eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa sprzętu medycznego dla Centralnej Wojskowej Przychodni Lekarskiej CePeLek SP ZOZ

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-04-06

Warszawa: Dostawa sprzętu medycznego dla Centralnej Wojskowej Przychodni Lekarskiej CePeLek SP ZOZ
Numer ogłoszenia: 109308 - 2012; data zamieszczenia: 06.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centralna Wojskowa Przychodnia Lekarska "CePeLek" Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Koszykowa 78, 00-911 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4291091, faks 022 6214364.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cepelek.mil.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.cepelek.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego dla Centralnej Wojskowej Przychodni Lekarskiej CePeLek SP ZOZ.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr I- Lampa szczelinowa ze stolikiem i tonometrem aplanacyjnym-1kpl Pakiet nr II- Diatermia elektrochirurgiczna-szt.1 Pakiet nr III-Autoklaw parowy komorowy-szt.6 Pakiet nr IV-Cykloergometr-szt.1 Pakiet nr V-Sprzęt rehabilitacyjny(stół rehab.-szt.4, przyrząd do ćwiczeń stawu skokowego-szt.1, materac rehab..składany 3-częściowy-szt.2 , drobny sprzęt. rehab-2kpl.) Pakiet nr VI-Sprzęt rehabilitacyjny-stepper-szt.2 Pakiet nr VII- Ligator proktologiczny-szt.1 Pakiet nr VIII- Narzędzia chirurgiczne Pakiet nr IX- Wózek-stojak do butli tlenowych o poj.10l-szt.6 Pakiet nr X-Wieszaki ubraniowe stojące-szt.6 Pakiet nr XI-wózek inwalidzki-szt.1.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.13.00.00-0, 33.15.00.00-6, 33.19.11.10-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
  • inne dokumenty

    Wymagane prawem RP certyfikaty, atesty/dopuszczenia /zgodnie z ustawą z dnia 20.05.2010r o wyrobach medycznych(Dz.U z 2010r. nr 107 poz. 679 ze zm.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cepelek.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centralna Wojskowa Przychodnia Lekarska CePeLek SP ZOZ , 00-911Warszawa, ul.Koszykowa 78 pokój nr 13 w godzinach 7.30-15.05.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.04.2012 godzina 10:30, miejsce: Kancelaria Zamawiającego pokój nr 8.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr I- Lampa szczelinowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lampa szczelinowa ze stolikiem i tonometrem aplanacyjnym- 1 kpl..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr II- Diatermia elektrochirurgiczna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Diatermia elektrochirurgiczna-aparat do wycinania i koagulowania zmian przy wykorzystaniu przepływu prądu wysokiej częstotliwości-szt.1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.16.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr III -Autoklawy parowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Autoklawy parowe -szt.6 dwa autoklawy z demineralizatorem cztery autoklawy bez demineralizatora.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.13.00.00-0, 33.19.11.10-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr IV-Cycloergometr.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cycloergometr- sterowany mikrokomputerowo z elektrycznym pomiarem mocy-szt.1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.13.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr V-sprzęt rehabilitacyjny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt rehabilitacyjny:stół rehabilitacyjny dwuczęściowy-4szt.,przyrząd do ćwiczeń stawu skokowego-szt.3,materac rehabilitacyjny składany 3-czściowy -szt.2, drobny sprzęt rehabilitacyjny-1kpl..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.13.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr VI-sprzęt rehabilitacyjny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Urządzenie do ćwiczeń czynnych (stepper)-szt.2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.13.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr VII-ligator prtoktologiczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ligator proktologiczny-szt.1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 8-narzędzia chirurgiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Narzedzia chirurgiczne : -nożyczki chirurgiczne,do zdejmowania szwów,preparacyjne. chirurgiczne proste, do bandazy. -imadła -pęsety -rękojeść do skalpela-szt.3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet nr IX- wózek-stojakdo butli tlenowych o poj.10l..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wózek-stojak do butli tlenowych opojemnosci10l.-6szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet nr X-wieszaki ubraniowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wieszaki ubraniowe stojące ,stabilne, 5-8 ramienne do gabinetów medycznych -szt.6.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet nr XI- wózek inwalidzki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wózek inwalidzki ręczny-szt.1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.