eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Cewice › Przebudowa ze zmianą układu funkcjonalnego części budynku usługowego na posterunek policji wraz z budową wejścia i podjazdu dla osób niepełnosprawnych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-06-12

Cewice: Przebudowa ze zmianą układu funkcjonalnego części budynku usługowego na posterunek policji wraz z budową wejścia i podjazdu dla osób niepełnosprawnych
Numer ogłoszenia: 109101 - 2013; data zamieszczenia: 12.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 50832 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Cewice z siedzibą organu wykonawczego gminy, ul. W. Witosa 16, 84-312 Cewice, woj. pomorskie, tel. 059 8613460, faks 059 8613462.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ze zmianą układu funkcjonalnego części budynku usługowego na posterunek policji wraz z budową wejścia i podjazdu dla osób niepełnosprawnych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1)Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ze zmianą układu funkcjonalnego części budynku usługowego na Posterunek Policji wraz z budową wejścia i podjazdu dla osób niepełnosprawnych. 2)Powierzchnia części adaptowanej: zabudowa - 214,7 m2, użytkowa - 172,46 m2, kubatura netto - 515,6 m3 3)Przebudowa obejmuje: 1)Roboty rozbiórkowe i demontażowe : rozebranie posadzek z płytek lastrykowych, ceramicznych i tworzywa sztucznego, rozebranie ścianek działowych , skucie częściowe tynków wewnętrznych ze ścian i sufitów (ok. 20%) , demontaż krat stalowych okiennych - 5 szt, demontaż stolarki drzwiowej wewnętrznej, drzwi zewnętrznych, dwóch okien, demontaż stalowej bramy garażowej, 2)Przemurowania i ścianki działowe: wykonanie ścianek działowych murowanych z cegły ceramicznej gr. 12 cm oraz 6 cm, zamurowania częściowe oraz całkowite otworów drzwiowych w istniejących ściankach wewnętrznych, zamurowanie wnęki w elewacji powstałej po demontażu drzwi, zamurowanie częściowe dwóch otworów okiennych w ścianach zewnętrznych ,zamurowanie częściowe otworu bramy garażowej 3)Wykonanie wejścia głównego: ścianki z zestawu okienno drzwiowego aluminiowego szklonego szkłem bezpiecznym z wycieraczkę stalową oraz zadaszeniem, na konstrukcji stalowej z zastosowaniem szkła hartowanego i schodami zewnętrznymi płytowymi. Przy schodach zewnętrznych zamontować podnośnik dla osób niepełnosprawnych automatycznie rozkładany. 4)Montaż okien: w budynku zaprojektowano wymianę dwóch okien PCV ze względu na zmniejszenie otworów okiennych przy nowoprojektowanym wejściu, stolarka okienna PCV z certyfikatem izolacyjności akustycznej i cieplnej ( Umax-1,1 W-m2K), okna uchylno-rozwierane, wyposażona w nawiewniki okienne, ( podział i rama w nawiązaniu do stolarki istniejącej), między poczekalnią a dyżurką - okno stałe z szybą antywłamaniową wyposażone w interkom oraz szufladę podawczą w blacie. Istniejące okno w szatani oraz projektowane w WC dla interesantów od strony wewnętrznej zakleić folią matową o wysokiej przepuszczalności światła dziennego uniemożliwiającą wgląd do pomieszczeń od zewnątrz . Okna wyposażone w kraty z profili stalowych na stałe mocowane w murze. 5)Montaż drzwi : drzwi wewnętrzne - drewniane płycinowe pełne wypełnienie płytą otworową powierzchnia gładka, drzwi do pomieszczeń sanitarnych, porządkowego oraz pom. łączności z kratką nawiewną, dodatkowo drzwi do WC wyposażone w samozamykacz, drzwi wejściowe zewnętrzne - antywłamaniowe klasy C , wyposażone w samozamykacz, drzwi wiatrołapu i do części służbowej - aluminiowe ze szkłem bezpiecznym, drzwi do dyżurki - wzmocnione, wyposażone w jednostronną klamkę zatrzaskową z zamkiem patentowym umożliwiającym otwarcie z zewnątrz jedynie za pomocą klucza, wejście do pomieszczenia specjalnego zamykane kratą wejściową z prętów stalowych O 16 mm z zamkiem typu aresztowego, brama garażowa uchylna wzmocniona. 6)Podłogi i posadzki: w pomieszczeniach należy zamontować następujące rodzaje posadzek: a)gres antypoślizgowy mrozoodporny - schody zewnętrzne do budynku, wiatrołap, poczekalnia, b)gres - korytarz, szatnia, pokój socjalny c)terakota - węzły sanitarne, pomieszczenia porządkowe d)wykładzina dywanowa - pokój kierownika, e)wykładzina obiektowa typu tarkett - pokoje biurowe, dyżurka, f)wykładzina antyelektrostatyczna - pomieszczenie łączności g) izolacja przeciwwodna w sanitariatach 7)Prace tynkarskie: na ścianach wykonać nowe tynki po ich uprzednim skuciu i wykonaniu robót instalacyjnych branżowych, na sufitach w miejscu łączeń płyt zastosować taśmy zbrojone z włókna szklanego i wykonać nowe tynki, tynki ścian wewnętrznych wykonać jako cementowo-wapienne kl. III z warstwą wykończeniową gładzi gipsowej (pomieszczenia biurowe, pom. socjalno-sanitarne ) ,tynk strukturalny do wysokości 2,0 m - w korytarzu, poczekalni, wiatrołapie, tynki zewnętrzne w miejscu zamurowań uzupełnić nowymi pod planowane docieplenie. 8)Ocieplenie ścian zewnętrznych: w miejscu zamurowań (nowoprojektowane okna, wnęka po drzwiach zewnętrznych) należy zachować trójwarstwową budowę ściany, z warstwą styropianu min. 5 cm pomiędzy warstwami murowanymi. 9)Glazura: do wysokości ramy drzwi (2,1 m) - węzeł sanitarny, WC i pom. porządkowe, fartuch z glazury do wysokości 1,5 m po stronie technologicznej w pomieszczeniu socjalnym. 10)Malowanie: farbą emulsyjną białą - wszystkie sufity oraz ściany w pomieszczeniach sanitarnych powyżej 2,0 m, farbą emulsyjną w pastelowych kolorach (do uzgodnienia z Zamawiającym)- dyżurka, pomieszczenie łączności, pomieszczenia biurowe, pokój przyjęć interesantów, oraz ściany powyżej 2m w korytarzu, poczekalni wiatrołapie, szatni, pom. socjalnym oraz pom. specjalnym, farbą zmywalną - szatnia, pomieszczenie socjalne, pomieszczenie specjalne, garaż do wysokości 2,0 m. malowanie proszkowe - balustrady, kraty z profili stalowych oczyszczone przez piaskowanie. 11)Stropy podwieszone i obudowa przewodów wentylacji mechanicznej, sanitarnych , elektrycznych: w projekcie przewidziano stropy podwieszone z płyt g-k modułowych na konstrukcji stalowej w wiatrołapie, poczekalni oraz komunikacji. Wszystkie elementy stropu wykonać jako demontowalne ze względu na przebiegające pod nimi instalacje . Sufit wykonać z materiałów niepalnych, nie kapiących i nie dymiących pod wpływem ognia. W pomieszczeniach, w których wystąpią instalacje, a nie przewiduje się wykonania stropów podwieszonych, należy je obudować płytami g-k na ruszcie stalowym. 12)Montaż elementów ślusarskich: wykonanie balustrad schodów oraz krat okienych i kraty pomieszczenia specjalnego . Kraty okienne stalowe montowane w grubości muru i kotwione w ścianie na stałe. Kraty z prętów stalowych O 16 mm w rozstawie pionowym i poziomym co 15cm w ramie z kątownika L60x60x6mm. Krata pomieszczenia specjalnego od posadzki do sufitu z częścią otwieraną wysokości 200 cm. Krata w ramie z kątownika L60x60x6mm z prętów pionowych O 16 mm i poziomych płaskowników 50x6 mm .Wszystkie profile stalowe piaskowane, malowane proszkowo. 13)Wykonanie instalacji wodociągowej, kanalizacyjnej z białym montażem i armaturą, instalacji co 14)Wykonanie instalacji elektrycznej w pomieszczeniach na parterze oraz w garażu. Instalacja elektryczna w garażu obejmuje wydzielony obwód elektryczny do zasilania automatyki otwierania bramy garażowej. Montaż 1 lampy oświetleniowej na słupie o wys.4 m. 15)Wykonanie instalacji odgromowej masztu antenowego. 16)Wykonanie instalacji wentylacyjnej i klimatyzacji - udrożnienie istniejących kanałów wentylacyjnych przez odgruzowanie, wykucie otworów w stropie w celu podłączenia się do istniejących w przestrzeni dachowej kanałów wentylacji grawitacyjnej, w miejscu konieczności zastosowania odcinków poziomych dla wentylowania pomieszczeń wykonać przewody stalowe o wymiarach kanałów wentylacyjnych, w pomieszczeniach na wlotach (20 cm pod stropem) do kanałów wentylacyjnych zastosować kratki wentylacyjne z PCV, w pomieszczeniu łączności należy zainstalować klimatyzator. 17)Wykonanie instalacji teletechnicznych w tym: a)Montaż szafy dystrybucji 19 24U ( szafę zapewnia Policja) z okablowaniem strukturalnym b)Instalacja radiowa, c)Instalacja telewizyjna d)Instalacja alarmowa e)Instalacja dostępu i sygnalizacji 4)Zagospodarowanie terenu a)Parking z kostki betonowej gr. 8 cm (4 miejsca postojowe) , ciąg pieszy z kostki betonowej gr. 6 cm - 21,0 m2, b)Zieleń - trawniki, zadaszenie osłony śmietnika c)Przebudowa istniejącego zjazdu do garażu:Ogrodzenie z paneli systemowych 51,68 m, brama wjazdowa ogrodzenia systemowego z siłownikami 3,5 x 2.0 m, furtka ogrodzenia systemowego 1,1 x 2,0 m wyposażona w przymyk zapadkowy, klamkę i zamek patentowy. 5) Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej 6.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki: a)Dokumentacja projektowa b)Przedmiar robót c)Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.21.61.11 - Roboty budowlane w zakresie posterunków policji 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FIRMA BUDOWLANA SKIERKA EDMUND SKIERKA, LUBOWIDZ 4D, 84-300 LUBOWIDZ, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 449309,64 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 362210,15

  • Oferta z najniższą ceną: 362210,15 / Oferta z najwyższą ceną: 446903,65

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.