eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rawicz › Remont budynku świetlicy wiejskiej w Żylicach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-05-17

Rawicz: Remont budynku świetlicy wiejskiej w Żylicach
Numer ogłoszenia: 109273 - 2012; data zamieszczenia: 17.05.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 80311 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Gminy Rawicz działający w imieniu Gminy Rawicz, ul. Piłsudskiego 21, 63-900 Rawicz, woj. wielkopolskie, tel. 065 5465400, faks 065 5464167.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku świetlicy wiejskiej w Żylicach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie budynku świetlicy wiejskiej w Żylicach wraz z budową wiaty z konstrukcji drewnianej oraz zakupem, dostawą i montażem wyposażenia, w ramach zadania: Żylice - wieś z jajem. 2. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności roboty branży budowlanej i elektrycznej, w tym: 1) remont istniejącej wewnętrznej instalacji elektrycznej, 2) montaż oprawy oświetleniowej zewnętrznej i roboty elektryczne zewnętrzne, 3) wymiana posadzki w świetlicy, 4) malowanie wewnętrzne, 5) opalanie i malowanie starych drzwi, 6) montaż nowych drzwi na strych oraz zabudowaniu przestrzeni pod schodami, 7) rozbiórka pieców kaflowych i remont komina, 8) wymiana pokrycia dachu na pokrycie z blachy dachówkowej (montaż rynien dachowych i rur spustowych), 9) wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej, 10) budowa wiaty drewnianej. 3. Zakres zamówienia obejmuje również zakup, dostawę i montaż wyposażenia budynku i terenu, w tym m.in.: krzesła i stoły drewniane, kuchnia żeliwna (angielka), kominek żeliwny wolnostojący, altany biesiadne, ławki, ławko stoły, kosze na śmieci, zjeżdżalnia metalowa, huśtawka podwójna, słup z oponami oraz zakup i dostawę roślin: drzewek iglastych i krzewów. Szczegółowy wykaz oraz ilości wyposażenia świetlicy i terenu (w tym plac zabaw) zawarto w przedmiarze i w załączniku nr 12 do niniejszej SIWZ. 4. Szczegółowy zakres zamówienia stanowiący opis przedmiotu zamówienia określony został za pomocą: 1) przedmiaru robót wraz z kosztorysem zerowym, 2) projektu budowlanego - projekt zagospodarowania działki, architektura + konstrukcja, 3) projekt wykonawczy - branża elektryczna, 4) wykaz i opis wyposażenia świetlicy oraz terenu wraz z rysunkami i zdjęciami, 5) specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, stanowiących integralną część niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wymienione dokumentacje są zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego www.rawicz.pl (zakładka: zamówienia publiczne). Materiały te można również pobrać za opłatą w siedzibie Zamawiającego pok. 111. 5. Mogące występować w dokumentacji projektowej i kosztorysowej nazwy własne producentów lub wyrobów zostały użyte wyłącznie w celu wskazania założonego standardu przyjętych rozwiązań. 6. Wykonawca jest zobowiązany prowadzić roboty budowlane zgodnie z pozwoleniem na budowę, wydanymi warunkami, decyzjami, zatwierdzonymi projektami oraz obowiązującymi przepisami w sposób niezagrażający bezpieczeństwu ludzi i mienia. 7. Roboty winny być prowadzone przez Wykonawcę zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego przez pracowników o odpowiednich kwalifikacjach i uprawnieniach, pod nadzorem osób dozoru Wykonawcy, posiadających uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi. 8. Przy wykonawstwie oraz odbiorze robót objętych niniejszym zamówieniem obowiązywać będą zasady i wymagania dotyczące zasad prowadzenia robót jak również ogólne wymagania dotyczące wykonania i odbioru robót budowlanych określone w: 1) Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, 2) Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Nr IT.2710.8.2012 wraz z załącznikami, 3) kosztorysie ofertowym, 4) projekcie budowlanym i wykonawczym, 5) Polskich Normach. 9. Wymienione w dokumentacjach projektowych i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robot budowlanych wyroby budowlane powinny spełniać wymagania wynikające z Polskich Norm przenoszących normy europejskie PN-EN (normy zharmonizowane). Jeżeli jakakolwiek Polska Norma przenosząca normy europejskie nie została wymieniona w tych dokumentach, a ma zastosowanie dla wyrobu przewidzianego do wbudowania, obowiązkiem Wykonawcy jest zastosowanie tej normy. 10. Wykonawca przy realizacji robót budowlanych zobowiązany będzie w ramach zaproponowanej ceny ofertowej również do: 1) stosowania wyrobów budowlanych wprowadzonych do obrotu na zasadach określonych w ustawie z dnia 16.04. 2004 roku o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92 poz. 881 z późniejszymi zm.); 2) właściwego zabezpieczenia i oznakowania terenu budowy, 3) obsługi geodezyjnej podczas realizacji inwestycji oraz sporządzenia inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej (do zdania Zamawiającemu) i zgłoszenia jej w ośrodku geodezyjnym, 4) zorganizowania i przeprowadzenia niezbędnych prób, pomiarów, badań i odbiorów oraz wykonania dokumentacji powykonawczej, 5) ubezpieczenia budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej, ponoszenia kosztów szkód wynikłych w czasie wykonywania robót jak również za odpowiedzialność za wszelkie zdarzenia powstałe z tej przyczyny; 6) organizacji i zabezpieczenia placu budowy oraz zaplecza budowy, ustanowienie kierownika budowy oraz w razie potrzeby wykonanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23.06. 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. Nr 120 poz. 1126), 7) odtworzenie i przywrócenie do stanu pierwotnego utwardzeń terenu i zieleni, 8) po zakończeniu robót doprowadzenie terenu budowy do stanu pierwotnego, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowania terenu zajętego na prowadzenie robót związanych z realizacja zamówienia, 9) udzielenia 36 miesięcznej rękojmi i gwarancji na wykonane roboty budowlane i wbudowane materiały oraz gwarancji na dostawy urządzeń i sprzętu - zgodnie z gwarancją daną przez producenta. 11. Przed podpisaniem umowy Wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą będzie zobowiązany do przedłożenia Zamawiającemu harmonogramu rzeczowo - finansowego niniejszego zamówienia w oparciu o dołączony do oferty kosztorys ofertowy i zapisy zawarte w projekcie umowy. Harmonogram ten powinien określać zakres rzeczowy, terminy i wartości brutto robót. Harmonogram ten przed podpisaniem umowy musi być zaakceptowany przez Zamawiającego oraz będzie podstawą do wystawienia faktur częściowych przez Wykonawcę. Przed podpisaniem umowy Wykonawca, zobowiązany będzie również do złożenia uprawnień oraz zaświadczeń o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (np. kierownik budowy, kierownicy grupy robót). 12. Zamówienie będzie w części finansowane ze środków krajowych Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w ramach konkursu Pięknieje wielkopolska wieś, ogłoszonego przez Zarząd Województwa Wielkopolskiego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45.26.22.10 - Fundamentowanie 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.26.13.20 - Kładzenie rynien 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.44.21.00 - Roboty malarskie 34.92.82.10 - Wiaty drewniane 42.94.20.00 - Piece i akcesoria 03.45.13.00 - Krzewy 03.45.20.00 - Drzewa 39.10.00.00 - Meble 39.14.20.00 - Meble ogrodowe 39.22.43.40 - Kosze 37.53.52.00 - Wyposażenie placów zabaw .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.05.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Handlowo-Usługowa Marian Bzdęga, ul. Szkolna 54, 63-830 Pępowo, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 242206,31 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 149905,50

  • Oferta z najniższą ceną: 149905,50 / Oferta z najwyższą ceną: 197856,48

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.