eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oława › Budowa ulicy Fiołkowej wraz z infrastrukturą w Stanowicach

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2017-01-19

Ogłoszenie nr 10920 - 2017 z dnia 2017-01-19 r.

Oława: Budowa ulicy Fiołkowej wraz z infrastrukturą w Stanowicach
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 359521


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Oława, krajowy numer identyfikacyjny 93193486800000, ul. pl. Marsz. Józefa Piłsudskiego  28, 55200   Oława, państwo Polska, woj. dolnośląskie, tel. 713 133 044, faks 713 130 199, e-mail przetarg@gminaolawa.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.gminaolawa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa ulicy Fiołkowej wraz z infrastrukturą w Stanowicach

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

RG.271.21.2016.ZP

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa 562m ulicy Fiołkowej w miejscowości Stanowice, z chodnikiem, wjazdami na posesję wraz z odwodnieniem oraz budowa kanałów bocznych kanalizacji sanitarnej i przyłączy sieci wodociągowej do granicy działek, w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa ulic Fiołkowa i Lipowa wraz z kanalizacją deszczową i oświetleniem ulicznym oraz kanałami bocznymi kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej w Stanowicach". 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Roboty drogowe: - rozbiórkę górnej w-wy podbudowy tłuczniowej z wywozem materiału na odkład; - wykopy wykonywane spycharkami w gruncie kategorii IV z wywozem gruntu na wysypisko; - wykopy ręczne i formowanie nasypów z zagęszczeniem; - humusowanie skarp i poboczy korony drogi z obsianiem trawą; - ustawienie krawężników betonowych 15x30 cm z wykonaniem ławy betonowej z oporem; - odwodnienie liniowe z rur perforowanych z PCV fi 110 w oplocie z geowłókniny; - wykonanie nawierzchni z kostki betonowej o konstrukcji: 15 cm warstwa odsączająca, 25 cm podbudowy z kruszywa łamanego o uziarnieniu ciągłym 0-36 mm, 3 cm podsypka z miału, 8 cm kostka betonowa - kość; - wykonanie wjazdów z kostki betonowej 8 cm na podsypce kamiennej, na podbudowie tłuczniowej - mieszanka 0-31.5; - wykonanie chodnika o nawierzchni z kostki betonowej 6 cm na podsypce z miału kamiennego na podbudowie tłuczniowej; - wykonanie drenażu z rur PCV 110 w oplocie z geowłókniny; - regulacja pionowa studni kanalizacyjnych; - regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodoc. 2) Roboty związane z kanalizacją deszczową: - rozbiórka istniejącej nawierzchni drogowej (skrzyżowanie z ul. Irysową) o szer. 4 m i dł. 10 m z kostki betonowej gr 8 cm; - budowa kanałów z rur betonowych na uszczelkę fi 300; - budowa kanałów z PVC; - posadowienie studni betonowych 1200mm; - zamontowanie 16 szt. studzienek ściekowych betonowych 500 z osadnikiem; - odbudowa rozebranej nawierzchni drogowej. 3) Roboty związane z rozbudową sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej: - sieć kanalizacji sanitarnej (kanały boczne do granicy działek) z rur fi 160 mm SN8, SDR 34 o dł. ok. 165 m; studnie z tworzyw sztucznych fi 425 mm - 2 kpl.; - sieć wodociągowa (odnogi do granicy działek) z rur fi 40 mm PE100 PN10 SDR17 o dł. ok. 113 m; nawiertki fi 110/40 - 24 kpl.; zasuwy fi 40 mm z obudową i skrzynką uliczną - 24 kpl. 3. Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje: - odszkodowania wynikłe w związku z prowadzonymi pracami; - wszelkie koszty związane z zajęciem pasa drogowego, oznakowaniem drogi, wprowadzenie ruchu zastępczego; - przygotowanie harmonogramu robót na żądanie inwestora; - koszty związane z odwodnieniem terenu i ewentualne pompowanie wody z wykopów; - koszty związane z rozwiązaniem wszelkich kolizji wynikłych podczas prowadzenia robót; - zagospodarowanie nadmiaru gruntu i innych odpadów zgodnie z ustawa o odpadach; - badanie zagęszczenia gruntu; - ewentualne pompowanie wody z wykopów; - koszty związane z wykonaniem wszelkich prób i badań wynikających z norm i przepisów prawa; - pokrycie kosztów związanych z korzystania z wody, energii elektrycznej; - pokrycie kosztów wszelkich uzgodnień z odpowiednimi instytucjami; - naprawę napotkanych i uszkodzonych w czasie robót urządzeń melioracyjnych; - ubezpieczenie placu budowy; - zapewnienie stałego porządku i czystości na placu budowy oraz ewentualne przedodbiorowe czyszczenie nawierzchni; - przywrócenie terenu wokół obiektu do stanu pierwotnego; - zapewnienie właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, opracowanie planu BIOZ; - prowadzenie obsługi geodezyjnej i wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej po 3 komplety map powykonawczych do każdej inwestycji zgodnie z decyzją pozwolenia na budowę; - wykonanie dokumentacji powykonawczej w ilości 2 szt. dla każdej inwestycji zgodnie z decyzją pozwolenia na budowę; - uzyskanie: decyzji pozwolenia na użytkowanie przed zakończeniem wszystkich robót dla robót drogowych i kan. deszczowej oraz oświadczenia PINB o braku sprzeciwu użytkowania dot. kanalizacji sanitarnej i wodociągu. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (stanowiące załączniki do SIWZ), dla następujących zadań: 1) Budowa ulicy Fiołkowej i ulicy Lipowej wraz z obustronnymi chodnikami, kanalizacją deszczową i oświetleniem ulicznym w Stanowicach, gmina Oława (w zakresie ulicy Fiołkowej). 2) Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej w miejscowości Stanowice, ulica Fiołkowa, gmina Oława. 5. Wymagania dla wykonawcy/podwykonawcy dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę: 1) Zamawiający wymaga, by czynności bezpośrednio związane z realizacją robót drogowych i kanalizacyjnych, wykonywane były przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U z 2014 r. poz. 1502 z późń. zm.), o ile nie są wykonywane przez dane osoby w ramach prowadzonej przez nie działalności gospodarczej. Wymóg ten nie dotyczy osób kierujących budową, wykonujących usługi geodezyjne, usługi transportowe i sprzętowe. 2) Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę wyżej wymienionych osób powinno trwać nieprzerwanie przez cały okres trwania umowy. 3) Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu w terminie określonym zapisami umowy i aktualizowania na bieżąco, tj.: za każdym razem, gdy dojdzie do zmiany personalnej, listy osób biorących udział w realizacji zamówienia. 4) Lista osób biorących udział w realizacji zamówienia musi zawierać pełny skład pracowników wraz z określeniem pełnionych przez nich funkcji i wskazaniem formy zatrudnienia (umowy o pracę, umowa zlecenie, umowa o dzieło), a także okresu obowiązywania umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 45100000-8
Dodatkowe kody CPV: 45111200-0, 45233200-1, 45231300-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/01/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT1208600.82
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert13
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 10
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
BUDMAR Leszek Maryniak,  ,  Łukowice Brzeskie 34,  49-318,  Skarbimierz,  kraj/woj. opolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 940502.97
Oferta z najniższą ceną/kosztem 940502.97
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2379113.97
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.