eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gołdap › Wykonanie monitoringu miasta Gołdap

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-23

Gołdap: Wykonanie monitoringu miasta Gołdap
Numer ogłoszenia: 109103 - 2008; data zamieszczenia: 23.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gołdap, Plac Zwycięstwa 14, 19-500 Gołdap, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 6156000, fax 087 6150800.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.goldap.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie monitoringu miasta Gołdap.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: a) przygotowanie dokumentacji technicznej w oparciu o koncepcję budowy systemu monitoringu wizyjnego wykonaną w terminie 14 dni od daty podpisania umowy, do akceptacji i zatwierdzenia przez Zamawiającego b) przygotowanie projektu wykonawczego monitoringu miejskiego dla Gołdapi wraz z kosztorysem inwestorskim, przedmiarem, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, oraz uzyskanie niezbędnych pozwoleń i uzgodnień, w terminie do 14 sierpnia 2008 r. projekt ma obejmować również przyszłą realizację połączenia radiowego do nowoprojektowanego budynku policji (odległego o około 2km od budynku Urzędu Miasta), c) wykonanie systemu monitoringu miejskiego (16 nowych punktów kamerowych oraz włączenie 3 istniejących, centrum systemu) w terminie do 28 listopada 2008 r. W ramach wykonania projektu Wykonawca zobowiązuje się do pełnienia nadzoru autorskiego przez okres prowadzenia inwestycji, w szczególności poprzez: 1.nadzór nad zgodnością z dokumentacją projektową rozwiązań technicznych, materiałowych i użytkowych w trakcie robót budowlanych 2.uzupełnianie szczegółów dokumentacji projektowej oraz wyjaśnianie wykonawcy robót budowlanych wątpliwości powstałych w trakcie realizacji inwestycji Wykonawca we własnym zakresie pozyska mapy sytuacyjno - wysokościowe niezbędne do celów wykonania dokumentacji projektowej. System monitoringu wizyjnego w Gołdapi ma być zrealizowany w wersji przewodowej wraz z wykonaniem własnego okablowania i własnej kanalizacji teletechnicznej. Odstępstwem od wybranej wersji przewodowej będzie przyszłe radiowe połączenie między Centrum Monitoringu w budynku Urzędu Miasta, a nowoprojektowanym budynkiem Policji. Ponadto system monitoringu wizyjnego wykonany ma być w oparciu o technologię sieciową IP. Umożliwi to elastyczność w budowie sieci kamer oraz w organizacji stanowisk nadzoru i obserwacji. System monitoringu wizyjnego powinno stanowić: - centrum systemu - w budynku Urzędu Miasta na Placu Zwycięstwa, - punkt nadzoru i obserwacji - w budynku komendy policji, - 16 nowych punktów kamerowych (z możliwością rozbudowy do minimum 26), - 3 istniejące kamery stałe szkolne (włączone do systemu).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 32.32.00.00 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny Kod CPV wg słownika 2008: 32.32.00.00 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny Oryginalny kod CPV: 45.31.62.10 - Instalowanie sprzętu monitorowania ruchu drogowego Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.62.10 - Instalowanie urządzeń kontroli ruchu drogowego Oryginalny kod CPV: 45.31.42.00 - Instalowanie infrastruktury kablowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.42.00 - Instalowanie linii telefonicznych Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 5 000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). Wadium powinno być wniesione najpóźniej do dnia 16.06.2008 r. do godz. 10.00, tj.: do terminu składania ofert.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą brać udział wykonawcy którzy spełniają następujące warunki: a) Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy b) Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy. c) złożą ważną ofertę, zgodnie z wymaganiami zawartymi w specyfikacji d) Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi niezbędnych do realizacji zamówienia, e) Zrealizują zamówienie w terminie do 28.11.2008 r. f) Przedstawią załączniki, oświadczenia i dokumenty zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ; g) Udzielą 36 miesięcznej gwarancji na wykonane prace; h) Udzielą 30 dniowego terminu płatności, i) Wniosą wadium j) posiadają niezbędne uprawnienia i zezwolenia w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, w tym certyfikat producenta oferowanego systemu monitoringu m.in. o przeszkoleniu osób w montażu i konfigurowaniu systemu monitoringu k) udokumentują, że dysponują osobami, które będą wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności zawodowych, w tym uprawnień: - do projektowania i wykonywania instalacji telekomunikacyjknych i elektrycznych, - do zabezpieczenia technicznego II stopnia, - do projektowania i wykonywania systemów do SA4 l) udokumentują wykonanie w okresie ostatnich 3 lat lub w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, 1 usługi odpowiadającej swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługa została wykonana należycie. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od wykonawców. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów wymaganych SIWZ. Ocena dokonana zostanie przez komisję przetargową na formularzu DRUK ZP - 17 na zasadzie spełnia - nie spełnia, czyli zero jedynkowo.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wypełniony formularz ofertowy b) Oświadczenie wykonawcy z art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych c) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy prze upływem składania ofert). d) Uprawnienia: - do projektowania i wykonywania instalacji telekomunikacyjknych i elektrycznych, - do zabezpieczenia technicznego II stopnia, - do projektowania i wykonywania systemów do SA4 e) certyfikat producenta oferowanego systemu monitoringu m.in. o przeszkoleniu osób w montażu i konfigurowaniu systemu monitoringu f) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat lub w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okres, 1 usługi odpowiadającej swoim rodzajem i wartością dostaw stanowiących przedmiot zamówienia, z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługa została wykonana należycie g) Wykaz osób i podmiotów które będą wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności h) aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert, i) Oświadczenie o zobowiązaniu do realizacji zamówienia w terminie do 28.11.2008 r., j) Oświadczenie złożone na formularzu ofertowym o akceptacji terminu związania ofertą. k) Oświadczenie złożone na formularzu ofertowym o udzieleniu 30 dniowego terminu płatności. l) Oświadczenie złożone na formularzu ofertowym o zobowiązaniu się Wykonawcy do zawarcia umowy na warunkach określonych we wzorze umowy m) Dowód wniesienia wadium n) Oświadczenie złożone na formularzu ofertowym, że prace objęte niniejszym zamówieniem wykonane zostaną z udziałem lub bez udziału podwykonawców

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.goldap.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Gołdapi, Plac Zwycięstwa 14, 19-500 Gołdap.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.06.2008 godzina 10:15, miejsce: Urząd Miejski w Gołdapi, Plac Zwycięstwa 14, 19-500 Gołdap, sekretariat - I piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.