eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › Sukcesywne dostawy artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów do Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-04-06

Częstochowa: Sukcesywne dostawy artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów do Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie
Numer ogłoszenia: 109242 - 2012; data zamieszczenia: 06.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 59180 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centralna Szkoła Państwowej Straży Pożarnej, ul. Sabinowska 62/64, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. (034) 378 53 00, 378 53 01, faks (034) 378 53 32.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: SAMODZIELNA PAŃSTWOWA JEDNOSTKA ORGANIZACYJNA NIE MAJĄCA OSOBOWOŚCI PRAWNEJ.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów do Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zakup i sukcesywne dostarczanie, wg aktualnych potrzeb Zamawiającej: 1.1. Zadanie A - ARTYKUŁÓW BIUROWYCH; 1.2. Zadanie B - MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK, KSEROKOPIAREK I FAKSÓW. 2. Oferowany do sprzedaży towar winien być nowy, nieregenerowany i w pierwszym gatunku. 3. Dostawy realizowane partiami wg zapotrzebowania zamawiającej, po uprzednim telefonicznym złożeniu zamówienia lub złożenia zamówienia faksem. Ilości, asortyment i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiają załączniki nr 1.A i 1.B do SIWZ. 4. Podane w w/w zestawieniach ilości są ilościami maksymalnymi i mogą ulec zmniejszeniu. 5. Oznaczenie wg CPV: 30197630-1, 30197642-8, 30197644-2, 30190000-7, 30192000-1, 30195000-2, 30197000-6, 30199000-0, 30192112-9, 30192113-6, 30124300-7. 6. Miejscem realizacji zamówienia (dostaw) będzie Centralna Szkoła Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie przy ul. Sabinowskiej 62/64. 7. Transport i dostawę na miejsce zapewnia Wykonawca nieodpłatnie własnym środkiem transportu. 8. Dostawy realizowane będą w terminie nie przekraczającym 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia faksem lub telefonicznie. 9. Wykonawca zobowiązany będzie do bezpłatnego odbioru zużytych tonerów i tuszy z siedziby Zamawiającej, w ilości nie większej od ilości tonerów i tuszy dostarczonych. 10. Wymagany termin płatności - 30 dni od daty odbioru przedmiotu umowy przez osoby upoważnione po stronie Zamawiającej i Wykonawcy i doręczenia prawidłowo wystawionego dokumentu rozliczeniowego. 11. Zamawiająca dopuszcza wystawianie faktur (rachunków) częściowych za każdą dostawę. 12. W zadaniu B zaoferowane towary muszą być oryginalne, wytworzone przez producenta sprzętu. Nie dopuszcza się oferowania produktów pochodzących z procesów regeneracji, napełniania itp..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.30-1, 30.19.76.42-8, 30.19.76.44-2, 30.19.00.00-7, 30.19.20.00-1, 30.19.50.00-2, 30.19.70.00-6, 30.19.90.00-0, 30.19.21.12-9, 30.19.21.13-6, 30.12.43.00-7.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa artykułów biurowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Partner XXI Sp. z o.o., ul. Pawliczka 25, 41-800 Zabrze, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 33565,91 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 35644,03

  • Oferta z najniższą ceną: 35644,03 / Oferta z najwyższą ceną: 35644,03

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Wielobranżowe MULTIKOM Adam Papierski, ul. Fabryczna 15, 85-741 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 67697,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 87929,39

  • Oferta z najniższą ceną: 87929,39 / Oferta z najwyższą ceną: 99919,32

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.