eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Dostawa, montaż, konfiguracja oraz uruchomienie serwera i części składowych Infrastruktury Typu HP BladeSystem

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-05-05

Łódź: Dostawa, montaż, konfiguracja oraz uruchomienie serwera i części składowych Infrastruktury Typu HP BladeSystem
Numer ogłoszenia: 109299 - 2010; data zamieszczenia: 05.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy nr 2 w Łodzi , ul. Kilińskiego 102/102a, 90-012 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6768027, faks 042 6768004.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup2.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa, montaż, konfiguracja oraz uruchomienie serwera i części składowych Infrastruktury Typu HP BladeSystem.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, montaż, konfigurację oraz uruchomienie serwera i części składowych Infrastruktury Typu HP BladeSystem. 1. Serwer blade - 1 sztuka. 1) Serwer połówkowej wysokości, dedykowany do montażu w posiadanej przez Zamawiającego obudowie blade HP c7000. 2) Procesory: zainstalowane dwa procesory czterordzeniowe, dedykowane do pracy w serwerach, o wydajności równoważnej lub lepszej procesorowi Intel Xeon 5570. Dopuszcza się rozwiązanie z większą liczbą procesorów, przy założeniu że oferowany serwer z większą liczbą procesorów będzie miał wydajność równą lub większą od wymaganej. W przypadku zaoferowania innego procesora lub serwera z większą ilością procesorów Zamawiający wymaga przeprowadzenia w siedzibie Zamawiającego testów porównawczych (serwera w wymaganej konfiguracji opartego o procesor Intel Xeon 5570 oraz serwera z procesorem oferowanym przez Wykonawcę) potwierdzających wydajność zaoferowanego serwera w oferowanej konfiguracji procesorów. 3) Pamięć RAM: zainstalowane 32 GB RAM typu DDR3-1333 Registered w maksymalnie czterech modułach pamięci (ze względu na zapewnienie możliwości rozbudowy), możliwość instalacji w serwerze minimum 192 GB pamięci RAM. 4) Sterownik dysków wewnętrznych: wbudowany kontroler macierzowy, RAID 0 ,1, z pamięcią cache minimum 512 MB i modułem podtrzymania bateryjnego. 5) Dyski twarde: zainstalowane dwa dyski SAS 2.5 typu Hot-plug o pojemności 72 GB i prędkości 15.000 obr.-min. każdy, dostępne od frontu serwera. 6) Interfejsy sieciowe (LAN): wbudowane dwa interfejsy (porty) sieciowe 10 Gigabit Ethernet. 7) Interfejsy sieciowe (SAN): zainstalowane dwa interfejsy FibreChannel o minimalnej prędkości 4 Gb-s. 8) Porty wewnętrzne: wewnętrzny port USB i wewnętrzny slot na karty SD 9) Zarządzanie: karta zdalnego zarządzania w pełni zgodna ze standardem kart iLO2 (standard wykorzystywany przez Zamawiającego). 10) Wspierane systemy operacyjne: Microsoft Windows Server 2003, Microsoft Windows Server 2008, Red Hat Enterprise Linux, SUSE Linux Enterprise Server, VMware. 11) Gwarancja i wsparcie techniczne: 3 lata z czasem reakcji w ciągu 4 godzin od momentu zgłoszenia. 12) Wraz z urządzeniami muszą zostać dostarczone: - pełna dokumentacja w języku polskim lub angielskim, - dokumenty potwierdzające, że proponowane urządzenia posiadają wymagane deklaracje zgodności z normami bezpieczeństwa (CE), lub oświadczenie, że deklaracja nie jest wymagana. 2. Przełącznik Gigabit Ethernet - 1 sztuka. 1) Urządzenie przystosowane do montażu w 19 szafie rack, wysokość urządzenia 1 RU. 2) Ilość portów: minimum 24 porty Ethernet 10-100-1000 RJ-45, minimum 24 porty dual-personality: Ethernet 10-100-1000 RJ-45 lub mini-GBIC (SFP). 3) Zarządzanie: CLI, WWW, telnet, SSHv2, pozapasmowe (port szeregowy RS-232C). Możliwość stakowania switchy (do 16 urządzeń w stosie), zarządzanie stosem poprzez pojedynczy adres IP. 4) Warstwa przełączania: 2. 5) Prędkość magistrali: minimum 48 Gbps. 6) Przepustowość: minimum 35,7 mpps. 7) Ilość obsługiwanych VLANów: minimum 64. 8) Funkcje wysokiej dostępności: Multiple Spanning Tree (802.1s), Agregacja portów LACP (802.3ad). 9) Bezpieczeństwo: RADIUS, TACACS+, SNMPv3, SSL, SSHv2, 802.1x (możliwość jednoczesnej autentykacji dwoma sposobami np. 802.1x oraz MAC, lub 802.1x lub WWW, obsługa do 8 autentykowanych stacji na jednym porcie), Port Security, BPDU Protection. 10) QoS: priorytetyzacja ruchu zgodna z 802.1p bazująca na IP ToS, TCP-UDP, DiffServ 11) Monitorowanie: RMON 4 grupy statistics, history, alarm, events 12) Pozostałe funkcje LLDP, LLDP-MED, dwa niezależne obrazy systemu operacyjnego w pamięci Flash obsługa ramek typu Jumbo. 13) Oprogramowanie: aktualizacje dostępne na stronie producenta bez dodatkowych opłat. 14) Gwarancja: wieczysta. 15) Wraz z urządzeniami muszą zostać dostarczone: - pełna dokumentacja w języku polskim lub angielskim, - dokumenty potwierdzające, że proponowane urządzenia posiadają wymagane deklaracje zgodności z normami bezpieczeństwa (CE), lub oświadczenie, że deklaracja nie jest wymagana. 3. Zestaw pamięci RAM - 4 sztuki. 1) Zawartość pojedynczego zestawu: dwa moduły pamięci po 4 GB każdy w specyfikacji Fully Buffered DIMM PC2-5300. 2) Zestaw przeznaczony do instalacji w posiadanych przez Zamawiającego serwerach HP BL480c. 3) Gwarancja i wsparcie techniczne: 3 lata z czasem reakcji w ciągu następnego dnia roboczego od momentu zgłoszenia. 4. Dysk twardy - 4 sztuki 1) Dysk SAS 2.5 typu Hot-plug o pojemności 146 GB i prędkości 10.000 obr.-min. 2) Dysk przeznaczony do instalacji w posiadanym przez Zamawiającego serwerze HP DL380 G5. 3) Gwarancja i wsparcie techniczne: 3 lata z czasem reakcji w ciągu następnego dnia roboczego od momentu zgłoszenia. 5. Moduł bateryjny do zasilacza awaryjnego - 1 szt. 1) Moduł bateryjny (tzw. ERM - Enhanced Runtime Module) przeznaczony do instalacji z posiadanym przez Zamawiającego zasilaczem HP R5500. 2) Obudowa typu rack 19, wysokość 3U. 3) Gwarancja i wsparcie techniczne: 3 lata z czasem reakcji w ciągu następnego dnia roboczego od momentu zgłoszenia. 6. Zestaw licencji oprogramowania do backupu - 1szt. 1) Uaktualnienie licencji na posiadane przez Zamawiającego oprogramowanie HP Data Protector Express 3.5 do wersji 4.0. 2) Uaktualnienie trzech licencji typu serwerowego do posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania HP Data Protector Express 3.5 do wersji 4.0. 3) Zestaw trzech licencji typu serwerowego w wersji 4.0 do posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania HP Data Protector Express 3.5. 4) Jedna licencja na kopie zapasowe typu Disc2Any2Any w wersji 4.0 do posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania HP Data Protector Express 3.5. W przypadku sprzętów o których mowa w ust. 1-5 Zamawiający wymaga aby: 1) Sprzęt dostarczony w ramach realizacji umowy był sprzętem nowym, nie używanym (dostarczanym) wcześniej w innych projektach, 2) Sprzęt dostarczony w ramach realizacji umowy posiadał świadczenia gwarancyjne oparte na oficjalnej gwarancji świadczonej przez producenta sprzętu, 3) Sprzęt dostarczony w ramach realizacji umowy był sprzętem zakupionym w oficjalnym kanale sprzedaży producenta, co oznacza, że będzie on sprzętem nowym i posiadającym stosowny pakiet usług gwarancyjnych kierowanych do użytkowników z obszaru Rzeczpospolitej Polskiej..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.12.00 - Osprzęt do dużych systemów komputerowych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykonanie minimum trzech dostaw z zakresu przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż 150.000,00 zł brutto w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (Załącznik Nr 4 do SIWZ)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • przedstawienie opłaconej polisy ubezpieczeniowej, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 150.000,00 zł brutto

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1 oświadczenie w trybie art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - stanowiące załącznik nr 1 do SIWZ, 2 oświadczenie ofertowe - stanowiące załącznik nr 5 do SIWZ, 3 część finansową sporządzoną przez wypełnienie formularza cenowego będącego załącznikiem nr 6 do SIWZ 4 opis oferowanych urządzeń sporządzony przez wypełnienie załączników 7A - 7E do SIWZ

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup2.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy Nr 2 w Łodzi, ul. Kilińskiego 102/102a, 90-012 Łódź, pok. 401.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.05.2010 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy Nr 2 w Łodzi, ul. Kilińskiego 102/102a, 90-012 Łódź,kancelaria pok. 006.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.