eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chorzów › Przebudowa pomieszczeń bufetu na II piętrze budynku Teatru Rozrywki na pomieszczenia biurowe

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-23

Chorzów: Przebudowa pomieszczeń bufetu na II piętrze budynku Teatru Rozrywki na pomieszczenia biurowe
Numer ogłoszenia: 109248 - 2008; data zamieszczenia: 23.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Teatr Rozrywki, ul. Marii Konopnickiej 1, 41-500 Chorzów, woj. śląskie, tel. 032 3461939, 3461977, fax 032 3461939.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.teatr-rozrywki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa pomieszczeń bufetu na II piętrze budynku Teatru Rozrywki na pomieszczenia biurowe.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa pomieszczeń bufetu na II piętrze budynku Teatru Rozrywki na pomieszczenia biurowe
Opis przedmiotu zamówienia zawarto w:
a) projekcie budowlanym
b) przedmiarach robót
stanowiących Załącznik do SIWZ.
W związku z koniecznością prowadzenia robót budowlanych w pomieszczeniach w budynku będącym w użytkowaniu, Zamawiający wymaga zapoznania się z obiektem, warunkami i zakresem robót w siedzibie zamawiającego w dniu 29.05.2008r o godz. 12.00 lub 05.06.2008r, o godz. 12.00.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.27.00 - Przebudowa budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.27.00 - Przebudowa budynków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 4.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 20 000 PLN.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 8. Opis warunków udziału w postępowaniu
    8.1. Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
    8.1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
    8.1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia;
    8.1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za¬pewniającej wykonanie Zamówienia;
    8.1.4. nie podlegają wykluczeniu z Postępowania na podstawie art. 24 Ustawy.
    8.2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu:
    8.2.1. W zakresie warunku wskazanego w punkcie 8.1.1., 8.1.3. i 8.1.4 ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w punkcie 9.1 i 9.2.
    8.2.2. W zakresie warunku wskazanego w punkcie 8.1.2 ocena jego spełnienia nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w punkcie 9.3, 9.4 i tak:
    Wykonawca ubiegający się o niniejsze zamówienie winien:
    - wykazać się wykonaniem w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te roboty zostały wykonane należycie.
    Przez zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, Zamawiający rozumie wykonanie przynajmniej 1 remontu, adaptacji, przebudowy na kwotę brutto min 150.000,00 PLN, wykonywanej w budynku użyteczności publicznej, który w trakcie trwania remontu był w użytkowaniu.
    - wykazać, że dysponuje kadrą inżynieryjno-techniczną posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalnościach:
    - konstrukcyjno-budowlanej
    - instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych
    - instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie instalacji sanitarnych
    i należącą do właściwych izb samorządu zawodowego,
    Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi wg formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie 9.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9. Oświadczenia i dokumenty, jakie mają złożyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
    9.1. oświadczenie zgodnie z art. 44 (dot.art.22 i 24 Ustawy PZP); (Załącznik nr 1 do SIWZ - Oświadczenie Wykonawcy)
    9.2. aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert);
    9.3. wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat zadań (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) o podobnej wielkości i charakterze z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców; (Załącznik nr 2)
    9.4. dokumenty potwierdzające, że zadania te zostały wykonane należycie;
    9.5. wykaz podmiotów i osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności; (Załącznik nr 3)
    9.6. dokumenty potwierdzające kwalifikacje i uprawnienia
    W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia:
    a) Wykonawcy zobowiązani są ustalić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy,
    a pełnomocnictwo/upoważnienie do pełnienia takiej funkcji - wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie - winno być dołączone do oferty,
    b) ustanowiony pełnomocnik powinien być upoważniony do zaciągania zobowiązań i płatności w imieniu każdego z podmiotów występujących wspólnie, na rzecz każdego z podmiotów występujących wspólnie oraz do wyłącznego występowania w realizacji kontraktu.
    c) oferta powinna być podpisana przez ustanowionego pełnomocnika,
    d) dokumenty złożone na potwierdzenie spełnienia warunków wskazane w punktach 9.1 i 9.2 do oferty powinny zostać przygotowane i załączone odrębnie w odniesieniu do każdego z podmiotów występujących wspólnie.
    e) Zamawiający, dokonując oceny, czy podmioty występujące wspólnie spełniają wymagania określone w SIWZ, uwzględni uprawnienia, posiadaną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, personel oraz sytuację ekonomiczną i finansową wszystkich występujących wspólnie podmiotów.
    W związku z powyższym, wraz z ofertą podmioty występujące wspólnie mogą złożyć jeden komplet dokumentów, na potwierdzenie warunków, o których mowa w punkcie 9.3 do 9.6 SIWZ.
    f) w przypadku, gdy wybrana zostanie oferta podmiotów występujących wspólnie, Zamawiający będzie żądał przedstawienia umowy regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie wraz z zasadami rozliczania się jej członków - stosownie do postanowień art. 23 ustawy PZP - podpisanej przez wszystkie podmioty występujące wspólnie, przy czym termin, na jaki umowa została zawarta nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia (włączając w to termin gwarancji i rękojmi)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.teatr-rozrywki.pl w pozycji: przetargi - Ogłoszenia aktualne - oznaczenie sprawy ZP/18/08

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziby zamawiającego - na podstawie złożonego wniosku.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.06.2008 godzina 11:00, miejsce: 41- 500 Chorzów, ul. Konopnickiej 1 (wejście od ul. Katowickiej) w Sekretariacie pokój 209, lub pocztą (decyduje data i godzina wpłynięcia przesyłki do Sekretariatu.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Osoba uprawniona do kontaktu z Wykonawcami: od poniedziałku do piątku w godz. 9 - 14 Joanna Gniełka - specjalista ds. zamówień publicznych tel. 032/346-19-77, Pytania i wyjaśnienia dotyczące SIWZ dokonywane będą wg p-ktu 14 SIWZ

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.