eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pleszew › Dostawa sprzętu jednorazowego użytku na potrzeby Bloku Operacyjnego I

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-28

Pleszew: Dostawa sprzętu jednorazowego użytku na potrzeby Bloku Operacyjnego I
Numer ogłoszenia: 10910 - 2009; data zamieszczenia: 28.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Pleszewskie Centrum Medyczne w Pleszewie Sp. z o.o. , ul. Poznańska 125a, 63-300 Pleszew, woj. wielkopolskie, tel. 062 74 20 700, faks 062 74 20 900.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalpleszew.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu jednorazowego użytku na potrzeby Bloku Operacyjnego I.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: cześć 1 - implanty do szycia łękotki cześć 2 - implanty do rekonstrukcji obrąbka stawu barkowego cześć 3 - śruby do rekonstrukcji struktur stawu barkowego cześć 4 - klipsy tytanowe cześć 5 - klamry kostne cześć 6 - ostrza do Shavera cześć 7 - materiały eksploatacyjne do elektroreselektora firmy Volf cześć 8 - wkręty, gwoździe i płytki do kości cześć 9 - śruby i płytki systemu DSB Mikrodyn cześć 10 - polfixy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00 - Materiały medyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana na podstawie załączonych do oferty dokumentów (patrz pkt IX niniejszej specyfikacji). Dokumenty będą oceniane na zasadzie spełnia / nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem; - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin płatności - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.szpitalpleszew.pl/przetargi.php.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziby Zamawiającego.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.02.2009 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: NIE DOTYCZY.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: implanty do szycia łękotki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: implant do szycia łękotki - 9 szt. aplikator kompatybilny z ww. implantami - 1 szt. kaniula kolanowa - 4 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin płatności - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: implanty do rekonstrukcji obrąbka stawu barkowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Implanty do rekonstrukcji obrąbka stawu barkowego - 20 szt. Implanty do rekonstrukcji rotatora CUFF, trzy typy - 60 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin płatności - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: śruby do rekonstrukcji struktur stawu barkowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Śruby kotwicowe, trzy typy - 40 szt. Kaniule barkowe - 10 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin płatności - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: klipsy tytanowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Klipsy tytanowe pojedyncze do klipsownicy na klipsy Medium Large Aesculap - 1680 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin płatności - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: klamry kostne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: klamry kostne, dwa typy - 20 szt. pobijak do klamer kostnych - 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin płatności - 10

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: ostrza do Shavera.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ostrza do Shavera, dwa typy - 400 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin płatności - 10

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: materiały eksploatacyjne do elektroreselektora firmy Volf.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pętle i kulki - 40 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin płatności - 10

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: wkręty, gwoździe i płytki do kości.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szeroki asortyment materiałów ortopedycznych..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin płatności - 10

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: śruby i płytki systemu DSB Mikrodyn.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szeroki asortyment śrub i płytek systemu DSB Mikrodyn.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin płatności - 10

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: polfixy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szeroki asortyment stabilizatorów i wkrętów..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin płatności - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.