eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pruszcz Gdański › Rozbiórki obiektów budowlanych w m. Świecino gm. Krokowa

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-15

Pruszcz Gdański: Rozbiórki obiektów budowlanych w m. Świecino gm. Krokowa
Numer ogłoszenia: 10917 - 2008; data zamieszczenia: 15.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Gdańsku, ul. Powstańców Warszawy 28, 83-000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie, tel. 058 3004841, 3023817, fax 058 3004843.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbiórki obiektów budowlanych w m. Świecino gm. Krokowa.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest rozbiórka w miejscowości Świecino gmina Krokowa następujących budynków i obiektów budowlanych pozostających w Zasobie i nienadających się do remontu: 1) budynku pełniącego funkcję obory na terenie działki 33/28 o numerze inwentarzowym 1/32/A, 2) osadnik 12 komorowy o nr inwentarzowym 2/68, 3) drogi i place o nr inwent 2/295, 4) linia SN 15 kV z transformatorem nr inwentarzowym 2/361, linii NN oraz przyłączy zgodnie z operatami techniczno-ekonomicznymi. 2 Wytyczne dla Wykonawców: 2.1. W kosztach oferty oprócz robót zasadniczych należy ująć: Wykonanie odpowiednich zabezpieczeń bhp i barier ochronnych. Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej i aktualizacji danych ewidencyjnych w odpowiednim ODGiK. 2.2 Warunki techniczne: 2.2.1. Przedmiot zamówienia musi być wykonany w technologii zgodnej z operatem techniczno- ekonomicznym, sztuką budowlaną, przy zachowaniu optymalizacji wykonania. 2.2.2. Plac budowy (rozbiórki) winien być oznakowany tablicą informacyjną zgodnie z wymogami Prawa budowlanego. 2.2.3 Teren rozbiórki należy zabezpieczyć przed dostępem osób postronnych. Prace niebezpieczne właściwie oznakować zgodnie z przepisami bihp. 2.2.4 Za wypadki i szkody powstałe na placu budowy odpowiada Wykonawca. Wykonawca przyjmuje na siebie odpowiedzialność cywilną wobec osób trzecich jak i z tytułu zdarzeń losowych. 2.2.5. Wykonawca jest zobowiązany przestrzegać przepisów wynikających z Prawa budowlanego. 2.2.6 W czasie realizacji robót Wykonawca nie będzie utrudniał mieszkańcom i instytucjom dojazdu, będzie utrzymywał na swój koszt i ryzyko teren robót w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz będzie usuwał wszelkie zbędne materiały, odpady oraz niepotrzebne urządzenia prowizoryczne. 2.2.7 Materiały budowlane odzyskane podczas rozbiórki będą stanowić własność Wykonawcy, z wyłączeniem rozdrobnionego gruzu uzyskanego w wyniku likwidacji obory o nr inw. 1/32/A, który Wykonawca musi skruszyć i przewieźć we wskazane przez Zamawiającego miejsce i złożyć w pryzmie w odległości do 3 km od miejsca rozbiórki. 2.2.8 Wykonawca powinien dokonać wizji lokalnej terenu i jego otoczenia, a także zdobyć na własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą posłużyć do przygotowania oferty, zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu poniesie Wykonawca. 2.2.9 Przy rozbiórce linii energetycznych Wykonawca musi uwzględnić uzgodnienie z Koncernem Energetycznym ENERGA S.A. ZE Wejherowo. 2.2.10 Zamawiający posiada Pozwolenie na rozbiórkę budynku o nr inwentarzowy 1/32/A pełniącego funkcję obory.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.26.26.60 - Usuwanie azbestu Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.26.60 - Usuwanie azbestu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 50.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 lub 2 Pzp. a w szczególności: 1.2. Potencjał kadrowy Wykonawca musi mieć do dyspozycji 1 osobę sprawującą funkcje kierownika o uprawnieniach budowlanych o specjalności konstrukcyjno-budowlanej zrzeszonego w Izbie Inżynierów. 1.3 Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej dwie rozbiórki obiektów budowlanych o wartości 100.000zł brutto każda. 1.4. Potencjał ekonomiczny, finansowy Posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Zamawiający uzna spełnienie warunków określonych w pkt 1.1, 1.2, 1.3, 1.4 jeżeli Wykonawca wraz z ofertą dołączy dokumenty wykazane w pkt 2.2. 1) a), b), c), d) e) części II specyfikacji. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana na podstawie załączonych dokumentów wg formuły spełnia- nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Postać oferty: 2.1 Ofertę stanowi: 2.1.1 Wypełniony i podpisany druk Formularz oferty stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2.2. Do oferty załączone muszą być: 2.2.1 Oświadczeniach i dokumentach, jw celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wypełniony i podpisany druk -Oświadczenie, że Wykonawca spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. Nr 19 z 2004 r., poz. 177, z późn. zm) - stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) Wykaz wykonanych dwóch rozbiórek budowlanych o wartości 100.000zł brutto każda w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem przedmiotu i miejsca wykonania, dat wykonania, danych odbiorców- załącznik nr 4. d) Dokumenty stwierdzające, że osoba, które będzie sprawować funkcje kierownika posiada uprawnienia budowlane o specjalności konstrukcyjno-budowlanej i jest zrzeszona w Izbie Inżynierów. e) Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 2.2.2 Ponadto do oferty muszą być dołączone: a) Pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do złożenia oferty upoważnia również do poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii wszystkich dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że z treści pełnomocnictwa wynika co innego. 2.3 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2.2.1.lit. b), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2.4 Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie powyższym, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ANR OT Gdańsk w Pruszczu Gdańskim, przy ul. Powstańców Warszawy 28 pok. 01.07A.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.02.2008 godzina 10:15, miejsce: Sekretariat ANR OT Gdańsk w Pruszczu Gdańskim, przy ul. Powstańców Warszawy 28..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.