-18

Ogłoszenie nr 109353 - 2017 z dnia 2017-07-18 r.

Sierpc: Rozbudowa istniejącego budynku szkoły o budynek hali sportowej z niezbędnym zapleczem socjalno-sanitarnym i zagospodarowaniem terenu przewidzianej do realizacji na działce nr 195/1 w Studzieńcu, gm. Sierpc. Etap II
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 536511-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Studzieńcu, krajowy numer identyfikacyjny 9784400000, ul. Studzieniec 30, 09200 Sierpc, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 24 275 08 10, faks 24 275 08 10, e-mail zszstudzieniec@home.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Rozbudowa istniejącego budynku szkoły o budynek hali sportowej z niezbędnym zapleczem socjalno-sanitarnym i zagospodarowaniem terenu przewidzianej do realizacji na działce nr 195/1 w Studzieńcu, gm. Sierpc. Etap II

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZSCKR.071/4/4/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest drugi etap rozbudowy istniejącego budynku szkoły o budynek hali sportowej z niezbędnym zapleczem socjalno-sanitarnym i zagospodarowaniem terenu przewidzianej do realizacji na działce nr 195/1 w Studzieńcu, gm Sierpc. Zakres inwestycji jest kontynuacją robót budowlanych wykonanych w pierwszym etapie realizacji, który swoim zakresem obejmował niezbędne roboty budowlane zmierzające do powstania fundamentów, ścian zewnętrznych, ścian nośnych oraz wszystkich elementów konstrukcyjnych żelbetowych i murowanych budynku w stanie surowym, zwieńczonych stropami żelbetowymi, wieńcami i attykami zabezpieczonymi do czasu realizacji kolejnego etapu inwestycji przed działaniami warunków atmosferycznych. Zakres robót obejmował również wykonanie niezbędnych na tym etapie realizacji inwestycji wykonanie instalacji zewnętrznych w zakresie instalacji deszczowej i kanalizacji sanitarnej oraz niezbędnych instalacji sanitarnych wewnętrznych podposadzkowych. 2. Przedmiot zamówienia II etapu realizacji wymaga wykonania takich prac, jak: Branża budowlana: 1) Wykonanie robót murowych związanych ze wznoszeniem: ścianek działowych 2) Wykonania drewnianej konstrukcji dachu nad halą sportową oraz sala fitness i siłownią 3) Wykonanie pokrycia dachowego nad halą sportową 4) Wykonanie pokrycia dachowego nad salą fitness i siłownią 5) Wykonanie warstw stropodachu nad pozostałymi pomieszczeniami 6) Montaż rynien i rur spustowych w całym budynku i wpięcie w system zewnętrznej kanalizacji deszczowej. 7) Dostawa i montaż stolarki okiennej, drzwiowej i świetlika dachowego. 8) Wykonanie tynków i okładzin wewnętrznych w całym budynku z wyłączeniem malowania ścian oraz dostawy i montażu paneli akustycznych. Branża sanitarna: 1) Wykonanie przyłącza c.o. 2) Wykonanie przyłącza wodnego 3) Wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej (pozostała część) Branża elektryczna i teletechniczna: 1) Wykonanie instalacji elektrycznej- oświetlenia i gniazd wtykowych 2) Wykonanie instalacji nagłośnienia 3) Wykonanie instalacji przyzywowej 4) Wykonanie instalacji telefonicznej i komputerowej 5) Wykonanie instalacji odgromowej (pozostała część) 6) Montaż systemu alarmowego 7) Montaż IP- dozoru wizyjnego i rejestracji zdarzeń TVU Podstawą wykonania wszystkich wyżej wymienionych robót jest dokumentacja projektowa, na podstawie której zostało wydane pozwolenie na budowę. Zamawiający stoi na stanowisku, aby składający ofertę przeprowadził wizję lokalną na miejscu budowy z uwagi na fakt, że niniejsze postępowanie dotyczy wyłonienia wykonawcy, który będzie kontynuował prace budowlane. Zamawiający zastrzega, że załączone przedmiary robót poszczególnych branż traktować należy jako pomocnicze przy sporządzaniu oferty. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto: 1) oznakowanie i organizację ruchu na czas realizacji robót, 2) opracowanie planu organizacji budowy oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia zgodnie z zapisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz. 290), 3) utrzymanie obiektu do czasu odbioru bezusterkowego 4. Wykonawca jest odpowiedzialny za zmianę organizacji ruchu na drodze gminnej dojazdowej od DK 10 do szkoły przez uzyskanie odpowiedniej zgody Wójta Gminy w Sierpcu, by uniknąć problemów z wjazdem ciężkiego samochodu na teren budowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45212220-4
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT1951219.51
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
WIKSBUD Sp. z o.o., , Okrzei 7, 87-600, Lipno, kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2219689.06
Oferta z najniższą ceną/kosztem 219689.06
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2946169.80
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 12.4
IV.8) Informacje dodatkowe: Roboty sanitarne - 3,6%; roboty elektryczne - 8,8%.


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.