eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kamienna Góra › Dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-05-02

Kamienna Góra: Dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego
Numer ogłoszenia: 109248 - 2016; data zamieszczenia: 02.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Kamiennogórski , ul. W. Broniewskiego 15, 58-400 Kamienna Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 64 50 100, faks 075 64 50 111.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kamienna-gora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia spełniał następujące wymogi: 1. parametry techniczne - rok produkcji nie starszy niż 2015 r. (fabrycznie nowy), masa własna minimum 5000 kg bez obciążników, silnik 6-cylindrowy po 4 zawory na cylinder, pojemność silnika minimum 6000 cm3, moc silnika minimum 150 KM, układ napędowy napęd na 4 koła rozłączalny, skrzynia biegów synchronizowana z możliwością przełączenia ośmiu biegów pod obciążeniem bez użycia sprzęgła, prędkość jazdy minimum 40 km/h, biegi pełzające prędkość od 0,30 km/h, 100% blokada mechanizmów różnicowych system automatycznego rozłączenia blokady przy skręcie kół, rewers elektrohydrauliczny kierunku jazdy, błotniki przednie półskrętne, mokre sprzęgło, układ hamulcowy i kierowniczy hamulce na 4 koła, układ kierowniczy ze wspomaganiem, układ hydrauliczny niezależna pompa układu kierowniczego, pompa o wydajności minimum 100 l/min, TUZ przedni minimalny udźwig 2500 kg, obciążnik przedni minimum 900 kg, TUZ tylny sterowany z poziomu gruntu minimalny udźwig 7500 kg, trzy pary wyjść hydraulicznych z tyłu, wyjście hydrauliczne przy przednim TUZ-ie, tylny WOM 3 prędkości obrotowe 540, 540E,1000, 2. wyposażenie - ogumienie tylne szerokość minimum 600 mm, kabina amortyzowana na amortyzatorach lub pneumatyczna, ogrzewanie i klimatyzacja manualna, regulowany pneumatyczny fotel kierowcy, drzwi po obu stronach, homologowana na dwie osoby, kierownica regulowana w dwóch płaszczyznach, rolety przeciwsłoneczne, widoczność wycieraczka tylnej szyby, lusterka wsteczne, zewnętrzne lusterka boczne regulowane, inne oświetlenie robocze przednie i tylne, radio, dwie lampy ostrzegawcze, system oczyszczania spalin bez filtra DPF, korek paliwa zamykany na klucz, system ułatwiający rozruch silnika zimą, zaczep rolniczy i transportowy, łącznik, sworznie i kule, trójkąt ostrzegawczy, apteczka, gaśnica. 3. Pozostałe wymagania - termin wykonania zamówienia - 7 dni od dnia podpisania umowy, Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć Zamawiającemu najpóźniej na 2 dni przed upływem terminu realizacji zamówienia komplet dokumentów pojazdu niezbędnych do zarejestrowania oraz ubezpieczenia pojazdu, Wykonawca ponosił będzie pełną odpowiedzialność za pozostawienie u Wykonawcy przedmiotu zamówienia do czasu jego wydania Zamawiającemu (po zarejestrowaniu i ubezpieczeniu przez Zamawiającego), Zamawiający wymaga aby Wykonawca udzielił na przedmiot zamówienia gwarancji wynoszącej minimum 12 miesięcy, termin gwarancji rozpoczyna bieg po podpisaniu przez strony protokołu odbioru, wszelkie koszty wykonywania przeglądów technicznych pojazdu w okresie gwarancji ponosi Wykonawca, Zamawiający wymaga aby czas reakcji serwisu wynosił minimum 6 godzin od momentu otrzymania zgłoszenia (telefon, fax, e-mail); czas reakcji serwisu stanowi kryterium oceny ofert - sposób oceny ofert opisano w pkt 18 SIWZ, Wykonawca zobowiązany będzie uzgodnić z Zamawiającym termin odbioru przedmiotu zamówienia z co najmniej 2 - dniowym wyprzedzeniem, Wykonawca zobowiązuje się uruchomić dostarczony ciągnik w dniu dostawy, Wykonawca zapewni przeszkolenie pracowników Zamawiającego i instruktaż stanowiskowy w dniu odbioru na koszt własny, odbiór ciągnika nastąpi po jego dostarczeniu do Referatu Drogownictwa Starostwa Powiatowego w Kamiennej Górze (siedziba: Kamienna Góra, ul. Towarowa 43), po przeszkoleniu wskazanego personelu Zamawiającego i instruktażu stanowiskowym oraz pierwszym rozruchu, na podstawie podpisanego bez zastrzeżeń przez przedstawicieli stron protokołu odbioru, wykonywanie przeglądów technicznych ciągnika i napraw gwarancyjnych dokonywane będzie w siedzibie Referatu Drogownictwa Zamawiającego, a w wyjątkowych sytuacjach, w których dokonanie naprawy nie będzie możliwe w siedzibie Referatu Drogownictwa Zamawiającego, Wykonawca odbierze niesprawny ciągnik i dokona naprawy we własnym serwisie na własny koszt.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16.70.00.00 - Ciągniki .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca który wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał minimum dwie dostawy fabrycznie nowego ciągnika rolniczego. Zamawiający, na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, dokona oceny spełniania warunków podmiotowych według formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Oświadczenia i dokumenty oceniane będą pod względem ich aktualności i treści odnoszącej się do warunków udziału w postępowaniu. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Czas reakcji serwisu - 20

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza wprowadzenie do umowy zmian wymienionych wyłącznie w niniejszym punkcie w drodze aneksu, poprzedzonego pisemnym umotywowanym wnioskiem z uwzględnieniem zasad ich wprowadzenia. Dopuszczalna jest zmiana wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany obowiązującej stawki VAT. Zamawiający może zmienić termin realizacji przedmiotu umowy ze względu na działanie siły wyższej rozumianej jako zdarzenie zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia i niemożliwe do zapobieżenia, takiej jak n.p. wojna, atak terrorystyczny, pożar, powódź, trzęsienie ziemi, strajki, itp. Termin wykonania umowy może zostać wydłużony maksymalnie o czas opóźnienia spowodowanego w/w okolicznościami. Pozostałe zmiany - zmiana unormowań prawnych powszechnie obowiązujących, jeśli zmiany te wpływają na zakres lub przedmiot umowy w sprawie zamówienia publicznego. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 Ustawy pzp - zmiana danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną umowy, zmiana danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między stronami.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kamienna-gora.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Kamiennej Górze z/s przy ul. Wł. Broniewskiego 15.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.05.2016 godzina 09:00, miejsce: siedziba Starostwa Powiatowego w Kamiennej Górze przy ul. Wł. Broniewskiego 15, wyłącznie w Kancelarii Ogólnej (parter) lub listownie, przesyłką na adres Zamawiającego.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.