Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-23
Radomin: Budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-tłocznej, z 39 przyłączami
i przepompowniami ścieków PS-3 i PS-4; Etap II w miejscowości Dulsk,
Wilczewo, Wilczewko, Piórkowo, Gaj, Radomin
Numer ogłoszenia: 109253 - 2008; data zamieszczenia: 23.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Radomin, Radomin 1a, 87-404 Radomin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6837522.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.radomin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-tłocznej, z 39 przyłączami i przepompowniami ścieków PS-3 i PS-4; Etap II w miejscowości Dulsk, Wilczewo, Wilczewko, Piórkowo, Gaj, Radomin.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: 1. kanalizacji (grawitacyjnej i tłocznej ), o łącznej długości = 8.443 mb w tym: a) kanalizacja grawitacyjna: Ø 200 - 944mb ( PCV Ø200 = 887mb i PE Ø200 =57mb) b) kanalizacja tłoczna i ciśnieniowa: PEØ110 = 6.070mb, PE Ø90 =779mb PE Ø75 = 650mb c) studnie rewizyjne przepływowe i połączeniowe na sieci kanalizacyjnej grawitacyjnej, z kręgów żelbetowych z włazem klasy D400, Ø1200 d) studnie rewizyjne oraz odpowietrzająco -napowietrzająco- płuczące na kanalizacji tłocznej i ciśnieniowej 2. przyłączy w ilości 39 szt. ogółem o długości = 3.009 mb włącznie z wykonaniem instalacji wewnętrznej ( połączenie studzienki z budynkiem), w tym: a) przyłączy grawitacyjnych - 4 szt PCV rury lite klasy S Ø150 = 445mb b) przyłączy ciśnieniowych ( ze studzienkami pompowymi przodomowymi) - 35 szt PE Ø100 = 2.564mb ( Ø75 =1000mb i Ø63 = 1.564mb ) c) studzienek - 35 szt. Ø 425 z tworzyw sztucznych, z włazami, na nieruchomościach przy budynku podłączanym, 3. przepompowni PS-3, w tym: a) zbiornik przepompowni z polimerobetonu Ø1500 mm z dwiema pompami SH/258 i silnikiem o mocy 7,4kW, wydajności 5,4dm3/s i wysokości podnoszenia H=34,0m b) rurociągi tłoczne w przepompowni: Ø80 z rur stalowych i na terenie PE 100 Ø110 4. przepompowni PS-4, w tym: a) zbiornik przepompowni z polimerobetonu Ø1500 mm z dwiema pompami SH/258 i silnikiem o mocy 7,4kW, wydajności 5,4dm3/s i wysokości podnoszenia H=34,0m b) rurociągi tłoczne w przepompowni: Ø80 z rur stalowych i na terenie PE 100 Ø110 Łączna długość sieci kanalizacyjnej ( tłocznej i grawitacyjnej) oraz przyłączy w II etapie , wynosi 11.452 mb + instalacja wewnętrzna do budynku = 163mb
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.24.00 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.00 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych Oryginalny kod CPV: 45.23.24.23 - Przepompownie ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.23 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium w kwocie 10000.00 PLN.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych i nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 wymienionej ustawy oraz spełniający warunki zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców, zostanie dokonana w oparciu o zestawienie tych warunków, na zasadzie -spełnia - nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz ZUS o nie zaleganiu z opłacaniem podatków i składek, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż na 3 miesiące przed terminem składania ofert. 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 i w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykaz wykonanych min. 3 robót budowlanych, w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia wraz z załączeniem dokumentów - referencji, potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie. 5. Wykaz sprzętu i środków transportu, który będzie użyty do wykonania zamówienia. 6. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie, z podaniem ich kwalifikacji zawodowych , doświadczenia, wykształcenia i uprawnień ( przynależność do Izby właściwej branżowo), jako niezbędnych do wykonania wymienionego zamówienia. 7. Informacji na temat przeciętnej liczny zatrudnionych osób z ostatnich 3 lat. 8. Informacja banku, w którym wykonawca posiada rachunek, o zdolności kredytowej wykonawcy do wykonania niniejszego zamówienia, wystawionej nie wcześniej niż na 3 miesiące przed terminem składania oferty, 9. Polisa ubezpieczeniowa lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.radomin.pl Menu przedmiotowe- przetargi zamówień publicznych
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Radomin, Radomin 1a, 87-404 Radomin, pokój Nr 15, w godzinach pracy urzędu..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.06.2008 godzina 13:00, miejsce: Siedziba Urzedu Gminy Radomin, Radomin 1a, 87-404 Radomin, pokój Nr 8 , I piętro sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa Przedszkola Nr 2 w Morągu o cztery nowe oddziały z wyposażeniem
- Rozbudowa biologicznych oczyszczalni ścieków w miejscowości Leśna Jania i Lalkowy
- Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Smętowo Graniczne i Smętówko
- Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Bojszowy.
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączeniami do granicy działek w miejscowości Zwierzyn - ulica Wojska Polskiego
- "Modernizacja (remont) infrastruktury kanalizacyjnej w Gminie Jeleniewo"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.