eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brenna › Stanowisko do obserwowania nietoperzy w ramach projektu p.n. Ochrona nietoperzy w Gimnazjum w Brennej.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-03-19

Brenna: Stanowisko do obserwowania nietoperzy w ramach projektu p.n. Ochrona nietoperzy w Gimnazjum w Brennej.
Numer ogłoszenia: 109340 - 2013; data zamieszczenia: 19.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 70216 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Brenna, ul. Wyzwolenia 77, 43-438 Brenna, woj. śląskie, tel. 033 8536222, faks 033 8536370.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Stanowisko do obserwowania nietoperzy w ramach projektu p.n. Ochrona nietoperzy w Gimnazjum w Brennej..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, wykonanie i wykończenie robót budowlanych stanowiska do obserwowania nietoperzy w ramach projektu p.n. Ochrona nietoperzy w Gimnazjum w Brennej w zakresie opisanym w: 2.1.Programie funkcjonalno-użytkowy opracowanym przez INFOMARK Ciućka Marek ul. Beskidzka 5, 44-200 Rybnik - załącznik nr 7 do SIWZ 2.2.Ekspertyzie chiropterologicznej sporządzonej na potrzeby zaprojektowania i wybudowania obserwatorium nietoperzy na strychu Gimnazjum w Brennej, wraz z wynikami rocznego monitoringu przedrealizacyjnego obiektu - załącznik nr 9 do SIWZ 2.3.Decyzjach Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Katowicach: WPN.6402.169.3.2011.DC z dnia 16 sierpnia 2011 r. WPN.6402.380.2012.DC z dnia 28 listopada 2012 r.- załącznik nr 10 do SIWZ Wykonawca opracuje i weźmie odpowiedzialność za projekt budowlany, projekt wykonawczy oraz za każdy inny dokument wymagany przez Zamawiającego zgodnie z obowiązującą w tym zakresie ustawą Prawo budowlane. Po zaakceptowaniu projektu budowlanego przez Zamawiającego, Wykonawca uzyska w imieniu Zamawiającego pozwolenie na budowę, a następnie natychmiast przystąpi do wykonania robót budowlanych. 3.Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej w zakresie umożliwiającym uzyskanie pozwolenia na budowę, projektów wykonawczych oraz wykonanie robót budowlanych w oparciu o Program Funkcjonalno - Użytkowy, Ekspertyzę chiropterologiczną, decyzje RDOŚ, dotyczące zaprojektowania i wybudowania stanowiska do obserwowania nietoperzy w ramach projektu Ochrona nietoperzy w Gimnazjum w Brennej. 4.W zakresie szczegółowym przedmiot zamówienia stanowi Obserwatorium nietoperzy na strychu Gimnazjum w Brennej obejmujące następujące obiekty na terenie Gimnazjum. 4.1. Na parterze - miejsce do oglądania - podgląd z kamer usytuowanych na poddaszu dla osób niepełnosprawnych, zlokalizowane w holu przy wejściu głównym. Wyposażenie: - żaluzje okienne umożliwiające zaciemnienie pomieszczenia podczas oglądania - krzesła modułowe przenośne w zestawach po 4 miejsca siedzące. Należy przewidzieć 4 moduły - nagłośnienie - zabudowa ciągu komunikacyjnego przeszkleniem systemowym - telewizor wielkoformatowy LCD minimum 50 - odtwarzacz DVD - tablice edukacyjno informacyjne ( 4 szt ) wraz z modelem naturalnej wielkości nietoperza 4.2. Na strychu - stanowisko do bezpośredniego obserwowania nietoperzy o wymiarach umożliwiających jednoczesną obserwację przez 10 osób, z miejscami siedzącymi, wyposażone w: - nagłośnienie umożliwiające nasłuchiwanie obserwowanych nietoperzy - system odtwarzania dźwięków emitowanych przez nietoperze - słuchawki odsłuchowe 3 kpl podłączone do systemu odtwarzania dźwięków emitowanych przez nietoperze - przeszklenie systemowe wygłuszające wnętrze pomieszczenia do obserwacji nietoperzy oraz nieprzepuszczające światła w stronę siedliska nietoperzy - wygłuszoną podłogę - wygłuszoną i ocieploną przestrzeń wnętrza pomieszczenia do obserwacji - wentylację - oświetlenie - oświetlenie awaryjne - system kamer do obserwacji pozostałych miejsc siedliskowych w zakamarkach poddasza - telewizor LCD minimum 40 sprzężony z kamerami W ramach zamówienia należy także zaprojektować i wykonać połączenie przewodowe z kamer na strychu do miejsca oglądania zlokalizowanego w holu przy wejściu głównym. 5. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje także: 5.1.Usuwanie wszelkich wad w wykonywanym przedmiocie zamówienia aby przedmiot zamówienia był w pełnej zgodności z postanowieniami zawartymi w Programie Funkcjonalno- Użytkowym, Ekspertyzie chiropterologicznej, decyzjami RDOŚ. 5.2.Roboty towarzyszące w tym: doprowadzenie do należytego stanu i porządku terenu budowy, wykonanie przez Wykonawcę wszelkich prac związanych z wymogami BHP, organizacją i realizacją umowy bez zakłóceń w funkcjonowaniu placówki szkolnej. 5.3.Wykonawca będzie odpowiedzialny za wszelkie uszkodzenia powstałe w czasie realizacji umowy. Niezwłocznie naprawi wszelkie powstałe uszkodzenia na własny koszt, a także, jeśli to konieczne, przeprowadzi inne prace nakazane przez pełniącego nadzór nad realizacją przedmiotu umowy, po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego. 6. Dokumentacja techniczna znajduje się również do wglądu w siedzibie zamawiającego pok. nr 26 od poniedziałku do czwartku w godz. od 730 do 1530., w piątek od 730 do 1430. 7. Wykonawca wykona wszelkie inne roboty towarzyszące, tymczasowe, porządkowe i zabezpieczające - niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia i funkcjonowania obiektu, w tym zaplecza budowy. 8.Wykonawca zobowiązany jest do: - realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z wymogami prawa budowlanego, wiedzą i sztuką techniczną, zaleceniami jednostek uzgadniających, obowiązującymi normami technicznymi, - wykonanie wszystkich prac związanych z oznakowaniem i zabezpieczeniem terenu budowy zgodnie z przepisami BHP, - po zakończeniu robót uporządkowania terenu najpóźniej w ciągu 14 dni, - usunięcia na własny koszt skutków awarii które zostały spowodowane przez Wykonawcę, - złożenia zawierającego Dziennik Budowy, oświadczenie kierownika budowy, protokoły z prób szczelności, protokoły odbioru technicznego badań i sprawdzeń, deklaracje zgodności, atesty, wyniki pomiarów, badań, instrukcje eksploatacyjne, protokoły pomontażowe, gwarancje i wszystkie inne dokumenty niezbędne do stwierdzenia prawidłowości wykonania robót. - Przedmiot zamówienia zostanie zrealizowany z zastosowaniem materiałów i urządzeń zgodnych normami polskimi, posiadających wymagane przepisami dopuszczenia do stosowania w budownictwie oraz zgodne z wymaganiami Zamawiającego i nadzoru przyrodniczego. Materiały będą poddawane na bieżąco testom w miejscu wyprodukowania lub na placu budowy, jakich wymagać będzie Zamawiający. - Wykonawca zapewni instrumenty, robociznę i materiały potrzebne do wykonania testów i zbadania jakości, wagi lub ilości użytych materiałów oraz dostarczy przed ich użyciem próbki i dokumenty świadczące o ich dopuszczeniu do stosowania w budownictwie. Wszystkie próbki i dokumenty dostarczy Wykonawca na własny koszt. Koszty przeprowadzenia testów ponosi Wykonawca. Przedmiot zamówienia współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach RPO WSL na lata 2007-2013 Ewentualnie podane nazwy własne producentów lub wyrobów należy traktować jako przykładowe. Oznacza to, że można zastosować materiały i wyroby podane jako przykładowe lub równoważne, pod warunkiem uzyskania parametrów technicznych równych lub lepszych niż uzyskane poprzez realizację wg wskazań dokumentacji technicznej...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach RPO WSL na lata 2007-2013..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FAKTORIA SP. J. M.H. SZAFARCZYK, ul. Zawadzkiego 18, 43-252 Golasowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 180139,56 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 218775,57

  • Oferta z najniższą ceną: 218775,57 / Oferta z najwyższą ceną: 218775,57

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.