eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Usługa polegająca na wykonaniu przeglądów aparatów powietrznych i masek do aparatów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-05-11

Szczecin: Usługa polegająca na wykonaniu przeglądów aparatów powietrznych i masek do aparatów
Numer ogłoszenia: 109162 - 2011; data zamieszczenia: 11.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury , ul. Narutowicza 17B, 70-240 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 8892000, 8892026, faks 091 8892024, 8892029, 4331054.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.rzi.szczecin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Organizacyjna MON.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa polegająca na wykonaniu przeglądów aparatów powietrznych i masek do aparatów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu przeglądów aparatów powietrznych i masek do aparatów. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na cztery części: Część I : Przegląd aparatów powietrznych i masek do aparatów powietrznych AERIS FENZY Część II: Przegląd aparatów powietrznych i masek do aparatów powietrznych APS 3/N AUER Część III: Przegląd aparatów powietrznych i masek do aparatów powietrznych BD-96 COMPACT AS Część IV: Przegląd aparatów powietrznych i masek do aparatów powietrznych APS 2/2-50 3. Opis i zestawienie przedmiotu zamówienia zostało szczegółowo określone w zał. nr 4 do SIWZ - Zestawienie przedmiotu zamówienia-Specyfikacja Techniczna oraz w załączniku nr 5 do SIWZ- Wykaz terminów i ilości przeprowadzanych przeglądów. 4. Przeglądy wykonywane będą w siedzibach Zamawiającego. Miejscowości oraz adresy określone zostały w załączniku nr 7 do SIWZ - Wykaz WAK-ów oraz Jednostek Wojskowych i osób uprawnionych w imieniu Zamawiającego do odbioru usługi oraz miejsc wykonywania usługi. Koszty związane z dojazdem do miejscowości w których będą wykonywane przeglądy pokrywa Wykonawca. 5. Mając na uwadze fakt, iż aparaty powietrzne i maski do aparatów powietrznych wymienione w załączniku nr 4 do SIWZ użytkowane są w Jednostkach Wojskowych i Wojskowych Strażach Pożarnych oraz związaną z tym specyfiką wykonywanych zadań zamawiający zastrzega sobie: - możliwość zmiany (przesunięcia) terminu przeglądu aparatów powietrznych i masek przez Zamawiającego w pisemnym powiadomieniu, o przesunięciu terminu przeglądu Wykonawca zostanie powiadomiony z pięciodniowym wyprzedzeniem oddzielnym pismem ( fax ) przez przedstawiciela Zamawiającego- inspektora ppoż., - możliwość zmiany ilości przeprowadzanych przeglądów bez zmiany uśrednionej, ryczałtowej jednostkowej ceny ofertowej przeglądów, całkowita wartość usługi nie może przekroczyć ceny oferty, - możliwość wezwania Wykonawcy do wykonania przeglądu sprzętu ratunkowego, każdorazowo po jego użyciu, na pisemne zgłoszenie przedstawiciela Zamawiającego - Inspektora ppoż. RZI Szczecin. 6. Wykonawca zobowiązany jest: - powiadomić (pismem fax) przedstawiciela Zamawiającego (sposób kontaktowania się został przedstawiony w zał. nr 7 do SIWZ) z pięciodniowym wyprzedzeniem o dokładnym terminie przeprowadzanego przeglądu, - dokonać wpisu w ksiażkach paszportowych aparatów powietrznych i ksiażkach przeglądów masek, - spisać protokół odbioru usługi na załączonym wzorze (zał. nr 8 do SIWZ), który winien być podpisany przez osobę upoważnioną do odbioru usługi zgodnie z zał. nr 7 do SIWZ. 7. Wykonawca po otrzymaniu informacji o wyborze jego oferty, w terminie 3 dni dostarczy dla Zamawiającego do kancelarii RZI Szczecin ze wskazaniem adresata - Szef WGSI następujace dokumenty: - kopię upoważnień do wykonywania przeglądów aparatów powietrznych i masek do aparatów objętych zamówieniem dla wszystkich osób, które będą przewidziane do wykonywania zamówienia.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • do 10 % wartości zamówienia podstawowego

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 4 100,00 PLN dla całości zamówienia, w tym: dla części I: 800,00 PLN dla części II: 100,00 PLN dla części III: 1 500,00 PLN dla części IV: 1 700,00 PLN W przypadku składania oferty na kilka części, należy wnieść wadium w wysokości stanowiącej sumę tych części. Zamawiający nie wymaga wniesienia Zabezpieczenia Należytego Wykonania Umowy (ZNWU)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie pozwalającym na realizację zadania.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadają wiedzę i doświadczenie pozwalające na realizację zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym do realizacji zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. min. 1 osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, odpowiedzialną za świadczenie usług, posiadającą uprawnienia do wykonywania przeglądów aparatów powietrznych i masek typu: dla części I - AERIS FENZY, maska nadciśnieniowa, dla części II - APS 3/N AUER, maska nadciśnieniowa, dla części III - BD-96 COMPACT AS AUER, maska nadciśnieniowa dla części IV - APS 2/2-50, maska normalno ciśnieniowa

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ich sytuacja ekonomiczna i finansowa zapewnia wykonanie zamówienia, tj. posiada opłaconą polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 150 000,00 PLN.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Formularz cenowy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana umowy może nastąpić w przypadku: 1) Urzędowej zmiany wysokości podatku VAT. 2) Zmiany wartości wynagrodzenia w przypadku usług zaniechanych 3) Zmiany limitu finansowego w danym roku budżetowym. 4) Zmiany spowodowane okolicznościami siły wyższej lub powstałe z winy osób trzecich. 5) Zmiany w przepisach ustawowych i aktach wykonawczych związanych z przedmiotem zamówienia, które nastąpiły po dniu zawarcia umowy. - w przypadku wystąpienia sytuacji powodujących konieczność wprowadzenia takich zmian, zostaną wprowadzone do umowy aneksem na warunkach uzgodnionych przez strony

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.rzi.szczecin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejonowy Zarząd Infrastruktury, Narutowicza 17B, 70-240 Szczecin.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.05.2011 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Rejonowego Zarządu Infrastruktury w Szczecinie - pok. nr 4.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przegląd aparatów powietrznych i masek do aparatów powietrznych AERIS FENZY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa polegająca na wykonaniu przeglądów aparatów powietrznych i masek do aparatów. Wartość szacunkowa I części wynosi: 27 775,00 PLN.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przegląd aparatów powietrznych i masek do aparatów powietrznych APS 3/N AUER.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa polegająca na wykonaniu przeglądów aparatów powietrznych i masek do aparatów. Wartość szacunkowa II części wynosi: 3 395,00 PLN.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przegląd aparatów powietrznych i masek do aparatów powietrznych BD-96 COMPACT AS.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa polegająca na wykonaniu przeglądów aparatów powietrznych i masek do aparatów. Wartość szacunkowa III części wynosi: 50 562,00 PLN.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Przegląd aparatów powietrznych i masek do aparatów powietrznych APS 2/2-50.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa polegająca na wykonaniu przeglądów aparatów powietrznych i masek do aparatów. Wartość szacunkowa IV części wynosi: 59 730,00 PLN.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.