To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-04-06
Częstochowa: Sukcesywne dostawy artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów do Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie
Numer ogłoszenia: 109242 - 2012; data zamieszczenia: 06.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 59180 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centralna Szkoła Państwowej Straży Pożarnej, ul. Sabinowska 62/64, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. (034) 378 53 00, 378 53 01, faks (034) 378 53 32.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: SAMODZIELNA PAŃSTWOWA JEDNOSTKA ORGANIZACYJNA NIE MAJĄCA OSOBOWOŚCI PRAWNEJ.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów do Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zakup i sukcesywne dostarczanie, wg aktualnych potrzeb Zamawiającej: 1.1. Zadanie A - ARTYKUŁÓW BIUROWYCH; 1.2. Zadanie B - MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK, KSEROKOPIAREK I FAKSÓW. 2. Oferowany do sprzedaży towar winien być nowy, nieregenerowany i w pierwszym gatunku. 3. Dostawy realizowane partiami wg zapotrzebowania zamawiającej, po uprzednim telefonicznym złożeniu zamówienia lub złożenia zamówienia faksem. Ilości, asortyment i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiają załączniki nr 1.A i 1.B do SIWZ. 4. Podane w w/w zestawieniach ilości są ilościami maksymalnymi i mogą ulec zmniejszeniu. 5. Oznaczenie wg CPV: 30197630-1, 30197642-8, 30197644-2, 30190000-7, 30192000-1, 30195000-2, 30197000-6, 30199000-0, 30192112-9, 30192113-6, 30124300-7. 6. Miejscem realizacji zamówienia (dostaw) będzie Centralna Szkoła Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie przy ul. Sabinowskiej 62/64. 7. Transport i dostawę na miejsce zapewnia Wykonawca nieodpłatnie własnym środkiem transportu. 8. Dostawy realizowane będą w terminie nie przekraczającym 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia faksem lub telefonicznie. 9. Wykonawca zobowiązany będzie do bezpłatnego odbioru zużytych tonerów i tuszy z siedziby Zamawiającej, w ilości nie większej od ilości tonerów i tuszy dostarczonych. 10. Wymagany termin płatności - 30 dni od daty odbioru przedmiotu umowy przez osoby upoważnione po stronie Zamawiającej i Wykonawcy i doręczenia prawidłowo wystawionego dokumentu rozliczeniowego. 11. Zamawiająca dopuszcza wystawianie faktur (rachunków) częściowych za każdą dostawę. 12. W zadaniu B zaoferowane towary muszą być oryginalne, wytworzone przez producenta sprzętu. Nie dopuszcza się oferowania produktów pochodzących z procesów regeneracji, napełniania itp..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.30-1, 30.19.76.42-8, 30.19.76.44-2, 30.19.00.00-7, 30.19.20.00-1, 30.19.50.00-2, 30.19.70.00-6, 30.19.90.00-0, 30.19.21.12-9, 30.19.21.13-6, 30.12.43.00-7.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa artykułów biurowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.03.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Partner XXI Sp. z o.o., ul. Pawliczka 25, 41-800 Zabrze, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 33565,91 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 35644,03
Oferta z najniższą ceną: 35644,03 / Oferta z najwyższą ceną: 35644,03
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.03.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "MULTIKOM" ADAM PAPIERSKI
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "MULTIKOM" ADAM PAPIERSKI
- Przedsiębiorstwo Wielobranżowe MULTIKOM Adam Papierski, ul. Fabryczna 15, 85-741 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 67697,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 87929,39
Oferta z najniższą ceną: 87929,39 / Oferta z najwyższą ceną: 99919,32
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Remont dachu budynku I Liceum Ogólnokształcącego im. Juliusza Słowackiego przy Alei Tadeusza Kościuszki 8 w Częstochowie.
- Remonty w placówkach oświatowych w Częstochowie - 2 części: Część 1: Remont sali gimnastycznej w VIII LO Część 2: Remont tarasu w budynku SP nr 8
- Remonty dachów na budynkach zarządzanych i administrowany przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Częstochowie Spółka z o.o.
- Realizacja zadania z budżetu obywatelskiego pn.: Budowa placu zabaw przy Miejskim Przedszkolu Nr 41 przy ul. Powstańców 9/11 w Częstochowie.
- "Utworzenie i funkcjonowanie Branżowego Centrum Umiejętności w Dziedzinie Pożarnictwo przy Centralnej Szkole Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie" - w systemie zaprojektuj i wykonaj
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn.: Przebudowa drogi powiatowej nr 1050 S - ul. Przemysłowa w miejscowości Konopiska, gmina Konopiska.
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- dostawa materiałów biurowych (ZP-54/2024)
- Sukcesywne dostawy papieru i wyrobów papierniczych dla jednostek organizacyjnych WUM, znak sprawy: AEZ/S-053/2024
- Sukcesywna dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla potrzeb Urzędu Morskiego w Gdyni
- Sukcesywny zakup wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla potrzeb Oddziału w Krakowie oraz jednostek terenowych - Rejonów
- Sukcesywna dostawa papieru xero na potrzeby jednostek Politechniki Lubelskiej
- Dostawy artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego A4, na potrzeby BP i MzOR ARiMR
więcej: Bębny do maszyn biurowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.