eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Promocja Projektów SPO RZL

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-06-29

Białystok: Promocja Projektów SPO RZL
Numer ogłoszenia: 109104 - 2007; data zamieszczenia: 29.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy w Białymstoku, ul. Pogodna 22, 15-354 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7497200, 7497203, fax 085 7497209.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.apraca.pl/biwu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Promocja Projektów SPO RZL.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie projektów graficznych, wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych oraz przeprowadzenie działań informacyjno - promocyjnych w ramach projektów SPO RZL na terenie województwa podlaskiego Wielkość zamówienia: a) CZĘŚĆ 1-dotycząca projektu -Urząd Pracy 7 dni w tygodniu, 24 h na dobę, wynoszącym 161 890,16 PLN (netto) b) CZĘŚĆ 2- dotycząca projektu -Język angielski oknem na świat, wynoszącym 5 737,70 PLN (netto) c) CZĘŚĆ 3 (dotycząca projektu- Sprawozdanie z działań SPO RZL oraz prezentacja PO KL 8 196,72 PLN (netto)

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 78.22.50.00 - Usługi projektów graficznych Kod CPV wg słownika 2008: 79.82.25.00 - Usługi projektów graficznych Oryginalny kod CPV: 78.23.00.00 - Usługi drukowania i dostawy Kod CPV wg słownika 2008: 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy Oryginalny kod CPV: 74.40.00.00 - Usługi reklamowe i marketingowe Kod CPV wg słownika 2008: 79.34.00.00 - Usługi reklamowe i marketingowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.03.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: PUNKT I)Do przetargu mogą przystąpić Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli odrębne przepisy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia, 4.nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy. Ponadto dla CZĘŚCI 1 w zakresie warunku podmiotowego z pkt. 2.9.2 powyżej Zamawiający ustanawia warunek szczegółowy wykonania, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywania przez Wykonawcę w ciągu ostatnich 3 (trzech) lat przed dniem wszczęcia Postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 3 (trzech) lat usług o podobnym charakterze do przedmiotu Zamówienia, to znaczy usług, których przedmiotem było wykonanie co najmniej plakatu i ulotki reklamowej lub organizacja konferencji lub innej imprezy o charakterze masowym lub opracowanie i wizualizacja spotu reklamowego, w każdym przypadku o wartości umowy na podstawie, której świadczona była dana usługa nie mniejszej niż 50.000,- zł. netto. Umowa w zakresie danych usług nie musi zawierać wszystkich wyżej wymienionych elementów łącznie, jednakże Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem w wykonaniu plakatu i ulotki, organizacji konferencji lub innej imprezy o charakterze masowym , opracowaniu i wizualizacji spotu reklamowego PUNKT II) Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą: spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty i oświadczenia wymienione w punkcie dotyczącym Informacji o oświadczeniach i dokumentach, jakie maja dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. PUNKT III) Wykonawcy niespełniający powyższych warunków zostaną przez Zamawiającego wykluczeni z niniejszego postępowania, a ich oferty zostaną uznane za odrzucone. PUNKT IV) 5) W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia, do oferty powinno zostać załączone pełnomocnictwo dla pełnomocnika uprawnionego do reprezentowania tych Wykonawców w Postępowaniu albo do reprezentowania ich w Postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie Zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 25 ust. 2 Ustawy oraz § 1 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dn. 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006r., Nr 87, poz. 605 ) Wykonawca złoży: 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy - wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ, 2) Koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 Ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Ponadto dla CZĘŚCI 1 Zamówienia : 7) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych przez Wykonawcę w ciągu ostatnich 3 (trzech) lat przed lat przed dniem wszczęcia Postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 3 (trzech) usług o podobnym charakterze do przedmiotu Zamówienia, to znaczy usług, których przedmiotem było wykonanie co najmniej plakatu i ulotki reklamowej lub organizacja konferencji lub innej imprezy o charakterze masowym lub opracowanie i wizualizacja spotu reklamowego, w każdym przypadku o wartości umowy na podstawie, której świadczona była dana usługa nie mniejszej niż 50.000,- zł. netto. Umowa nie musi zawierać wszystkich wyżej wymienionych elementów łącznie, jednakże Wykonawca musi wykazać wykonanie umów na realizację wszystkich ww. elementów, tj. plakatu i ulotki, organizacji konferencji lub innej imprezy o charakterze masowym, opracowania i wizualizacji spotu reklamowego. Wykaz powinien zawierać wartość, przedmiot, datę wykonania i odbiorców każdej usługi do wykazu należy dołączyć dokumenty, potwierdzające, że usługi te zostały wykonanie należycie. Jeżeli kwota podana będzie w innej walucie niż PLN, Zamawiający dokona jej przeliczenia na PLN według średniego kursu walut Narodowego Banku Polskiego (NBP) opublikowanego w dniu ukazania się ogłoszenia o Zamówieniu, a jeżeli w tym dniu kurs wymiany walut nie będzie ogłoszony - według kursu ostatnio ogłoszonego przed datą opublikowania ogłoszenia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.apraca.pl/biwu

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Urząd Pracy w Białymstoku ul. Pogodna 22, 15-354 Białystok pokój nr 010 (niski parter), tel. (85) 74-97-228, (85)74-97-229..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.07.2007 godzina 14:00, miejsce: Wojewódzki Urząd Pracy w Białymstoku ul. Pogodna 22, 15-354 Białystok sekretariat, pokój nr 209..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt zostanie współsfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społeczny w ramach Działania 1.1 oraz Działania 3.2 c) SPO RZL 2004-2006

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Urząd Pracy 7 dni w tygodniu, 24 h na dobę.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: opracowanie projektów graficznych, wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych oraz przeprowadzenie działań informacyjno - promocyjnych w ramach SPO RZL projektu pod nazwą Urząd Pracy 7 dni w tygodniu, 24 h na dobę, wartość zamówienia 161 890,16 PLN (netto).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 78.22.50.00-0, 78.23.00.00-8, 74.40.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Język angielski oknem na świat.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: opracowanie projektów graficznych, wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych w ramach SPO RZL, projektu pod nazwą Język angielski oknem na świat, wartość zamówienia 5 737,70 PLN (netto).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 78.22.50.00-0, 78.23.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sprawozdanie z działań SPO RZL oraz prezentacja PO KL.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: opracowanie projektów graficznych, wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych w ramach SPO RZL projektu pod nazwą , Sprawozdanie z działań SPO RZL oraz prezentacja PO KL.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 78.22.50.00-0, 78.23.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.