eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płock › Zadanie nr 1świadczenie usług serwisowych central telefonicznych oraz wewnętrznej sieci telefonicznej wraz z urządzeniami końcowymi, Zadanie nr 2świadczenie usług serwisowych systemu telewizji przemysłowej oraz sygnalizacji włamania.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-06-29

Płock: Zadanie nr 1: świadczenie usług serwisowych central telefonicznych oraz wewnętrznej sieci telefonicznej wraz z urządzeniami końcowymi, Zadanie nr 2: świadczenie usług serwisowych systemu telewizji przemysłowej oraz sygnalizacji włamania.
Numer ogłoszenia: 109262 - 2007; data zamieszczenia: 29.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Płocku, al. Jachowicza 1, 09-402 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 2625271, fax 024 2625660.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zus.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zadanie nr 1: świadczenie usług serwisowych central telefonicznych oraz wewnętrznej sieci telefonicznej wraz z urządzeniami końcowymi, Zadanie nr 2: świadczenie usług serwisowych systemu telewizji przemysłowej oraz sygnalizacji włamania..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: a) zadanie nr 1: świadczenie usług serwisowych central telefonicznych oraz wewnętrznej sieci telefonicznej wraz z urządzeniami końcowymi w budynkach Oddziału ZUS w Płocku i podległych jednostkach terenowych, b) zadanie nr 2: świadczenie usług serwisowych systemu telewizji przemysłowej oraz sygnalizacji włamania w budynkach Oddziału ZUS w Płocku i podległych jednostkach terenowych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 32.54.30.00 - Centrale telefoniczne Kod CPV wg słownika 2008: 32.54.30.00 - Łącznice telefoniczne Oryginalny kod CPV: 50.33.41.10 - Usługi w zakresie konserwacji sieci telefonicznej Kod CPV wg słownika 2008: 50.33.41.10 - Usługi w zakresie konserwacji sieci telefonicznej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.07.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie wymagane..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz udokumentują, że: 2.1.) dotyczy zadania nr 1 oraz zadania nr 2 - dysponują co najmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją (na stanowisku eksploatacji) w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu, kontrolno - pomiarowym urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV; 2.2.) dotyczy zadania nr 2 - dysponują co najmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą licencję pracownika zabezpieczenia technicznego pierwszego stopnia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. W przypadku składania jednej oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. wspólników spółki cywilnej, uczestników konsorcjum): a) określone w pkt. 1 ppkt 1) i 4) warunki udziału w postępowaniu musi spełnić oddzielnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, b) określone w pkt 1 ppkt 2.1.), 2.2.), 3) warunki udziału w postępowaniu muszą spełnić łącznie wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły (spełnia - nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w następujących oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy - Prawo zamówień publicznych, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert, 3) dotyczy zadania nr 1 oraz zadania nr 2 - świadectwo kwalifikacyjne uprawniające osobę, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, do zajmowania się eksploatacją (na stanowisku eksploatacji) w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu, kontrolno - pomiarowym urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV, 4) dotyczy zadania nr 2 - licencja pracownika zabezpieczenia technicznego pierwszego stopnia osoby, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, 5) aktualne zaświadczenie właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4. W przypadku składania jednej oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. wspólników spółki cywilnej, uczestników konsorcjum): a) wymagane w pkt 3 ppkt 1), 2), 5), 6) dokumenty i oświadczenia muszą zostać złożone oddzielnie przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. b) wymagane w pkt 3 ppkt 3), 4), dokumenty i oświadczenia muszą zostać złożone łącznie przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów określonych w pkt 3 ppkt 2), 5), 6) składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 6. Dokument, o którym mowa w pkt 5 lit. a) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Dokument, o którym mowa w pkt 5 lit. b) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 5 lit. a) i b), Wykonawca składa dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Terminy określone w pkt 6 i 7 stosuje się odpowiednio.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Płocku, al. Jachowicza 1, 09-402 Płock, III p., pok. 408 - Wydział Zamówień Publicznych..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2007 godzina 12:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego, w Płocku, al. Jachowicza 1, I p., pok. 216 - Kancelaria Oddziału..

IV.3.5) Termin związania ofertą: 14.08.2007.

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Do porozumiewania się z Wykonawcami w godzinach od 8.00 do 14.00 zostają wyznaczone osoby: - w sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia: Naczelnik Wydziału Administracyjno - Gospodarczego - Piotr Sieradzki, parter, pok. 101, tel. (0 24) 262 52 71, w. 25 04, - w sprawach proceduralnych: inspektor w Wydziale Zamówień Publicznych - Krzysztof Zbrzeźny, al. Jachowicza 1, III piętro, pok. 408, tel. (0 24) 262 52 71 w. 25 05, fax (0 24) 262 56 60. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 16 lipca 2007 r. o godz. 12.30 w siedzibie Zamawiającego w Płocku, al. Jachowicza 1 - mała sala konferencyjna na I p.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zadanie nr 1: świadczenie usług serwisowych central telefonicznych oraz wewnętrznej sieci telefonicznej wraz z urządzeniami końcowymi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr 1: świadczenie usług serwisowych central telefonicznych oraz wewnętrznej sieci telefonicznej wraz z urządzeniami końcowymi w budynkach Oddziału ZUS w Płocku i podległych jednostkach terenowych,.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.54.30.00-1, 50.33.41.10-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zadanie nr 2: świadczenie usług serwisowych systemu telewizji przemysłowej oraz sygnalizacji włamania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr 2: świadczenie usług serwisowych systemu telewizji przemysłowej oraz sygnalizacji włamania w budynkach Oddziału ZUS w Płocku i podległych jednostkach terenowych..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.54.30.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.